quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:59 schreef iw84t het volgende:
Voor mij ook een nee. Maar ze gaan ze gaan wel op een mooie plek wonen. Ik zou wel willen ruilen
Ja dat betaal je in A"dam voor een flatje in de Pijp van 80 m2 dat je moet opknappen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:48 schreef Speekselklier het volgende:
Ik kom uit de randstad. Ik schrik even van deze prijzen. 350k voor zo'n gebouw.
Het opknappen is dan alleen wat eenvoudiger.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:52 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ja dat betaal je in A"dam voor een flatje in de pijp van 80 m2 dat je moet opknappen.
Maar het uitzicht is minder. s'avonds zie je de reeen, konijnen hazen, vossen, in je tuin lopen (wel de kippen 's avonds in het nachthok stoppen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Het opknappen is dan alleen wat eenvoudiger.
Over welk deel van de pijp je je het nou????quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef iw84t het volgende:
[..]
Maar het uitzicht is minder. s'avonds zie je de reeen, konijnen hazen, vossen, in je tuin lopen (wel de kippen 's avonds in het nachthok stoppen.
Trouwens je staat binnen een uurtje hartje Amsterdam (met file 2 uur.........)
Je kan voorstellen hoe dit er van binnen uit ziet. Slechts 85m2 woon oppervlak. Er is geen enkele foto van het interieur. Reden? Waarschijnlijk is dat zeer gedateerd en slecht onderhouden. Ook de schuren lijken wel wat onderhoud te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Dwarsindeweg het volgende:
De betreffende boerderij:
http://www.funda.nl/koop/(...)hienderensestraat-9/
Ik ben benieuwd naar de hypotheek plus bouwdepot (en nieuwe gve lening) in relatie tot een recent taxatierapport maar helaas geen cijfers bij gve. Ik vermoed dat de boel flink onder water staat. Dus ik sla over.
Inderdaad de rabobank vind het welletjesquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:10 schreef CaLeX het volgende:
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=13142
Zijn dat nou die fries en limburger van de reclame?
Zelf hebben ze er ook geen 100% vertrouwen in. Ze durven namelijk niet om hoofdelijk aansprakelijk te zijn. Dacht dat dat eigenlijk een verplichting was bij GvEquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef djh77 het volgende:
[..]
Inderdaad de rabobank vind het welletjes
Ja maar wel een borg van maar liefst 25K per man. Das (nie) niksquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef Murene het volgende:
[..]
Zelf hebben ze er ook geen 100% vertrouwen in. Ze durven namelijk niet om hoofdelijk aansprakelijk te zijn. Dacht dat dat eigenlijk een verplichting was bij GvE
We hebben in iedergeval wel even om na te denken die 600K is niet voor het weekend vol.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ja maar wel een borg van maar liefst 25K per man. Das (nie) niks
Ik neig ernaar om sinds lange tijd er weer eens eentje mee te pakken. Vind deze wel sterk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
We hebben in iedergeval wel even om na te denken die 600K is niet voor het weekend vol.
Er is wel een behoorlijk eigen vermogen van ruim 1000k als ik het goed lees.
De laatste 4 termijnen iig en het is idd een stuk meer dan 100k lenen vanuit je huurflat met hoofdelijke aansprakelijkheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ja maar wel een borg van maar liefst 25K per man. Das (nie) niks
Heb even de website bezocht. Ze hebben naar zeggen 50 klanten waaronder VARA,BNN,VPRO , HallMark, Clinicclowns. Ik mis eigenlijk de echte grote retailers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:33 schreef bleyenburg het volgende:
Ik vind die Active Ants ook best prima.
Enige wat me steekt is dat je zeker weet dat áls het fout gaat wij achter de Rabo blijven.
En ik denk niet dat ze bij Rabo met 7% weggekomen zijn....
Het is geen plicht, het is standaard hoofdelijk aansprakelijk tenzij in de Pitch anders is vermeld. Dat is in dit geval gedaan dus op zich niets mis mee. Echter een borgstelling van 25K per persoon is natuurlijk wel erg weinig bij een lening van 600K.quote:Zelf hebben ze er ook geen 100% vertrouwen in. Ze durven namelijk niet om hoofdelijk aansprakelijk te zijn. Dacht dat dat eigenlijk een verplichting was bij GvE
Ik begrijp niet zo goed dat je dit best prima vindt?!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:33 schreef bleyenburg het volgende:
Ik vind die Active Ants ook best prima.
Enige wat me steekt is dat je zeker weet dat áls het fout gaat wij achter de Rabo blijven.
En ik denk niet dat ze bij Rabo met 7% weggekomen zijn....
Het gaat echt langzaam.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:01 schreef obligataire het volgende:
Met de oogmeetapparatuurboer gaat het nog niet zo hard, amper 2% is toegezegd in de 'voorverkoop'.
https://www.collincrowdfu(...)2FzbU4ANt3hzqz-20639
Ik kan me er iets bij voorstellen, sta ook niet te trappelen om een team van ontwikkelaars en verkopers voor te financieren in de hoop dat dat ooit winstgevend wordt.
okquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:24 schreef bleyenburg het volgende:
@rockenfeller: Ik begrijp dat je verbaasd bent. Echter, dit project staat dusdanig dicht bij mijn eigen handel dat ik dit wat anders beoordeel dan de doorsnee pitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |