Zou je dr doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
Maan doorook alleen maar omdat ze een babe is
Misschien stiekem gemixt met een ander programma?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef DKUp het volgende:
Maan door en Melissa weg![]()
Ik dacht dat dit The Voice was
Puur toeval. Puur toeval.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Wat een toeval zeg, elke coach heeft nog één artiest.
Nou..je verwacht 't niet, he? ;-)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Marco heeft zijn best gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Toeval bestaat wel. Zo ken ik al jarenlang 2 vrienden uit totaal verschillende plekken, die elkaar niet kennen maar die door stom toeval naast elkaar in een enorme stad zijn gaan wonen.quote:
Dat was geen toeval, daar zat John de Mol achterquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toeval bestaat wel. Zo ken ik al jarenlang 2 vrienden uit totaal verschillende plekken, die elkaar niet kennen maar die door stom toeval naast elkaar in een enorme stad zijn gaan wonen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:03 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat was geen toeval, daar zat John de Mol achter
Heeeeel toevallig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Minst waardeloos danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:28 schreef Xan21 het volgende:
Ze was ook waardeloos, maarja dat zijn ze allemaal.
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:17 schreef ato het volgende:
Ik vin het onterecht dat Melissa eruit is..
Nou ja, de rest was toch wel iets slechter? Melissa is de enige die je echt beter ziet worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:28 schreef Xan21 het volgende:
Ze was ook waardeloos, maarja dat zijn ze allemaal.
Eens. Zal best iets op haar zang aan te merken zijn. Maar ze ontwikkelde zich inderdaad wel. Op basis van de uitzending van gisteravond, vond ik haar wel een van de betere.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:17 schreef ato het volgende:
Ik vin het onterecht dat Melissa eruit is..
Zijn wel seizoenen geweest dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Ik had dit nog niet gelezen. Dat er 1 artiest per coach overblijft kan op zich nog wel al is het opmerkelijk, dat Melissa afviel terwijl Brace en Dave doorgingen begrijp ik niet. Nu ja, ik begrijp het wel, het toont eens te meer aan dat televoting het programma verpest. Eens zien of dat in ieder geval volgende week Maan wint, of anders Jennie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Een slecht gekozen naam.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef DKUp het volgende:
Maan door en Melissa weg![]()
Ik dacht dat dit The Voice was
Maan deed eindelijk weer een ballad, Brace heeft een heel klein beetje gerapt en samen met een rappende Ali opgetreden, Jennie zong Jordaan-achtige muziek Melissa zette de goede lijn van vorige week voort. Dat is het zo'n beetje, over Dave valt niets bijzonders te vertellen en Jared deed ook weer wat we van hem gewend zijn, Anouk gaf hier weer hetzelfde commentaar op.quote:
In alle eerlijkheid, bij iedereen die dit jaar meedoet is iets op de zang aan te merken. Dat is in eerdere jaren niet anders geweest. Melissa maakte vast wel een paar kleine foutjes maar gezien wat ze wel goed deed behoort ze zonder enige twijfel tot de beste 4 kandidaten van gisteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:20 schreef goh het volgende:
[..]
Eens. Zal best iets op haar zang aan te merken zijn. Maar ze ontwikkelde zich inderdaad wel. Op basis van de uitzending van gisteravond, vond ik haar wel een van de betere.
Eigenlijk niks dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maan deed eindelijk weer een ballad, Brace heeft een heel klein beetje gerapt en samen met een rappende Ali opgetreden, Jennie zong Jordaan-achtige muziek Melissa zette de goede lijn van vorige week voort. Dat is het zo'n beetje, over Dave valt niets bijzonders te vertellen en Jared deed ook weer wat we van hem gewend zijn, Anouk gaf hier weer hetzelfde commentaar op.
Oh ja, Marco gaf aan dat een aantal collega's van hem hebben aangegeven dat ze staan te popelen om met Maan aan de slag te gaan omdat ze zo authentiek zingt.
Ik denk dat het al vast staat dat Jennie gaat winnen. En inderdaad, is niet voor niets achtergrondzangeres, doet soms pijn aan de oren.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:04 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat Jennie dit gaat winnen. Maan is nog zo jong, die komt er toch wel. Voor Brace en Dave is ook vraag genoeg. Dave heeft met zijn band al meer dan 100 boekingen binnen. Denk dat ik die niet meer tegen ga komen bij de Blokker.
Dus, tja, Jennie. Al wat ouder (38), achtergrondzangeresje, die dit jaarcontract nodig heeft om zichzelf op de kaart te zetten. Ik vind het maar een hoop geschreeuw.
Dat antwoord had ik van jou verwacht.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:00 schreef MissJ het volgende:
Brace en Jan Smit gaan denk ik Tuintje in mijn hart zingen
Leuk maar ze moet dit met hem gaan zingen: Misschien wel het beste liedje wat Marco heeft gezongen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:59 schreef MissJ het volgende:
Maan en Marco gaan dan vast Zij zingen, zodat Marco "zij is de zon en de maan voor mij" kan zingen![]()
![]()
Ik hoop dat ze dan ook bekend gaan maken dat Waylon Marco gaat vervangenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
Aanstaande vrijdag:
Jennie zingt samen met Douwe Bob
Dave zingt samen met Waylon
Brace zingt samen met Jan Smit
Maan zingt samen met Marco Borsato
De finalisten zingen gezamenlijk, een duet, een solo en hun nieuwe single.
Gastoptredens:
Mike Posner - I Took A Pill
Fleur East - Sax
Let it go en Halo vond ik meer dan primaquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:00 schreef DKUp het volgende:
Na de eerste twee rondes is het nooit meer goed gekomen met Maan haar optredens![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Let it go en Halo vond ik meer dan prima
Doe mij dan liever Ivar Vermeulenquote:
Ivar?quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe mij dan liever Ivar Vermeulen
Hoeven ook geen oordoppen in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |