quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook bekend gaan maken dat Waylon Marco gaat vervangen
Let maar op mijn woorden, het wordt Paskal van Blof. Waarom? Die heeft net aangekondigd solo te gaan en dan kan ie lekker promoten. Saaie ventquote:
Inderdaad en Warrior deed ze bij Evers ook prima. Ik had de indruk dat bij minstens 1 uitzending het geluid slecht werd gemixt waardoor het stemgeluid te zacht werd. Als zoiets gebeurt ben je de lul, daar kan je weinig aan doen. Slecht vond ik het zeker niet maar dat had wel een nadelig effect.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Let it go en Halo vond ik meer dan prima
Ze ziet er goed uit maar dat heeft voor een groot deel te maken met een goede uitstraling. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk: dezelfde persoon met exact hetzelfde uiterlijk kan heel anders overkomen dankzij een betere uitstraling (mimiek, lichaamstaal etc.). Die uitstraling is bij haar heel erg prettig: ze is altijd vrolijk, altijd aardig, nog een beetje springerig en energiek. Ik denk dat precies dat wat haar zang goed maakt ook haar uitstraling beter maakt.quote:
Ik had al flink wat bedenkingen bij Brace (uiteraard 0 die met zijn achtergrond te maken hebben!), dit helpt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:25 schreef iBenny het volgende:
Volgens Brace zou Lee Towers de ideale coach zijn ()
In alle ernst, geloof jij dat het vorige week eerlijk is verlopen? Brace en David wel door en Melissa en Jared niet. Het stinkt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:25 schreef iBenny het volgende:
Volgens Brace zou Lee Towers de ideale coach zijn ()
Wat is daarquote:
Aub niet Jantje..quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob, Jan Sjmit of Waylon wordt de nieuwe coach
DB niet. Die zal vast stiekem hopen/ rekenen op leuke dingen na het Songfestival. De Trijn is er ook mee gestopt om die reden. Gelukkig kwam dat toch nog goed uit i.v.m. de bevruchtingquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob, Jan Smit of Waylon wordt de nieuwe coach
Ik zie het ook telkensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Maan heur handje tijdens het zingen. Ik kan er niet aan wennen.
Waylon pleeeeeeease.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
DB niet. Die zal vast stiekem hopen/ rekenen op leuke dingen na het Songfestival. De Trijn is er ook mee gestopt om die reden. Gelukkig kwam dat toch nog goed uit i.v.m. de bevruchting
Die stem-shows, stinken vrijwel altijd. Hoewel Jared wel slecht was afgelopen week.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In alle ernst, geloof jij dat het vorige week eerlijk is verlopen? Brace en David wel door en Melissa en Jared niet. Het stinkt.
Jan Smit zelfde categorie als Borsato, krijgt je weer zo'n kontenlikker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waylon pleeeeeeease.![]()
Jan Smit, kom zeg, we zijn net van die Palingrakkers af![]()
Jammer dit. Je kunt ook gewoon de mening van een ander respecteren zonder ze een trap na te geven. Het is nu eenmaal zo dat niet iedereen wegloopt met Maan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad en Warrior deed ze bij Evers ook prima. Ik had de indruk dat bij minstens 1 uitzending het geluid slecht werd gemixt waardoor het stemgeluid te zacht werd. Als zoiets gebeurt ben je de lul, daar kan je weinig aan doen. Slecht vond ik het zeker niet maar dat had wel een nadelig effect.
Er zijn helaas zuurpruimen die nu op Maan inhakken omdat ze een hoge boom is geworden. Je weet wel: van die kleingeestige Nederlanders die je kop eraf hakken omdat die boven het maaiveld uitsteekt.
[..]
Ze ziet er goed uit maar dat heeft voor een groot deel te maken met een goede uitstraling. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk: dezelfde persoon met exact hetzelfde uiterlijk kan heel anders overkomen dankzij een betere uitstraling (mimiek, lichaamstaal etc.). Die uitstraling is bij haar heel erg prettig: ze is altijd vrolijk, altijd aardig, nog een beetje springerig en energiek. Ik denk dat precies dat wat haar zang goed maakt ook haar uitstraling beter maakt.
De grote mensen zijn alweer geregeld voor "Lieve Maan"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Maan heeft een single met hardwell.
Gaat ze vanavond zingen, ben benieuwd.
Verder denk dat dat Jennie gaat winnen, ze gaat namelijk binnekort met Anouk naar Perez Hilton in NY.
Van maan wordt ie bij mij ook Hardwellquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Verder denk dat dat Jennie gaat winnen, ze gaat namelijk binnekort met Anouk naar Perez Hilton in NY.
Hoe weet je dat van Anouk en Jennie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
nu.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:38 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van Anouk en Jennie?
Ok dank je, ben benieuwd wat daar uitkomt.quote:
Zou ik complete onzin vinden, als hij wintquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:41 schreef BzP het volgende:
Trouwens als Brace wint kijk ik NOOIT meer
rtl4 geeft geen neukquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:41 schreef BzP het volgende:
Trouwens als Brace wint kijk ik NOOIT meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags omdat ik denk dat dit weleens de uitslag kan gaan worden vanavond....
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
De stemming op Facebook lijkt in ieder geval een duidelijk beeld te laten zien. De kandidaten houden een bord omhoog met 'ik ben the voice of Holland' en je moet degene die gaat winnen liken. De stand:Ik vind dit toch een vrij verrassende tussenstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags omdat ik denk dat dit weleens de uitslag kan gaan worden vanavond....
Gatverdamme, ruimen ze zelf die rommel op?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef MissJ het volgende:
de finalisten komen zo bij RTL Boulevard
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme, ruimen ze zelf die rommel op?
kan iemand deze user even 48u bannen LOLquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Nexum het volgende:
ik wil alvast een waarschuwing geven
vanavond tijdens de finale ga ik heel irritant en kinderachtig zijn
ik ga in caps praten schreeuwen krijsen zeiken en op elk ding reageren
ik ben heel druk raar en irritant vanavond
doei
hiihihihihihquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan iemand deze user even 48u bannen LOL
Ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt.quote:Anouk: 'Ik kom net bij John de Mol vandaan.'
Vrijdagavond is alweer de grote The voice of Holland finale, met natuurlijk ook Anouk en haar talent Jennie Lena. Gaat Jennie winnen? 'Als ze wint is dat logisch en terecht, maar ik denk dat Maan gaat winnen. Zelf hoop ik dat Dave gaat winnen', zei Anouk in De Coen en Sander Show.
En Anouk had nog nieuws, want ze is deze donderdag in gesprek geweest met John de Mol over nog een seizoen van The voice of Holland. 'Het was voor hem ook wennen, want de show kreeg een hele andere energie.' Anouk weet wel bijna zeker dat ze voor een tweede seizoen gaat. Deze vrijdag wordt ook de vervanger van Marco Borsato bekend gemaakt, maar wie dat is wilde ze niet loslaten. 'Ze gaan wel groots uitpakken hoor!'
Coen en Sander feliciteerden Anouk ook nog even met haar nieuwste telg. Is ze er nu klaar mee? 'Binnenkort gaat er een knoop in de eileiders, haha!', zei Anouk. Wel hoopt ze dat ze deze keer een meisje krijgt. 'Ik ben klaar met die saaie kleding, wil wel weer eens jurkjes kopen.'
Als je weet dat dit dingen irritatie opwekt bij andere users dan doe je die dingen toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Nexum het volgende:
ik wil alvast een waarschuwing geven
vanavond tijdens de finale ga ik heel irritant en kinderachtig zijn
ik ga in caps praten schreeuwen krijsen zeiken en op elk ding reageren
ik ben heel druk raar en irritant vanavond
doei
Ergernis is juist de leukste rede om te kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb maar besloten vanavond niet te kijken, scheelt me enorm veel ergernis gok ik zo.
Kom morgen wel even kijken wie er ''gewonnen'' heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |