Hij dart net als hij voor de goal staat. Net mis.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar Lex Immers kan best goed darten
Gewoon tactisch wereldniveau dit van Lex.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Komt de verdediging van Huddersfield ook uit NL?
Lex's play dartsquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lex zijn dartstalent is inmiddels ook in Cardiff opgevallen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lex zijn dartstalent is inmiddels ook in Cardiff opgevallen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we hier het algemene Lex Immers topic van maken? Er is namelijk altijd iets te melden rondom deze kleurrijke stervoetballer.
Wát? Heeft Lexgod nog geen eigen topic?quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:15 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we hier het algemene Lex Immers topic van maken? Er is namelijk altijd iets te melden rondom deze kleurrijke stervoetballer.
Ach, als je de eerste bent die een eerste topic opent over Messi kon deze niet achterwegen blijven, van mijn kant dan. Had iedereen kunnen doen zeggen ze dan achteraf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát? Heeft Lexgod nog geen eigen topic?
VBL / Lex Immers in Oranje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát? Heeft Lexgod nog geen eigen topic?
Wat een visionair ben je toch héquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als je de eerste bent die een eerste topic opent over Messi kon deze niet achterwegen blijven, van mijn kant dan. Had iedereen kunnen doen zeggen ze dan achteraf.
En ook nog een assist gegeven. De nieuwe verlosser.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
En weer gescoord hoor. Feyenoord zou er goed aandoen zijn contract alsnog te verlengen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als je de eerste bent die een eerste topic opent over Messi kon deze niet achterwegen blijven, van mijn kant dan. Had iedereen kunnen doen zeggen ze dan achteraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |