quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:54 schreef La_Moustache het volgende:
En belangrijker nog: hij heeft de kwaliteiten om de bal in het netje te schieten."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In een lokale krant wordt Immers geroemd om zijn technische vaardigheid.
Daarom gaat ie op het tweede niveau van Engeland spelen. Zijn 110% niveau.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Immers is een harde werker een echte bikkel die zich voor 110% inzet.
Kan altijd nog als ie uit gevoetbald is.quote:
Maar Lex Immers kan best goed dartenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan altijd nog als ie uit gevoetbald is.
The Chicago Bulls is te hoog gegrepen denk ik.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:54 schreef La_Moustache het volgende:
Directeur Ken Choo laat weten dat ze bij Cardiff maar wat blij zijn met de komst van de Nederlander. ,,Lex is een geweldige aanvulling op het team. Een speler met technische mogelijkheden en een speler die in een hoog tempo speelt. En belangrijker nog: hij heeft de kwaliteiten om de bal in het netje te schieten."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die tokkie kan amper lopen man
Ja, doet dat maar eens na 3x de triple 1 gooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar Lex Immers kan best goed darten
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, doet dat maar eens na 3x de triple 1 gooien.
Gun ik hem ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die het goed doen daar.
quote:
quote:Cardiff City earned back-to-back away wins for the first time this season as Peter Whittingham's brace completed a league double over Huddersfield Town.
After a dour start, Cardiff led through Whittingham's neat finish, before Nahki Wells fired Huddersfield level.
Loanee Lex Immers, making his first Bluebirds start, then restored their lead, before Whittingham's stunning free-kick made the points safe.
Harry Bunn smashed in a consolation for the hosts in second-half stoppage time.
Defeat brought the Terriers' five-match unbeaten home run in all competitions to an end.
Whittingham's opener brought the game time to life as he swept home Anthony Pilkington's cut-back, before Wells' low effort made it 1-1 before half-time.
Duthcman Immers, who arrived on loan from Feyernoord earlier this month, finished off a fine team move after the break as Cardiff improved.
Whittingham sealed the win direct from a free-kick with a superb finish, before Wells fed Bunn to give the Bluebirds a late scare in the closing stages, but the Welsh side held on.
Huddersfield, who were without suspended defensive duo Mark Hudson and Tommy Smith, struggled to create openings and remain 17th in the Championship.
Victory lifted Cardiff to within one point of eighth-placed play-off hopefuls Ipswich Town, who do not play until Tuesday.
Hij dart net als hij voor de goal staat. Net mis.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar Lex Immers kan best goed darten
Gewoon tactisch wereldniveau dit van Lex.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Komt de verdediging van Huddersfield ook uit NL?
Lex's play dartsquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lex zijn dartstalent is inmiddels ook in Cardiff opgevallen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lex zijn dartstalent is inmiddels ook in Cardiff opgevallen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we hier het algemene Lex Immers topic van maken? Er is namelijk altijd iets te melden rondom deze kleurrijke stervoetballer.
Wát? Heeft Lexgod nog geen eigen topic?quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we hier het algemene Lex Immers topic van maken? Er is namelijk altijd iets te melden rondom deze kleurrijke stervoetballer.
Ach, als je de eerste bent die een eerste topic opent over Messi kon deze niet achterwegen blijven, van mijn kant dan. Had iedereen kunnen doen zeggen ze dan achteraf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát? Heeft Lexgod nog geen eigen topic?
VBL / Lex Immers in Oranje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát? Heeft Lexgod nog geen eigen topic?
Wat een visionair ben je toch héquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als je de eerste bent die een eerste topic opent over Messi kon deze niet achterwegen blijven, van mijn kant dan. Had iedereen kunnen doen zeggen ze dan achteraf.
En ook nog een assist gegeven. De nieuwe verlosser.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
En weer gescoord hoor. Feyenoord zou er goed aandoen zijn contract alsnog te verlengen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als je de eerste bent die een eerste topic opent over Messi kon deze niet achterwegen blijven, van mijn kant dan. Had iedereen kunnen doen zeggen ze dan achteraf.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ook nog een assist gegeven. De nieuwe verlosser.
Woordkunstenaar, ontdekker van messi. Is er iets waar je niet goed in bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een beetje briljant iemand is geniaal meerzijdig.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:51 schreef Abed het volgende:
[..]
Woordkunstenaar, ontdekker van messi. Is er iets waar je niet goed in bent?
quote:Fans willen standbeeld voor Immers
De populariteit van Lex Immers in Cardiff lijkt geen grenzen meer te kennen. De van Feyenoord gehuurde middenvelder tekende zaterdag tegen Bristol City namens Cardiff City voor de openingstreffer en wordt sindsdien overladen met complimenten.
In het stadion, maar ook op twitter, werd Immers (29) luid bejubeld. "Er gaat een standbeeld voor hem komen." "Hij is een God." "Hij is veel te goed voor Cardiff." "We moeten hem zo snel mogelijk vastleggen." Zomaar wat tweets over de mateloos populaire Hagenees.
Cardiff komt uit in de Championship, het tweede Engelse niveau. Immers scoorde sinds zijn komt eind januari al drie keer voor zijn nieuwe club.
De ploeg uit Wales won de Severnside derby zaterdagmiddag uiteindelijk met 0-2. Joe O'Keefe tekende in de slotfase voor het tweede doelpunt. Immers werd even later naar de kant gehaald en vervangen door Kagisho Dikgacoi.
http://www.telegraaf.nl/t(...)d_voor_Immers__.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij bedoel je..quote:Op zondag 6 maart 2016 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Hij is een God"
Dat hebben ze van FOK!
Strootgod?quote:Op zondag 6 maart 2016 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van mij bedoel je..
Ik had de eerste 'speler'god actie gemaakt.
Strootgod, de oppergod der godenquote:Op zondag 6 maart 2016 12:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Strootgod?
Het is al zo erg dat het in mijn vriendengroep overal achter gezet wordt, bedankt he
Ha ha ha.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
En gewoon weer het enige Cardiff doelpunt en daarmee een punt veiliggesteld hoor
#lievermorgenalsovermorgenquote:Op maandag 10 oktober 2016 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Immers: Ik keer terug bij ADO als die mogelijkheid er is
Dat Lex Immers ADO Den Haag en de hofstad zelf in zijn hart heeft gesloten is algemeen bekend. De middenvelder van Cardiff City bevestigde dat vanavond op Twitter nogmaals door te stellen dat hij graag terugkeert bij de club.
'Terugkeren doe ik zeker als de mogelijkheid daartoe is', schrijft Immers aan John van Zweden. Hij reageert daarmee op de oproep van de Hagenaar om terug te gaan naar de club waar het profvoetbal voor Immers begon. 'Het leven is hier zo veel beter dan waar je nu bent.'
Van Zweden biedt Immers daarnaast aan om te helpen bij een eventuele transfer. 'Hou me op de hoogte als ik ergens bij moet helpen Lex #lievermorgenalsovermorgen.'
Dat het morgen niet gaat gebeuren is voor Immers zelf wel duidelijk. 'Dat zal nog wel even duren.'
http://www.ad.nl/dossier-(...)heid-er-is~a9c6d383/
Lex Immers keert terug bij ADOquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |