Chrome, Firefox of Explorer?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb de laatste tijd vaker dat ie gewoon geen nieuwe wil openen.
Het is pas iets van de laatste tijd, voorheen nooit last gehad, en qua configuratie is er niets veranderd, dus erg vreemd...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week op Chrome met W10 dat ook iets niet werkte.. Liep ik naar mn Linux PC, Chrome en geen probleem
Fok is nog al actief bezig geweest met allerlei kleine dingetjes..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is pas iets van de laatste tijd, voorheen nooit last gehad, en qua configuratie is er niets veranderd, dus erg vreemd...
Dat moet verboden wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
Zo... bijna bijgekomen, dat stappen valt niet mee op deze leeftijd
Dat stelt niks voor, voor een 50- er.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
Zo... bijna bijgekomen, dat stappen valt niet mee op deze leeftijd
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor, voor een 50- er.
Wees blij met het nieuwe topicquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Mickeys het volgende:
*schrik*
Danny heeft "het" 3/4 jaar oude filmpje (+9 kilo) bij het artikel erbij geplaatst... en daarnaast stotter ik ook nog eens mega...Dat had beter gekund)
Tuurlijk is ze nog 50-.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...
Nog 7½ maandquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Leandra nog lang niet hoor Mo...
Klopt dan toch? 12 september.... minder dan 8 maanden meer dan 7 maanden, 7½ maand is idd wat naar beneden afgerond, maar ik kan het hebbenquote:
Je zei het ook pas een week of twee geleden, het zat nog in mijn geheugen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt dan toch? 12 september.... minder dan 8 maanden meer dan 7 maanden, 7½ maand is idd wat naar beneden afgerond, maar ik kan het hebben
Maak je niet te druk.. wel extra centen in het bakkiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Mickeys het volgende:
*schrik*
Danny heeft "het" 3/4 jaar oude filmpje (+9 kilo) bij het artikel erbij geplaatst... en daarnaast stotter ik ook nog eens mega...Dat had beter gekund)
Da's vrouwelijke ijdelheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet te druk.. wel extra centen in het bakkie
Linuxquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week op Chrome met W10 dat ook iets niet werkte.. Liep ik naar mn Linux PC, Chrome en geen probleem
nee, alsjeblieft nietquote:
Je loopt er zeg maar een beetje achterna...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft niet
ik ben begonnen met Windows 3 en zo door
nu heb ik een Vista opgeduikeld
Die sla je beter over.......quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft niet
ik ben begonnen met Windows 3 en zo door
nu heb ik een Vista opgeduikeld
quote:
Vista bevriest af en toe dan is het geheugen vol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je loopt er zeg maar een beetje achterna...
Mooi he? Vriendin betaalt.... Ben al ruim een jaar niet meer bij de Griek geweest overigensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Maar straks wel gewoon uitgebreid tafelen ..
ik kreeg een gratis laptopquote:
Ik heb Windows 3.11 nog voor je mocht je willen.. op 7 diskettesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vista bevriest af en toe dan is het geheugen vol.
Ja en het snoertje van de monitor van de laptop zit los nou kan hij maar op twee standen schuin anders krijg je allemaal groene streepjes.
Laat het je smaken,.. Je hebt het verdientquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mooi he? Vriendin betaalt.... Ben al ruim een jaar niet meer bij de Griek geweest overigens
Die op de 1e etage?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mooi he? Vriendin betaalt.... Ben al ruim een jaar niet meer bij de Griek geweest overigens
Linux er op installeren en wie weet werkt het dan weer..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vista bevriest af en toe dan is het geheugen vol.
Ja en het snoertje van de monitor van de laptop zit los nou kan hij maar op twee standen schuin anders krijg je allemaal groene streepjes.
Gaat goed komen... we eten alleen volgens Griekse tijd... ergens rond 8 uur of zo... (Maagje knort nu al)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het je smaken,.. Je hebt het verdient
nope.... niet die Griekquote:
Snoertje zit los.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Linux er op installeren en wie weet werkt het dan weer..
Ja, maar dan ben je straks niet om 9 uur alweer thuis.. Ik krijg ook trek en zin om iets te bestellen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gaat goed komen... we eten alleen volgens Griekse tijd... ergens rond 8 uur of zo... (Maagje knort nu al)
Waarom zou ik om 9 uur thuis moeten zijn dan?....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je straks niet om 9 uur alweer thuis.. Ik krijg ook trek en zin om iets te bestellen...
quote:
quote:
ik schroef niks openquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Openschroeven en vastmaken anders sturen we Piet
Nee ... Ik zou niet durven.. Maar ik bedoelde het op een andere manier...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou ik om 9 uur thuis moeten zijn dan?....
Je bent mijn vader niet![]()
schijtert... Dan moet je ook niet zeuren met een 2e hands laptopquote:
Ik schroef altijd alles open, ik wil altijd weten wat erin zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
schijtert... Dan moet je ook niet zeuren met een 2e hands laptop
Met nieuw spul ben ik daar wat voorzichtig mee.. Maar ik had wel 1 laptop die ik van extra memory wou voorzien dus die moest wel redelijk snel na aanschaf open..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schroef altijd alles open, ik wil altijd weten wat erin zit.
en dan doet ie het niet meer of je zit opeens in het donkerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schroef altijd alles open, ik wil altijd weten wat erin zit.
Je moet hem sowieso uit het stopcontact halen voordat je begintquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en dan doet ie het niet meer of je zit opeens in het donker
Ik zei ook open, niet onvoorzichtig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Met nieuw spul ben ik daar wat voorzichtig mee.. Maar ik had wel 1 laptop die ik van extra memory wou voorzien dus die moest wel redelijk snel na aanschaf open..
de hele buurt platquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet hem sowieso uit het stopcontact halen voordat je begint
Heb aardig wat pc's in en uit elkaar gebouwd, voor de kinderen van ouwe meuk een leuk systeem samenstellen, een laptop zit wat compacter in elkaar maar je wil toch soms geheugen erbij proppen oid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei ook open, niet onvoorzichtig.
Ik heb pas de HDD van mijn laptop vervangen voor een SSHD.... toen voelde ik me wel een beetje een nerd hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Met nieuw spul ben ik daar wat voorzichtig mee.. Maar ik had wel 1 laptop die ik van extra memory wou voorzien dus die moest wel redelijk snel na aanschaf open..
Was dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb pas de HDD van mijn laptop vervangen voor een SSHD.... toen voelde ik me wel een beetje een nerd hoor.
M'n oude HDD had wat issues, dus ja.... ik krijg nu geen foutmeldingen en waarschuwingen meer dat er iets mis isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
Geintje natuurlijk. Maar merk je verschil?
Ja dan is het lastig vergelijken..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n oude HDD had wat issues, dus ja.... ik krijg nu geen foutmeldingen en waarschuwingen meer dat er iets mis is
Waarschijnlijk zat er een kras op de HDD.
Voor wat het waard is, sterkte meid.quote:
Ik kan gelukkig mn reet nog afvegen iigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan vergeet je het stelletje zorgbehoevenden in dit subforum gemakshalve even...
Je hebt geen personeel?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig mn reet nog afvegen iig
lief dagboekquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
lief dagboek
ik kan er werkelijk waar niet bij dat iemand die net kantje boord heeft gelegen nu het gore lef heeft iedereen die zorg verleent af te zeiken, de schuld bij iedereen te leggen behalve bij zichzelf, alleen maar zeiken over wat er niet goed is terwijl je nog herstellende bent, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
/lief dagboek
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
lief dagboek
ik kan er werkelijk waar niet bij dat iemand die net kantje boord heeft gelegen nu het gore lef heeft iedereen die zorg verleent af te zeiken, de schuld bij iedereen te leggen behalve bij zichzelf, alleen maar zeiken over wat er niet goed is terwijl je nog herstellende bent, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
/lief dagboek
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:14 schreef sacha het volgende:
én nu geef ik mijn schoonmoeder een ban en ga ik lekker fokken!![]()
I've got the power
Ze kwam ergens anders wel wat gekke dingetjes tegen waar ze zich over verbaasde ...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
is Fanneke nog steeds de droger aan het legen?
Of vanuit het publiek werd ook weleens voorgezegd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Arcee het volgende:
Tip: 40+ / Andere Tijden 23-01: Sjoemelen bij de grote spelshows jaren 70 en 80.
Arcee, de lijstjes man!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Arcee het volgende:
Tip: 40+ / Andere Tijden 23-01: Sjoemelen bij de grote spelshows jaren 70 en 80.
Gemist, maar tegenwoordig hebben we uitzending gemist...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef Arcee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |