Chrome, Firefox of Explorer?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb de laatste tijd vaker dat ie gewoon geen nieuwe wil openen.
Het is pas iets van de laatste tijd, voorheen nooit last gehad, en qua configuratie is er niets veranderd, dus erg vreemd...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week op Chrome met W10 dat ook iets niet werkte.. Liep ik naar mn Linux PC, Chrome en geen probleem
Fok is nog al actief bezig geweest met allerlei kleine dingetjes..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is pas iets van de laatste tijd, voorheen nooit last gehad, en qua configuratie is er niets veranderd, dus erg vreemd...
Dat moet verboden wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
Zo... bijna bijgekomen, dat stappen valt niet mee op deze leeftijd
Dat stelt niks voor, voor een 50- er.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
Zo... bijna bijgekomen, dat stappen valt niet mee op deze leeftijd
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, voor een 50- er.
Wees blij met het nieuwe topicquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Mickeys het volgende:
*schrik*
Danny heeft "het" 3/4 jaar oude filmpje (+9 kilo) bij het artikel erbij geplaatst... en daarnaast stotter ik ook nog eens mega...Dat had beter gekund)
Tuurlijk is ze nog 50-.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...
Nog 7½ maandquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...
Klopt dan toch? 12 september.... minder dan 8 maanden meer dan 7 maanden, 7½ maand is idd wat naar beneden afgerond, maar ik kan het hebbenquote:
Je zei het ook pas een week of twee geleden, het zat nog in mijn geheugen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt dan toch? 12 september.... minder dan 8 maanden meer dan 7 maanden, 7½ maand is idd wat naar beneden afgerond, maar ik kan het hebben
Maak je niet te druk.. wel extra centen in het bakkiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Mickeys het volgende:
*schrik*
Danny heeft "het" 3/4 jaar oude filmpje (+9 kilo) bij het artikel erbij geplaatst... en daarnaast stotter ik ook nog eens mega...Dat had beter gekund)
Da's vrouwelijke ijdelheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet te druk.. wel extra centen in het bakkie
Linuxquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week op Chrome met W10 dat ook iets niet werkte.. Liep ik naar mn Linux PC, Chrome en geen probleem
nee, alsjeblieft nietquote:
Je loopt er zeg maar een beetje achterna...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft niet
ik ben begonnen met Windows 3 en zo door
nu heb ik een Vista opgeduikeld
Die sla je beter over.......quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft niet
ik ben begonnen met Windows 3 en zo door
nu heb ik een Vista opgeduikeld
quote:
Vista bevriest af en toe dan is het geheugen vol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je loopt er zeg maar een beetje achterna...
Mooi he? Vriendin betaalt.... Ben al ruim een jaar niet meer bij de Griek geweest overigensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Maar straks wel gewoon uitgebreid tafelen ..
ik kreeg een gratis laptopquote:
Ik heb Windows 3.11 nog voor je mocht je willen.. op 7 diskettesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vista bevriest af en toe dan is het geheugen vol.
Ja en het snoertje van de monitor van de laptop zit los nou kan hij maar op twee standen schuin anders krijg je allemaal groene streepjes.
Laat het je smaken,.. Je hebt het verdientquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mooi he? Vriendin betaalt.... Ben al ruim een jaar niet meer bij de Griek geweest overigens
Die op de 1e etage?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mooi he? Vriendin betaalt.... Ben al ruim een jaar niet meer bij de Griek geweest overigens
Linux er op installeren en wie weet werkt het dan weer..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vista bevriest af en toe dan is het geheugen vol.
Ja en het snoertje van de monitor van de laptop zit los nou kan hij maar op twee standen schuin anders krijg je allemaal groene streepjes.
Gaat goed komen... we eten alleen volgens Griekse tijd... ergens rond 8 uur of zo... (Maagje knort nu al)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het je smaken,.. Je hebt het verdient
nope.... niet die Griekquote:
Snoertje zit los.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Linux er op installeren en wie weet werkt het dan weer..
Ja, maar dan ben je straks niet om 9 uur alweer thuis.. Ik krijg ook trek en zin om iets te bestellen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gaat goed komen... we eten alleen volgens Griekse tijd... ergens rond 8 uur of zo... (Maagje knort nu al)
Waarom zou ik om 9 uur thuis moeten zijn dan?....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je straks niet om 9 uur alweer thuis.. Ik krijg ook trek en zin om iets te bestellen...
quote:
quote:
ik schroef niks openquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Openschroeven en vastmaken anders sturen we Piet
Nee ... Ik zou niet durven.. Maar ik bedoelde het op een andere manier...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou ik om 9 uur thuis moeten zijn dan?....
Je bent mijn vader niet![]()
schijtert... Dan moet je ook niet zeuren met een 2e hands laptopquote:
Ik schroef altijd alles open, ik wil altijd weten wat erin zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
schijtert... Dan moet je ook niet zeuren met een 2e hands laptop
Met nieuw spul ben ik daar wat voorzichtig mee.. Maar ik had wel 1 laptop die ik van extra memory wou voorzien dus die moest wel redelijk snel na aanschaf open..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schroef altijd alles open, ik wil altijd weten wat erin zit.
en dan doet ie het niet meer of je zit opeens in het donkerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schroef altijd alles open, ik wil altijd weten wat erin zit.
Je moet hem sowieso uit het stopcontact halen voordat je begintquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en dan doet ie het niet meer of je zit opeens in het donker
Ik zei ook open, niet onvoorzichtig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Met nieuw spul ben ik daar wat voorzichtig mee.. Maar ik had wel 1 laptop die ik van extra memory wou voorzien dus die moest wel redelijk snel na aanschaf open..
de hele buurt platquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet hem sowieso uit het stopcontact halen voordat je begint
Heb aardig wat pc's in en uit elkaar gebouwd, voor de kinderen van ouwe meuk een leuk systeem samenstellen, een laptop zit wat compacter in elkaar maar je wil toch soms geheugen erbij proppen oid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei ook open, niet onvoorzichtig.
Ik heb pas de HDD van mijn laptop vervangen voor een SSHD.... toen voelde ik me wel een beetje een nerd hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Met nieuw spul ben ik daar wat voorzichtig mee.. Maar ik had wel 1 laptop die ik van extra memory wou voorzien dus die moest wel redelijk snel na aanschaf open..
Was dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas de HDD van mijn laptop vervangen voor een SSHD.... toen voelde ik me wel een beetje een nerd hoor.
M'n oude HDD had wat issues, dus ja.... ik krijg nu geen foutmeldingen en waarschuwingen meer dat er iets mis isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
Geintje natuurlijk. Maar merk je verschil?
Ja dan is het lastig vergelijken..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n oude HDD had wat issues, dus ja.... ik krijg nu geen foutmeldingen en waarschuwingen meer dat er iets mis is
Waarschijnlijk zat er een kras op de HDD.
Voor wat het waard is, sterkte meid.quote:
Ik kan gelukkig mn reet nog afvegen iigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan vergeet je het stelletje zorgbehoevenden in dit subforum gemakshalve even...
Je hebt geen personeel?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig mn reet nog afvegen iig
lief dagboekquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
lief dagboek
ik kan er werkelijk waar niet bij dat iemand die net kantje boord heeft gelegen nu het gore lef heeft iedereen die zorg verleent af te zeiken, de schuld bij iedereen te leggen behalve bij zichzelf, alleen maar zeiken over wat er niet goed is terwijl je nog herstellende bent, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
/lief dagboek
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
lief dagboek
ik kan er werkelijk waar niet bij dat iemand die net kantje boord heeft gelegen nu het gore lef heeft iedereen die zorg verleent af te zeiken, de schuld bij iedereen te leggen behalve bij zichzelf, alleen maar zeiken over wat er niet goed is terwijl je nog herstellende bent, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
/lief dagboek
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:14 schreef sacha het volgende:
én nu geef ik mijn schoonmoeder een ban en ga ik lekker fokken!![]()
I've got the power
Ze kwam ergens anders wel wat gekke dingetjes tegen waar ze zich over verbaasde ...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
is Fanneke nog steeds de droger aan het legen?
Of vanuit het publiek werd ook weleens voorgezegd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Arcee het volgende:
Tip: 40+ / Andere Tijden 23-01: Sjoemelen bij de grote spelshows jaren 70 en 80.
Arcee, de lijstjes man!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Arcee het volgende:
Tip: 40+ / Andere Tijden 23-01: Sjoemelen bij de grote spelshows jaren 70 en 80.
Gemist, maar tegenwoordig hebben we uitzending gemist...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Arcee het volgende:
Nope.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:06 schreef sacha het volgende:
maar jullie hoeven niet eerst allemaal audio players te installen?
Nee hij doet het in 1 keerquote:Op zondag 24 januari 2016 00:06 schreef sacha het volgende:
maar jullie hoeven niet eerst allemaal audio players te installen?
Mogen wij dat dan ?quote:Op zondag 24 januari 2016 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, nu kunnen jullie ook dienstmededelingen doen
Maar jouw stem is niet stom..quote:Op zondag 24 januari 2016 00:22 schreef sacha het volgende:
natuurlijk mag dat![]()
en als je je stem stom vindt instal je eerst een voice decoding apje, uploaden naar mp3 uploader en gaan!
Uh... zachtjes en ik versta alleen maar gemompel/gezuchtquote:
De vorige luisteren.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uh... zachtjes en ik versta alleen maar gemompel/gezucht
quote:
dat was het ookquote:Op zondag 24 januari 2016 00:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Uh... zachtjes en ik versta alleen maar gemompel/gezucht
Ja, dat is iets met Fanneke maar kan ik ook al niet goed verstaanquote:
Ah.. gelukkig... nog niet tijd voor gehoorapparaatquote:
Van mij mag je thuiskomen zo laat je wilt, dus dat 9 uur was meer in een andere context...quote:Op zondag 24 januari 2016 00:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]Ik is weer thuis hoor... sorry dat ik 9 uur niet gehaald heb, maar het eten kwam pas laat en toen moesten we nog wachten op de koffie natuurlijk... (excuus genoeg waarom ik dus niet om 9 uur thuis was?
)
Speel nou mee dan.. apenkopquote:Op zondag 24 januari 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je thuiskomen zo laat je wilt, dus dat 9 uur was meer in een andere context...
Tijd voor een film dan maar.quote:
wat zijn ze aan het doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.. Mo en Piet komen wat later
De koffie is doodt.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Maar is de koffie op en willen graag wat anders?
Bij mij is de film bijna afgelopen... The last Witch hunter.... Met nederlandse ondertitels dat weer wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een film dan maar.
Of slapen,.
Ik ben een hap te eten aan het maken.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is de film bijna afgelopen... The last Witch hunter.... Met nederlandse ondertitels dat weer wel.
Heb je de dames al eten gegeven dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een hap te eten aan het maken.
Hoiquote:Op zondag 24 januari 2016 01:04 schreef Mickeys het volgende:
Sorry Chuf... ik werd elders geroepen
Koen
Aloha MarcB
Hier staat net The Hobbit 3 op.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is de film bijna afgelopen... The last Witch hunter.... Met nederlandse ondertitels dat weer wel.
Ja je zult wel een hoop op je berichten dingens hebben vandaag.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:04 schreef Mickeys het volgende:
Koen
Aloha MarcB
Neuh, nog niet, ze zijn nog rustig...quote:Op zondag 24 januari 2016 01:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je de dames al eten gegeven dan?
heyyyyyquote:Op zondag 24 januari 2016 01:04 schreef Mickeys het volgende:
Koen
Aloha MarcB
Ja inderdaad.. Maar ja... als je een actie start, dan moet je het verder wel goed blijven doen natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult wel een hoop op je berichten dingens hebben vandaag.
actie?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Maar ja... als je een actie start, dan moet je het verder wel goed blijven doen natuurlijk
Het is voor een goede zaak.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Maar ja... als je een actie start, dan moet je het verder wel goed blijven doen natuurlijk
ahhhh ben je daar nog steeds mee doendequote:Op zondag 24 januari 2016 01:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Brein voor de rechter gedaagd om ondertitels
1 van de betere inderdaadquote:
Lange adem Koen, lange adem....quote:Op zondag 24 januari 2016 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ben je daar nog steeds mee doende
Lol... al heeeeeeel lang... we hebben zelfs gewoon naast elkaar of tegenover elkaar gezeten... elke werkdag weerquote:
yep, tijdje bij hetzelfde bedrijf gewerkt, zelfde project, zelfde locatiequote:
Jaja .. En dat was blijkbaar wel gezellig ..quote:Op zondag 24 januari 2016 01:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... al heeeeeeel lang... we hebben zelfs gewoon naast elkaar of tegenover elkaar gezeten... elke werkdag weer
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja .. En dat was blijkbaar wel gezellig ..
I know hahaha....quote:Op zondag 24 januari 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof ik best .. Koen is van de SC's
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:19 schreef Mickeys het volgende:
Maar goed.... ik richting mijn mandje... maar eerst flink tandjes poetsen... met een beetje mazzel voorkom ik dan dat ik morgenochtend een "dood vogeltje" in mijn mond heb/vind... Altijd lekker die verse Tzatziki maar mijn hemel.... wat een hoeveelheid knoflook...
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:19 schreef Mickeys het volgende:
Maar goed.... ik richting mijn mandje... maar eerst flink tandjes poetsen... met een beetje mazzel voorkom ik dan dat ik morgenochtend een "dood vogeltje" in mijn mond heb/vind... Altijd lekker die verse Tzatziki maar mijn hemel.... wat een hoeveelheid knoflook...
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten Mick..quote:Op zondag 24 januari 2016 01:19 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het hebben, en het valt wel mee hoor, gebakken met een minimaal druppeltje olijfolie.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
Glimt wel erg van het vet... Maar dat heb je altijd met die worstjes...
quote:
Morguh.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:56 schreef chufi het volgende:
Het is niet elke nacht een dolle boel hier
oh, ik dacht die hebben openingstijden ingesteldquote:Op zondag 24 januari 2016 09:56 schreef chufi het volgende:
Het is niet elke nacht een dolle boel hier
Even gecheckt, mijn laptoppie zegt dat het zondag is...quote:
Zou dat schelen...?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:02 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik dacht die hebben openingstijden ingesteld
morguhquote:Op zondag 24 januari 2016 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even gecheckt, mijn laptoppie zegt dat het zondag is...
wie is er zoek?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een amber alert?
Of meerdere....
Je noemde er gisteren zelf al twee.quote:
de kluts en de tijdquote:Op zondag 24 januari 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je noemde er gisteren zelf al twee.
Willen we wel weten wat ze wel wilde dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Werd vandaag door een poes 'gewekt', beest stond aan mijn oor te miauwen, en nee niet omdat ze honger had.
Hoe kan ik nou weten wat jij wil....?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Willen we wel weten wat ze wel wilde dan?
Ken ik helemaal nietquote:
Dierenarts , een Nederlander in de USA.quote:
Ik kijk toch te weinig tv geloof ikquote:Op zondag 24 januari 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dierenarts , een Nederlander in de USA.
Zegt mij ook niksquote:Op zondag 24 januari 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
de puber is er aan verslaafd, ze wordt dierenartsassistentd. Veel leuker om mee te kijken dan al die andere bagger die ze verder wil kijkenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op National Geografic?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Komt wel eens voorbij als ik zapp, kijk er nooit naar.
"nuchtere" Hollander in NY...quote:
Yeps, ik kijk op die zender vaker programma's over WOII: Hitlers Bunkers, Nazi Raids en zo, die dierenarts boeit me minder.quote:
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee op welk kanaal die zit...quote:Op zondag 24 januari 2016 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ik kijk op die zender vaker programma's over WOII: Hitlers Bunkers, Nazi Raids en zo, die dierenarts boeit me minder.
Dat is ook afhankelijk van je provider en of je gewoon ouderwets via coax of digitaal of glasvezel zit...quote:Op zondag 24 januari 2016 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee op welk kanaal die zit...
Ziggo, digitaal op glas tot de switch en digitaal over coax mn huis in ... op 18 dusquote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is ook afhankelijk van je provider en of je gewoon ouderwets via coax of digitaal of glasvezel zit...
Lol.. je hebt het gevonden dus... Kun je ook veel WOII kijken...quote:Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziggo, digitaal op glas tot de switch en digitaal over coax mn huis in ... op 18 dus
Ja toen ik net keek zag ik Hitler voorbij komen...quote:Op zondag 24 januari 2016 14:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.. je hebt het gevonden dus... Kun je ook veel WOII kijken...
Zelf kijk ik ID (op 21) als "in-slaap-val" bedlampje
Ow.. rare zenderindeling bij Ziggo inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toen ik net keek zag ik Hitler voorbij komen...
ID? Die moest ik even opzoeken wat dat was maar ook gevonden op 123
ik ook! én CIquote:Op zondag 24 januari 2016 14:54 schreef Mickeys het volgende:
Zelf kijk ik ID (op 21) als "in-slaap-val" bedlampje
Hahahaha... als het in de voortuin staat is het wel vreemd om daar een feestje te houden hoor...quote:Op zondag 24 januari 2016 15:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook! én CI![]()
nadeel is onderhand wel dat ik bij een partytent eerder aan forensisch onderzoek denk dan aan een feestje...
Het zou dan ook fijn zijn als je zelf de volgorde van je favoriete zenders zou kunnen instellen...quote:Op zondag 24 januari 2016 15:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.. rare zenderindeling bij Ziggo inderdaad
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Dat ook jaquote:Op zondag 24 januari 2016 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou dan ook fijn zijn als je zelf de volgorde van je favoriete zenders zou kunnen instellen...
Volgens mij is die mogelijkheid er wel.. Moet je wel favorieten instellen... Ik gebruik het echter nooit..quote:Op zondag 24 januari 2016 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou dan ook fijn zijn als je zelf de volgorde van je favoriete zenders zou kunnen instellen...
Nope, kan niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is die mogelijkheid er wel.. Moet je wel favorieten instellen... Ik gebruik het echter nooit..
Ja wat ik ook al vermoedde .. Had even snel wat favos gedaan, maar nog niet verder gecheckt wel weer jammer ...quote:Op zondag 24 januari 2016 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, kan niet.
Favorieten instellen wel, volgorde wijzigen niet...
Ik heb nog de 'oude' digitale mediabox, niet de huidige Horizon versie.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat ik ook al vermoedde .. Had even snel wat favos gedaan, maar nog niet verder gecheckt wel weer jammer ...
Op de mobiele Horizon Go App kun je wel sorteren...quote:Op zondag 24 januari 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog de 'oude' digitale mediabox, niet de huidige Horizon versie.
Maar ook daar zit die optie niet op. Lijkt me toch niet zo moeilijk ...
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
ik wil graag de zenders die ik nooit kijk er af gooien
Leuk, maar daar kijk ik zelden TV op...quote:Op zondag 24 januari 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de mobiele Horizon Go App kun je wel sorteren...
Als je wel favorieten kan instellen, dan filter je ze op die manier er uit.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
ik wil graag de zenders die ik nooit kijk er af gooien
je wil niet weten hoe ingewikkeld de Postbode het gemaakt heeftquote:Op zondag 24 januari 2016 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wel favorieten kan instellen, dan filter je ze op die manier er uit.
Of sta je nog elke dag 's avonds de antenne op het dak goed te richten?
Eigenlijk wel, maar ik gok er desondanks op dat je ergens iets met een afstandbediening kan aansturen...quote:Op zondag 24 januari 2016 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ingewikkeld de Postbode het gemaakt heeft
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik gok er desondanks op dat je ergens iets met een afstandbediening kan aansturen...
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:43 schreef sacha het volgende:
ik doe al een dansje als ik ergens maar één knop in hoef te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Oh... dat lijkt me gaafquote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dance, little sister!
Bij New York werden de 'goede' van de 'slechte' mensen gescheiden op Ellis Island.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
[..]dan moet ik ze eerst alle drie weten te vinden
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij New York werden de 'goede' van de 'slechte' mensen gescheiden op Ellis Island.
Ik begin me toch steeds meer af te vragen of de Waddeneilanden niet ook zo'n functie hebben gehad voor toegang tot Nederland...
juist!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook je overall natuurlijk.
En slechte TV.
En wat nog meer...
quote:Op zondag 24 januari 2016 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst even melden op Ellis Island...
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou 3 dagen op rij zijn, gewoon een loempia
Mooie dromen !quote:
Eh... Hut gaat slapen.... ikke nog nietquote:
als nog dan veel plezier met de nachtwachtquote:Op zondag 24 januari 2016 22:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... Hut gaat slapen.... ikke nog niet
Nee joh...quote:Op zondag 24 januari 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
als nog dan veel plezier met de nachtwacht
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:54 schreef Mickeys het volgende:
Maar als jij gaat slapen... welterusten
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]swipen op een vet toetsenbord, wéér een nieuwe ervaring
Mocht je het wel willen, dan kunnen we daar voor zorgen hoorquote:
Het is een internet virus, hier hetzelfde...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het enige dat ik zou willen is minder grieperig zijn, had het niet verwacht maar ben het toch geworden.
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het enige dat ik zou willen is minder grieperig zijn, had het niet verwacht maar ben het toch geworden.
Beterschap (hoop niet dat ik jejullie heb aangestoken)quote:Op maandag 25 januari 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een internet virus, hier hetzelfde...
Dank je, geen idee wie me aangestoken heeft, ik hoorde iedereen erover klagen en dacht, ik heb mazzel, maar ik werd gisterochtend wakker omdat alles potdicht zat......quote:Op maandag 25 januari 2016 11:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Beterschap (hoop niet dat ik je heb aangestoken)
Ik merkte vrijdagmiddag al dat ik begon te snotteren en helaas is dat nog niet voorbij.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Beterschap (hoop niet dat ik jejullie heb aangestoken)
Ik had meteen een vitamine C bom bij mij naar binnen gegoten en zootje "molletjes"... "kruikje" (lees: zo'n pittenopwarmgevalding) mee naar bed en flink uitzweten. Dag erna voelde ik me ietwat beter en nu alleen nog soms even een "loopneus"quote:Op maandag 25 januari 2016 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, geen idee wie me aangestoken heeft, ik hoorde iedereen erover klagen en dacht, ik heb mazzel, maar ik werd gisterochtend wakker omdat alles potdicht zat......
Ik slik zelden iets, heb nu ook niets gehad, ik wacht rustig af tot het voorbij is.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had meteen een vitamine C bom bij mij naar binnen gegoten en zootje "molletjes"... "kruikje" (lees: zo'n pittenopwarmgevalding) mee naar bed en flink uitzweten. Dag erna voelde ik me ietwat beter en nu alleen nog soms even een "loopneus"
Citroen grok kan wonderen doen... en dat is gewoon puur natuurquote:Op maandag 25 januari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slik zelden iets, heb nu ook niets gehad, ik wacht rustig af tot het voorbij is.
Kwaad kan het zeker niet...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Citroen grok kan wonderen doen... en dat is gewoon puur natuur
Zo vroeg mijn opa ooit aan mijn oma wat um-gebung betekende, hij had niet in de gaten dat er umgé-bung stond.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken naar dat woord
klinkt niet erg netjesquote:Op maandag 25 januari 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vroeg mijn opa ooit aan mijn oma wat um-gebung betekende, hij had niet in de gaten dat er umgé-bung stond.
Het is dat jij het uitlegt want ik zag het echt niet... lolquote:Op maandag 25 januari 2016 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit je de krant te lezen: Seksismerel in Spanje?
Ik moest dat woord even 3 keer lezen om te zien dat het geen seksis merel maar een seksisme rel is.
Het stond op een vakantie groet van familie uit Duitsland: 24°C und die Umgebung is sehr schön......quote:
De borden 'Alcohol Benebelt' in Duitsland hebben ook al wat mensen doen zoeken naar het merk 'Bene-belt'...quote:Op maandag 25 januari 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vroeg mijn opa ooit aan mijn oma wat um-gebung betekende, hij had niet in de gaten dat er umgé-bung stond.
De rel gaat verder nergens overquote:Op maandag 25 januari 2016 12:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is dat jij het uitlegt want ik zag het echt niet... lol
Nou ja, tijdens de wedstrijd is niet hčt idiale moment iemand voor een date te vragen, misschien denk jij daar anders over, maar ik vind het een beetje lomp.quote:
Merel is Seks.... nu alleen nog bepalen wie Merel is voor de mannen... ik heb zelf in ieder geval geen interesse :quote:
vraag maar aan just me wie Merel isquote:Op maandag 25 januari 2016 12:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Merel is Seks.... nu alleen nog bepalen wie Merel is voor de mannen... ik heb zelf in ieder geval geen interesse :
Analoge of digitale krant? (als het digitaal is en openbaar, heb je dan linkje?)quote:Op maandag 25 januari 2016 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, tijdens de wedstrijd is niet hčt idiale moment iemand voor een date te vragen, misschien denk jij daar anders over, maar ik vind het een beetje lomp.
Owquote:
S.M. virus ook?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
hier zijn de virussen bijna weer onder controle
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jdens-de-match.dhtmlquote:Op maandag 25 januari 2016 12:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Analoge of digitale krant? (als het digitaal is en openbaar, heb je dan linkje?)
Ik dacht ook dat het mij over zou slaan, tot ik gisterochtend wakker schrok, omdat ik nauwelijks lucht kreeg.quote:
Het is ideaal, maar ik ben nu eenmaal gek op de letter 'i'.quote:
Hulp nodig?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:35 schreef sacha het volgende:
[..]
die ga ik straks weer op haar bek slaan!
Dat is kut en je doet er zo weinig tegen, uitzieken.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het mij over zou slaan, tot ik gisterochtend wakker schrok, omdat ik nauwelijks lucht kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |