Zou je dr doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
Maan doorook alleen maar omdat ze een babe is
Misschien stiekem gemixt met een ander programma?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef DKUp het volgende:
Maan door en Melissa weg![]()
Ik dacht dat dit The Voice was
Puur toeval. Puur toeval.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Wat een toeval zeg, elke coach heeft nog één artiest.
Nou..je verwacht 't niet, he? ;-)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Marco heeft zijn best gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Toeval bestaat wel. Zo ken ik al jarenlang 2 vrienden uit totaal verschillende plekken, die elkaar niet kennen maar die door stom toeval naast elkaar in een enorme stad zijn gaan wonen.quote:
Dat was geen toeval, daar zat John de Mol achterquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toeval bestaat wel. Zo ken ik al jarenlang 2 vrienden uit totaal verschillende plekken, die elkaar niet kennen maar die door stom toeval naast elkaar in een enorme stad zijn gaan wonen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:03 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat was geen toeval, daar zat John de Mol achter
Heeeeel toevallig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Minst waardeloos danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:28 schreef Xan21 het volgende:
Ze was ook waardeloos, maarja dat zijn ze allemaal.
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:17 schreef ato het volgende:
Ik vin het onterecht dat Melissa eruit is..
Nou ja, de rest was toch wel iets slechter? Melissa is de enige die je echt beter ziet worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:28 schreef Xan21 het volgende:
Ze was ook waardeloos, maarja dat zijn ze allemaal.
Eens. Zal best iets op haar zang aan te merken zijn. Maar ze ontwikkelde zich inderdaad wel. Op basis van de uitzending van gisteravond, vond ik haar wel een van de betere.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:17 schreef ato het volgende:
Ik vin het onterecht dat Melissa eruit is..
Zijn wel seizoenen geweest dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Ik had dit nog niet gelezen. Dat er 1 artiest per coach overblijft kan op zich nog wel al is het opmerkelijk, dat Melissa afviel terwijl Brace en Dave doorgingen begrijp ik niet. Nu ja, ik begrijp het wel, het toont eens te meer aan dat televoting het programma verpest. Eens zien of dat in ieder geval volgende week Maan wint, of anders Jennie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef alors het volgende:
Een slecht gekozen naam.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef DKUp het volgende:
Maan door en Melissa weg![]()
Ik dacht dat dit The Voice was
Maan deed eindelijk weer een ballad, Brace heeft een heel klein beetje gerapt en samen met een rappende Ali opgetreden, Jennie zong Jordaan-achtige muziek Melissa zette de goede lijn van vorige week voort. Dat is het zo'n beetje, over Dave valt niets bijzonders te vertellen en Jared deed ook weer wat we van hem gewend zijn, Anouk gaf hier weer hetzelfde commentaar op.quote:
In alle eerlijkheid, bij iedereen die dit jaar meedoet is iets op de zang aan te merken. Dat is in eerdere jaren niet anders geweest. Melissa maakte vast wel een paar kleine foutjes maar gezien wat ze wel goed deed behoort ze zonder enige twijfel tot de beste 4 kandidaten van gisteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:20 schreef goh het volgende:
[..]
Eens. Zal best iets op haar zang aan te merken zijn. Maar ze ontwikkelde zich inderdaad wel. Op basis van de uitzending van gisteravond, vond ik haar wel een van de betere.
Eigenlijk niks dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maan deed eindelijk weer een ballad, Brace heeft een heel klein beetje gerapt en samen met een rappende Ali opgetreden, Jennie zong Jordaan-achtige muziek Melissa zette de goede lijn van vorige week voort. Dat is het zo'n beetje, over Dave valt niets bijzonders te vertellen en Jared deed ook weer wat we van hem gewend zijn, Anouk gaf hier weer hetzelfde commentaar op.
Oh ja, Marco gaf aan dat een aantal collega's van hem hebben aangegeven dat ze staan te popelen om met Maan aan de slag te gaan omdat ze zo authentiek zingt.
Ik denk dat het al vast staat dat Jennie gaat winnen. En inderdaad, is niet voor niets achtergrondzangeres, doet soms pijn aan de oren.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:04 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat Jennie dit gaat winnen. Maan is nog zo jong, die komt er toch wel. Voor Brace en Dave is ook vraag genoeg. Dave heeft met zijn band al meer dan 100 boekingen binnen. Denk dat ik die niet meer tegen ga komen bij de Blokker.
Dus, tja, Jennie. Al wat ouder (38), achtergrondzangeresje, die dit jaarcontract nodig heeft om zichzelf op de kaart te zetten. Ik vind het maar een hoop geschreeuw.
Dat antwoord had ik van jou verwacht.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:00 schreef MissJ het volgende:
Brace en Jan Smit gaan denk ik Tuintje in mijn hart zingen
Leuk maar ze moet dit met hem gaan zingen: Misschien wel het beste liedje wat Marco heeft gezongen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:59 schreef MissJ het volgende:
Maan en Marco gaan dan vast Zij zingen, zodat Marco "zij is de zon en de maan voor mij" kan zingen![]()
![]()
Ik hoop dat ze dan ook bekend gaan maken dat Waylon Marco gaat vervangenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
Aanstaande vrijdag:
Jennie zingt samen met Douwe Bob
Dave zingt samen met Waylon
Brace zingt samen met Jan Smit
Maan zingt samen met Marco Borsato
De finalisten zingen gezamenlijk, een duet, een solo en hun nieuwe single.
Gastoptredens:
Mike Posner - I Took A Pill
Fleur East - Sax
Let it go en Halo vond ik meer dan primaquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:00 schreef DKUp het volgende:
Na de eerste twee rondes is het nooit meer goed gekomen met Maan haar optredens![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Let it go en Halo vond ik meer dan prima
Doe mij dan liever Ivar Vermeulenquote:
Ivar?quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe mij dan liever Ivar Vermeulen
Hoeven ook geen oordoppen in![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook bekend gaan maken dat Waylon Marco gaat vervangen
Let maar op mijn woorden, het wordt Paskal van Blof. Waarom? Die heeft net aangekondigd solo te gaan en dan kan ie lekker promoten. Saaie ventquote:
Inderdaad en Warrior deed ze bij Evers ook prima. Ik had de indruk dat bij minstens 1 uitzending het geluid slecht werd gemixt waardoor het stemgeluid te zacht werd. Als zoiets gebeurt ben je de lul, daar kan je weinig aan doen. Slecht vond ik het zeker niet maar dat had wel een nadelig effect.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Let it go en Halo vond ik meer dan prima
Ze ziet er goed uit maar dat heeft voor een groot deel te maken met een goede uitstraling. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk: dezelfde persoon met exact hetzelfde uiterlijk kan heel anders overkomen dankzij een betere uitstraling (mimiek, lichaamstaal etc.). Die uitstraling is bij haar heel erg prettig: ze is altijd vrolijk, altijd aardig, nog een beetje springerig en energiek. Ik denk dat precies dat wat haar zang goed maakt ook haar uitstraling beter maakt.quote:
Ik had al flink wat bedenkingen bij Brace (uiteraard 0 die met zijn achtergrond te maken hebben!), dit helpt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:25 schreef iBenny het volgende:
Volgens Brace zou Lee Towers de ideale coach zijn ()
In alle ernst, geloof jij dat het vorige week eerlijk is verlopen? Brace en David wel door en Melissa en Jared niet. Het stinkt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:25 schreef iBenny het volgende:
Volgens Brace zou Lee Towers de ideale coach zijn ()
Wat is daarquote:
Aub niet Jantje..quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob, Jan Sjmit of Waylon wordt de nieuwe coach
DB niet. Die zal vast stiekem hopen/ rekenen op leuke dingen na het Songfestival. De Trijn is er ook mee gestopt om die reden. Gelukkig kwam dat toch nog goed uit i.v.m. de bevruchtingquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Douwe Bob, Jan Smit of Waylon wordt de nieuwe coach
Ik zie het ook telkensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Maan heur handje tijdens het zingen. Ik kan er niet aan wennen.
Waylon pleeeeeeease.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
DB niet. Die zal vast stiekem hopen/ rekenen op leuke dingen na het Songfestival. De Trijn is er ook mee gestopt om die reden. Gelukkig kwam dat toch nog goed uit i.v.m. de bevruchting
Die stem-shows, stinken vrijwel altijd. Hoewel Jared wel slecht was afgelopen week.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In alle ernst, geloof jij dat het vorige week eerlijk is verlopen? Brace en David wel door en Melissa en Jared niet. Het stinkt.
Jan Smit zelfde categorie als Borsato, krijgt je weer zo'n kontenlikker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waylon pleeeeeeease.![]()
Jan Smit, kom zeg, we zijn net van die Palingrakkers af![]()
Jammer dit. Je kunt ook gewoon de mening van een ander respecteren zonder ze een trap na te geven. Het is nu eenmaal zo dat niet iedereen wegloopt met Maan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad en Warrior deed ze bij Evers ook prima. Ik had de indruk dat bij minstens 1 uitzending het geluid slecht werd gemixt waardoor het stemgeluid te zacht werd. Als zoiets gebeurt ben je de lul, daar kan je weinig aan doen. Slecht vond ik het zeker niet maar dat had wel een nadelig effect.
Er zijn helaas zuurpruimen die nu op Maan inhakken omdat ze een hoge boom is geworden. Je weet wel: van die kleingeestige Nederlanders die je kop eraf hakken omdat die boven het maaiveld uitsteekt.
[..]
Ze ziet er goed uit maar dat heeft voor een groot deel te maken met een goede uitstraling. Het verschil tussen uitstraling en uiterlijk: dezelfde persoon met exact hetzelfde uiterlijk kan heel anders overkomen dankzij een betere uitstraling (mimiek, lichaamstaal etc.). Die uitstraling is bij haar heel erg prettig: ze is altijd vrolijk, altijd aardig, nog een beetje springerig en energiek. Ik denk dat precies dat wat haar zang goed maakt ook haar uitstraling beter maakt.
De grote mensen zijn alweer geregeld voor "Lieve Maan"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Maan heeft een single met hardwell.
Gaat ze vanavond zingen, ben benieuwd.
Verder denk dat dat Jennie gaat winnen, ze gaat namelijk binnekort met Anouk naar Perez Hilton in NY.
Van maan wordt ie bij mij ook Hardwellquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
Verder denk dat dat Jennie gaat winnen, ze gaat namelijk binnekort met Anouk naar Perez Hilton in NY.
Hoe weet je dat van Anouk en Jennie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef BzP het volgende:
nu.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:38 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van Anouk en Jennie?
Ok dank je, ben benieuwd wat daar uitkomt.quote:
Zou ik complete onzin vinden, als hij wintquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:41 schreef BzP het volgende:
Trouwens als Brace wint kijk ik NOOIT meer
rtl4 geeft geen neukquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:41 schreef BzP het volgende:
Trouwens als Brace wint kijk ik NOOIT meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags omdat ik denk dat dit weleens de uitslag kan gaan worden vanavond....
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
De stemming op Facebook lijkt in ieder geval een duidelijk beeld te laten zien. De kandidaten houden een bord omhoog met 'ik ben the voice of Holland' en je moet degene die gaat winnen liken. De stand:Ik vind dit toch een vrij verrassende tussenstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags omdat ik denk dat dit weleens de uitslag kan gaan worden vanavond....
Gatverdamme, ruimen ze zelf die rommel op?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef MissJ het volgende:
de finalisten komen zo bij RTL Boulevard
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme, ruimen ze zelf die rommel op?
kan iemand deze user even 48u bannen LOLquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Nexum het volgende:
ik wil alvast een waarschuwing geven
vanavond tijdens de finale ga ik heel irritant en kinderachtig zijn
ik ga in caps praten schreeuwen krijsen zeiken en op elk ding reageren
ik ben heel druk raar en irritant vanavond
doei
hiihihihihihquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan iemand deze user even 48u bannen LOL
Ben benieuwd wie de nieuwe coach wordt.quote:Anouk: 'Ik kom net bij John de Mol vandaan.'
Vrijdagavond is alweer de grote The voice of Holland finale, met natuurlijk ook Anouk en haar talent Jennie Lena. Gaat Jennie winnen? 'Als ze wint is dat logisch en terecht, maar ik denk dat Maan gaat winnen. Zelf hoop ik dat Dave gaat winnen', zei Anouk in De Coen en Sander Show.
En Anouk had nog nieuws, want ze is deze donderdag in gesprek geweest met John de Mol over nog een seizoen van The voice of Holland. 'Het was voor hem ook wennen, want de show kreeg een hele andere energie.' Anouk weet wel bijna zeker dat ze voor een tweede seizoen gaat. Deze vrijdag wordt ook de vervanger van Marco Borsato bekend gemaakt, maar wie dat is wilde ze niet loslaten. 'Ze gaan wel groots uitpakken hoor!'
Coen en Sander feliciteerden Anouk ook nog even met haar nieuwste telg. Is ze er nu klaar mee? 'Binnenkort gaat er een knoop in de eileiders, haha!', zei Anouk. Wel hoopt ze dat ze deze keer een meisje krijgt. 'Ik ben klaar met die saaie kleding, wil wel weer eens jurkjes kopen.'
Als je weet dat dit dingen irritatie opwekt bij andere users dan doe je die dingen toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Nexum het volgende:
ik wil alvast een waarschuwing geven
vanavond tijdens de finale ga ik heel irritant en kinderachtig zijn
ik ga in caps praten schreeuwen krijsen zeiken en op elk ding reageren
ik ben heel druk raar en irritant vanavond
doei
Ergernis is juist de leukste rede om te kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb maar besloten vanavond niet te kijken, scheelt me enorm veel ergernis gok ik zo.
Kom morgen wel even kijken wie er ''gewonnen'' heeft.
Vorige week vond ik erg genoeg. En nu Melissa er uit is hoeft het van mij niet meer hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ergernis is juist de leukste rede om te kijken
Nee daar kijken we juist voor, toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb maar besloten vanavond niet te kijken, scheelt me enorm veel ergernis gok ik zo.
Kom morgen wel even kijken wie er ''gewonnen'' heeft.
Misschien maar Melissa presteerde goed. Ik vind het zonde dat na zo'n goede groei sinds dat Ilse de Lange haar prikkelde ze niet de finale mag meedoen terwijl twee minder goede kandidaten wel doorgaan. Ik vond Melisssa tijdens de auditie al goed qua stem maar ze enthousiasmeerde me niet omdat ze met te weinig emotie zong, dat heeft ze goed verbeterd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die stem-shows, stinken vrijwel altijd. Hoewel Jared wel slecht was afgelopen week.
Als Dave of Brace zou winnen dan wordt het eens te meer bewezen dat die televoting het programma verpest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:38 schreef iBenny het volgende:
Poll: Wie wint The Voice of Holland 6?
• Brace
• Dave Vermeulen
• Jennie Lena
• Maan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee, ik erger me groen en geel aan diequote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee daar kijken we juist voor, toch?
Televoting: liever meer inkomtsen dan eerlijkere resultaten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vorige week vond ik erg genoeg. En nu Melissa er uit is hoeft het van mij niet meer hoor.
Eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, ik erger me groen en geel aan dieBrace
![]()
Begrijp gewoon NIET wat hij in de finale heeft te zoeken![]()
Voice onwaardig dit.
Dat heb ik met Lieve Maanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, ik erger me groen en geel aan dieBrace
![]()
Begrijp gewoon NIET wat hij in de finale heeft te zoeken![]()
Voice onwaardig dit.
Ik ken die namen allemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Televoting: liever meer inkomtsen dan eerlijkere resultaten.![]()
In ieder geval zit Maan er nog in, 3 jaar geleden was het erger met SvN en Tessa die werden geëlimineerd in de halve finale en de kwartfinale. Om het schaamrood van te krijgen. Die donkergekleurde zangers (ik kan niet op haar naam komen, dat zegt genoeg) had misschien de best getrainde stem maar alles bij elkaar was ze duidelijk minder goed dan die andere twee kandidaten in Trijntje's team.
Sandra van Nieuwland en Tessa Bellinfante ook niet meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ken die namen allemaal niet meer![]()
Dat was hetzelfde seizoen. Ja, de televoting werd hierdoor zwaar verneukt.quote:Was toch ook zo met Johannes Rypma?Alle Friezen maar stemmen en stemmen...
Niemand is perfect.quote:
Sandra wel, Tessa zegt me niks.. Heb ook niet alle seizoenen goed gevolgd. Ben nu ook pas halverwege er ingerold.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland en Tessa Bellinfante ook niet meer?
[..]
Dat was hetzelfde seizoen. Ja, de televoting werd hierdoor zwaar verneukt.
quote:Controverse[bewerken]
Nadat Johnny Rosenberg onverwachts werd geëlimineerd waren veel mensen verbaasd. Daarnaast kwam Rosenberg de volgende ochtend met een ander verhaal, want via Twitter vertelde hij dat het hele programma doorgestoken kaart is. Volgens Rosenberg is hij eruit gegooid nadat hij een woordenwisseling had met John de Mol.[36][37] Rosenberg wilde namelijk geen duet zingen met James Blunt, omdat hij dat te veel van het goede vond. Uiteindelijk kreeg het tweetal hier een woordenwisseling om, maar heeft De Mol het duet toch laten doorgaan. Om de schijn van doorgestoken kaart tegen te gaan, zal in de overige liveshows uitvoerig een kijkje worden genomen door verschillende notarissen die alle binnengekomen stemmen in de gaten houden.[38]
Ook nadat Raffaëla Paton door haar coach Jeroen van der Boom was geëlimineerd werd deze beslissing door de kandidaat bekritiseerd. Van der Boom vond de zangeres te onprofessioneel en daarom werd ze geëlimineerd. Paton vond dit zelf een belachelijke reden en vond Van der Boom door deze opmerking zelf onprofessioneel. Ze stelde dat Van der Boom te veel z'n focus legde op zijn favoriet, waardoor zijn andere acts niet de aandacht kregen die ze hoorden te krijgen.[39] Overigens waren de jurycommentaren unaniem in het voordeel van Meike van der Veer, haar opponente in de sing-off van de liveshow waarin Raffaëla het programma moest verlaten.
Voor het tweede seizoen hadden de producers Glennis Grace benaderd om auditie te komen doen. Grace zelf was erg verbaasd dat ze was gevraagd, want ze trad nog elk weekend op en ze zat al zestien jaar in het vak. Grace bleek gevraagd te zijn omdat haar carrière nog niet echt van de grond wilde komen en haar albums en singles niet het succes hebben dat ze konden krijgen als ze zou winnen. Grace bedankte voor het aanbod, omdat de kandidaten uiteindelijk in hetzelfde circuit terecht zouden komen als waar zij al in zat. Grace gaf wel aan alleen iets voor de show te willen betekenen als ze als jurylid werd gevraagd. Dat leek er echter niet in te zitten.[40] Kort hierna had Grace haar eerste nummer 1-hit met het nummer "Afscheid".
Tijdens het tweede seizoen werd musicalactrice Chaira Borderslee niet door een van de vier juryleden gekozen om mee te gaan naar "The Battles". Borderslee was teleurgesteld en vond het gekregen commentaar niet terecht.[41] Borderslee deed vervolgens een boekje open over haar deelname, terwijl in haar contract stond dat dit niet was toegestaan. Wanneer een kandidaat aan de media vertelt dat hij of zij meedoet staat daar een boete van ¤ 10.000,- voor. Uiteindelijk kreeg Borderslee een boete van ¤ 5.000,-.[42] De makers van The Voice van Vlaanderen wilden Borderslee nog een kans bieden, maar Borderslee mag pas weer meedoen aan het programma als ze haar boete van ¤ 5.000,- betaalt. Borderslee besloot vervolgens om zich in te schrijven voor het programma The Winner is..., een talentenjacht waar voor het eerst slechts een geldprijs te verdienen is. Borderslee wilde dan deze prijs gebruiken om haar boete aan Talpa te betalen. The Winner is... is echter ook van Talpa, en Talpa weigert Borderslee deel te laten nemen, tenzij ze eerst haar boete betaalt.[43]
Tijdens de liveshow van seizoen 3 ging kandidaat Johannes Rypma week-in-week-uit met een grote meerderheid van de stemmen van het thuispubliek naar huis. Rypma wist de finale te halen en hierdoor kandidaten, die meer punten van de coaches kregen, binnen het team van Nick & Simon naar huis te sturen. Kandidate Barbara Straathof vond het erg spijtig dat kandidaten als Sandra van Nieuwland en zijzelf de show moesten verlaten en dat Rypma in de finale stond.[44][45] Ook Erland Galjaard en Wendy van Dijk laten duidelijk merken dat zij vinden dat de liveshows in het volgend seizoen drastisch moeten worden aangepakt om "The Voice" in de show te laten en eventueel te kunnen laten winnen.[46] Nog voor de finale van het derde seizoen zei De Mol dat televoting gewoon een onderdeel zal blijven bij "The Voice".
Na de eliminatie van Sandra van Nieuwland waren deskundigen, en Henkjan Smits, ervan overtuigd dat John de Mol Van Nieuwland eruit had gegooid, om zo spannende televisie te maken. De Mol zou niet op zoek zijn naar "The Voice", maar naar vernieuwde televisie en als daar goede kandidaten voor moeten afvallen, dan moet dat maar. Doordat Van Nieuwland uit de show is, is het spannender omtrent de vier finalisten welke uiteindelijk zou winnen. Smits zei dit gedurende een interview met BNN Today.[47] De Mol zelf was niet zo blij met deze uitspraak en laat de boel onderzoeken voor een mogelijke rechtszaak.[48] De volgende dag bood Smits z'n excuses aan en zei dat hij het niet zo bedoelde.[49][50]
Youtube maar even naar Tessa Bellinfante. Zij was best wel goed, ze heeft daarna nog een CD opgenomen met de hulp van Trijntje haar mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sandra wel, Tessa zegt me niks.. Heb ook niet alle seizoenen goed gevolgd. Ben nu ook pas halverwege er ingerold.
Ik kan ermee leven als zij zou winnen aangezien ze in ieder geval een van de twee beste kandidaten is. Ik vind Maan de beste kandidate maar zangtechnisch is Jennie iets meer ontwikkeld, Maan zingt echter met veel meer gevoel en ze heeft een mooier stemgeluid. Hoe dan ook verwacht ik dat mensen met Maan aan de slag zullen gaan. Het is alleen jammer dat gedwongen is voor de komende X jaar (contract wat ze heeft getekend) om met dat amateuristische platenmaatschappijtje van John de Mol aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zolang Jennie maar niet wint vind ik alles best.
Neuh, zo interessant vind ik het ook weer nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Youtube maar even naar Tessa Bellinfante. Zij was best wel goed, ze heeft daarna nog een CD opgenomen met de hulp van Trijntje haar mensen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zolang Jennie Maan maar niet wint vind ik alles best.
Het kan geen kwaad om het even te proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Neuh, zo interessant vind ik het ook weer niet![]()
Ik was alleen onder de indruk van Sandra en Ben S. toentertijd. Totdat laatstgenoemde z'n persoonlijkheid liet zien
Volgens mij hebben jongens juist altijd een voordeel met dat stemmen (doordat veel meer meisjes stemmen?), zie ook hoe jaarlijks het percentage jongens fors toeneemt bij de kandidaten naarmate je verder in het programma komt (van 20% of iets dergelijks naar 50% in dit jaar, dit jaar is geen uitzondering).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ogene, Maan... meisjes stemmen op meisjes. Jongens stemmen op meisjes. Dus Maan kan wel winnen. De jeugd stemt het meest, gok ik.
Al is ze voor mij de eerste die eruit mag.
Die mening deel ik niet, die stem doet pijn aan mijn oren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven als zij zou winnen aangezien ze in ieder geval een van de twee beste kandidaten is. Ik vind Maan de beste kandidate maar zangtechnisch is Jennie iets meer ontwikkeld, Maan zingt echter met veel meer gevoel en ze heeft een mooier stemgeluid. Hoe dan ook verwacht ik dat mensen met Maan aan de slag zullen gaan. Het is alleen jammer dat gedwongen is voor de komende X jaar (contract wat ze heeft getekend) om met dat amateuristische platenmaatschappijtje van John de Mol aan de slag te gaan.
Waar doet dit ons aan denken?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor het tweede seizoen hadden de producers Glennis Grace benaderd om auditie te komen doen. Grace zelf was erg verbaasd dat ze was gevraagd, want ze trad nog elk weekend op en ze zat al zestien jaar in het vak. Grace bleek gevraagd te zijn omdat haar carrière nog niet echt van de grond wilde komen en haar albums en singles niet het succes hebben dat ze konden krijgen als ze zou winnen.
Serieus? Ik kan me heel erg veel voorstellen maar dat volg ik echt niet. Mag ik vragen met wat voor speakers (toch niet ingebouwde televisie-speakers?) jij luistert? Daar zou het ook aan kunnen liggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet, die stem doet pijn aan mijn oren.
dus dat! Zonder ergernis en vooral zonder dit topic is er geen reet aan om te kijken!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee daar kijken we juist voor, toch?
Ik vond het juist twee jaar geleden moeilijk te voorspellen (allemaal middelmatig). Vorig jaar en drie jaar geleden was het wat meer voorspelbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:53 schreef Nexum het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed btw, voorgaande seizoenen wist ik gelijk wie er zou winnen en was mijn voorspelling altijd juist, maar dit seizoen twijfel ik. Het meest voor de hand liggend is Jennie maar Maan kan ook verrassend uit de hoek komen.
Dave?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:16 schreef MissJ het volgende:
Vrijdagavond is alweer de grote The voice of Holland finale, met natuurlijk ook Anouk en haar talent Jennie Lena. Gaat Jennie winnen? 'Als ze wint is dat logisch en terecht, maar ik denk dat Maan gaat winnen. Zelf hoop ik dat Dave gaat winnen', zei Anouk in De Coen en Sander Show.
Maar Brace en Dave zijn geen aantrekkelijke jongensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jongens juist altijd een voordeel met dat stemmen (doordat veel meer meisjes stemmen?), zie ook hoe jaarlijks het percentage jongens fors toeneemt bij de kandidaten naarmate je verder in het programma komt (van 20% of iets dergelijks naar 50% in dit jaar, dit jaar is geen uitzondering).
Ja, en met mij vele anderen. Volg Twitter eens zou ik zeggen vanavond.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me heel erg veel voorstellen maar dat volg ik echt niet. Mag ik vragen met wat voor speakers (toch niet ingebouwde televisie-speakers?) jij luistert? Daar zou het ook aan kunnen liggen.![]()
De enige van de 4 coaches die niet direct voor Maan viel is Anouk maar ook zij was direct te spreken over haar zangkwaliteiten, zij voelde het alleen niet terwijl Sanne juist kippenvel kreeg en Marco en Ali (ook al drukte hij wat later) direct zeer enthousisast waren.
Qua bekendheid is het geweldig (zou Marco het vorige week over hem hebben gehad?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:38 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van Anouk en Jennie?
Single voor maan had ik gelezen, is leuk voor haar. Ze had het slechter kunnen treffen dan Dj Hardwell voor een eerste nummer. Ben benieuwd.
Daarom mijn vraag of dat jij met ingebouwde televisie-speakers of andere crappy speakers (standaard autoradio of iets dergelijks) luistert? Die laten namelijk een heel ander geluid horen dan wat het in werkelijkheid is doordat ze slechts een beperkt frequentiegebied goed kunnen weergeven en er dus een hele hoop wegvalt. Ik wil weten of dat jij echt haar geluid niet zo goed vindt of dat jij haar geluid niet goed kan beoordelen omdat jij niet haar geluid hoort.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en met mij vele anderen. Volg Twitter eens zou ik zeggen vanavond.
Ik laat het aan de dames over om zich hierover uit te spreken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Brace en Dave zijn geen aantrekkelijke jongens
Ivar!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik laat het aan de dames over om zich hierover uit te spreken.
ik zou ze beiden absoluut niet doenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik laat het aan de dames over om zich hierover uit te spreken.
jaaaa Ivar is aantrekkelijk!quote:
vond ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond zijn stem en sound ook gewoon het beste
^^quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Liever Jennie dan Maan en Brace.
SPOILER: De SinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:31 schreef iBenny het volgende:
MaanSPOILER: De SinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
datquote:
Kijken en zeikenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:39 schreef Butterflower het volgende:
Veel plezier met kijken en zeiken
Dat overdreven oeehooeeh ahhaha 'hoor mij eens kunnen zingen/opvallen'quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Het is nu al om te janken, zo slecht![]()
komt omdat Piemp bizar hard op haar geilt vrees ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat dat kind zover is gekomen.
Melissa had The Voice moeten winnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maan had daar moeten staan, niet Melissa
Alle piempen thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat dat kind zover is gekomen.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Sinds de coke roddels naar buiten zijn gekomen ziet Wendy er minder belabberd uit
Dat!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maan had daar moeten staan, niet Melissa
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom zojuist tot de conclusie dat Piempie jonger is dan Robert Downey jr? Omg, het had zijn vader kunnen zijn
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:44 schreef Xan21 het volgende:
Jeesh, Martijn Krabbé begint steeds meer op een enge dikke lesbo te lijken
Ja!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:44 schreef Xan21 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:44 schreef Xan21 het volgende:
omg echt hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:44 schreef Xan21 het volgende:
goddommequote:
Geen idee maar het is wel 'anders'.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Martijn kon wel eens eyeliner en mascara ophebben..
What chin? All I see is beardquote:
oudere rocknummers niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou van rock, maar niet dit soort oude lullenplaatjes.
Schat van een jongen wel.
Jawel man, lekker sfeertjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou van rock, maar niet dit soort oude lullenplaatjes.
Schat van een jongen wel.
Botox prednison bakkes. En make-up. En dikkerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Martijn kon wel eens eyeliner en mascara ophebben..
Haha.quote:
quote:
Cry me a river.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:52 schreef vencodark het volgende:
Marco heeft volgens mij staan janken achter de schermen.
Oh, ik dacht dat ze stiekem hoopte op sympathiestemmenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ze jennie niet een wurgcontract wil aansmeren
Bij elk nummer van Maan en aan het einde van de avond als Maan wintquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Marco gaat nog minimaal 1x huilen voordat de avond om is
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:00 schreef MissJ het volgende:
Brace en Jan Smit gaan denk ik Tuintje in mijn hart zingen
Vast welquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:56 schreef Max23 het volgende:
Zal Jan Smit hierna aankondigen dat die de plaats van Marco komend seizoen gaat overnemen?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:56 schreef Max23 het volgende:
Zal Jan Smit hierna aankondigen dat die de plaats van Marco komend seizoen gaat overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |