Klopt! Al moet ik zeggen dat in dit geval mijn vriend doorslaggevend was. Ik heb ook erg getwijfeld om grijs-zwart-wit mozaïek te kiezen. En de tegeltjes komen tegen de wand met de lichtschakelaar (rechts).quote:Op zondag 27 maart 2016 03:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij houdt wel van blauw of niet?
Waar komen die tegeltjes?![]()
Maar je moet elke keer de wc weer op en afbouwen dus? Ik dacht dat zo'n pot trouwens moet zo goed aansloot zo zonder tegels
Ik heb woensdag pas tijd, dus het is nog even afwachten voor ik weet hoe die zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 10:36 schreef Gieliovd het volgende:
Hoe staat het met de stukadoor kunsten?
Ja ik ookquote:Op maandag 28 maart 2016 11:03 schreef laziness het volgende:
Oh die mozaïek tegels zijn mooi! Ben benieuwd als ze er tegenaan zitten.
Dat klinkt wel heel burgerlijk, samen tegels zoekenquote:Op zondag 27 maart 2016 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt! Al moet ik zeggen dat in dit geval mijn vriend doorslaggevend was. Ik heb ook erg getwijfeld om grijs-zwart-wit mozaïek te kiezen. En de tegeltjes komen tegen de wand met de lichtschakelaar (rechts).
Wat is dat voor 'gerommel' rondom het stopcontact? moest dat nog weer los?quote:
Nee, te ruim opengebikt met monteren en pas na het schilderen weer dicht gemaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel burgerlijk, samen tegels zoeken
[..]
Wat is dat voor 'gerommel' rondom het stopcontact? moest dat nog weer los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:10 schreef Puala het volgende:
Ook leuk, de deurklink van de achterdeur is vandaag intern afgebroken. En die was dus niet meer dicht te krijgen, maar ook de klink er niet meer uit te krijgen om te demonteren. Dus de boel gesloopt en zo even een binnenwerk weer terug monteren.Gelukkig wou die nog openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Hij was open toen hij afbrak, dus dat was makkelijk. Het meganisme bij de klink was t, dus qua slot was het nog wel okéquote:
Nee t plafond in t toilet schroeven. T gaat niet lekker naar het toilet zonder wand/plafond en bezoek kwam ik achterquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:04 schreef Gieliovd het volgende:
Dat met die pijp en dat rooster kan prima. Een ventilatieroostertje met natuurlijke trek is niet zo gek hoor.
En die lekkage komt niet door dat niet-lekker-aansluitende roostertje hoor. Dat loopt wel los.
Vandaag lekker stukadoor spelen?
Ja en nee. Die erker, pfffffffquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Plintjes! Ging dat een beetje soepel?
ik doe het je niet na! Vind het sowieso knap wat je allemaal zelf doet!quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:37 schreef Puala het volgende:
De elektra van de woonkamer heeft een maatje van me aangelegd en mij tegelijk voorzien van een theorie cursus. En op basis daarvan heb ik net even de elektra van het toilet zelf opnieuw aangesloten en een dimmer er op gezet (had ik over).
Hoe trots kan je zijn op zoiets kleins he
Dankjequote:Op woensdag 30 maart 2016 16:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik doe het je niet na! Vind het sowieso knap wat je allemaal zelf doet!
Kwestie van omtrekken op de goede kant van de nieuwe plaatquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
En veel mensen doen het niet na en soms geef ik ze groot gelijkNet een fantastische gipsplaat op maat gesneden met 8 hoekjes er uit her en der. Hou ik hem op zijn plek. Heb ik hem op de kop gemaakt. Dus, even omtrekken op een nieuwe plaat dan maar
Dat schreef ik toch al?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kwestie van omtrekken op de goede kant van de nieuwe plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |