Nou je bent dus een eikelquote:
Is dat zoquote:
Normaliter ben ik er niet zo van ..... Maar ik dacht Ja hell waarom niet... en ik was niets eens zo snel.. dus dacht .. give it a try... En voila ...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zoen geen dank voor je plaatje op de radio. Voelt vast lekker zo' n kaap
Je zet je nogal voor lulquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter ben ik er niet zo van ..... Maar ik dacht Ja hell waarom niet... en ik was niets eens zo snel.. dus dacht .. give it a try... En voila ...
Er mist een Uquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee las de TT .. gaat om de radio ?
quote:
Nou beterschap dan maar ... Vlug onder de dekensquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
Te laat !
Hot Coldrex *check*
Paracetamol *check*
Doos kleenex met balsam *check*
Volgens mij ben ik inderdaad te laat om verkoudheid/griep te voorkomen...
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat ben ik inmiddels wel gewend hier..
Nou gezondheidquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
Te laat !
Hot Coldrex *check*
Paracetamol *check*
Rust is wat helpt.. beterschap !quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
Te laat !
Hot Coldrex *check*
Paracetamol *check*
Dat je niet snugger bent weten we nu welquote:
Ongesteld ofzo ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je niet snugger bent weten we nu wel
Zuchtquote:
Ik zou nog eens een plaatje voor je aanvragen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is er niet om op te zeiken dus ja dan ben jij de tut..
Ja waarom vroeg je uberhaupt een plaatje aan... ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou nog eens een plaatje voor je aanvragen.
Volgens mij zijn het de mannen die gespannen zijnquote:
Echt, wanneer krijg je door hoe kansloos het is elke keer weer?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een beetje jong 40+ kan ik wel gebruiken
Omdat je zo lief bent en ik vond het een goed planquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom vroeg je uberhaupt een plaatje aan... ?
maar dan op de EO..? Welk nummer van Elly en Rikkert was het?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je zo lief bent en ik vond het een goed plan
quote:
Wie heeft Soury haar account gehacked?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je zo lief bent en ik vond het een goed plan
Nee leg uitquote:
Fann !!!! Die vindt mij lief..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie heeft Soury haar account gehacked?
Even serieus he?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie heeft Soury haar account gehacked?
Omdat je te dom bent, en random plaatjes pleurtquote:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
Bitches![]()
oke nu weer normaal hoor... fijne avond
gooi het er uit kind, wat een frustraties ..ach ja beter hier, dan thuisquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je te dom bent, en random plaatjes pleurt
Maar Hut val je toch ook niet aan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je te dom bent, en random plaatjes pleurt
Normaal is saai.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
Bitches![]()
oke nu weer normaal hoor... fijne avond
Wat nou verklaar je plaatje dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gooi het er uit kind, wat een frustraties ..ach ja beter hier, dan thuis
Waarom kom je hier dan?quote:
Huh flikker op domme doos je valt mij op niks aan. Rot op naar de COSquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Leuke oneliners om iemand onderuit te schoppen ... maar als jij je daar beter bij voelt
Tja.....quote:
Daar heb je gelijk in Piet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soury is irl eigenlijk een lief en aardig meisje.
Ik bepaal zelf wel waar ik schrijf mutsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh flikker op domme doos je valt mij op niks aan. Rot op naar de COS
Ik was dat IRL ook niet van plan ...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts daar wil je geen ruzie mee irl.
Ja prima,je komt hier omdat je bloed ruikt. Nu weer terug in je hokquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik schrijf muts
Boehoequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima,je komt hier omdat je bloed ruikt. Nu weer terug in je hok
Wel een TR aan je reetquote:
Wie moet er geslacht worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima,je komt hier omdat je bloed ruikt. Nu weer terug in je hok
Geen idee het stinkt wel hierquote:
Het is best handig om dom te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Iemand niet snugger noemen is geen aanval ?
Grapje ik doe dat nooitquote:
Blijkt hier wel weerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is best handig om dom te zijn.
Wat moet je hier nog, serieus ?quote:
Ik vraag wel een plaatje voor je aan, oh wachtquote:
Ik ook voor Saraquote:
Ja in US jaren geleden. Was niet zo okquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag niet meer terugkomen na mijn laatste bezoek.
Ah OK.. Ik vorig jjaar nogquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in US jaren geleden. Was niet zo ok
Soms zit in de cos en dan is het echt op mijn handen zitten.quote:
Ik doe normaal in den cosquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zit in de cos en dan is het echt op mijn handen zitten.
Figuren als Sjampoeh bv
Ik heb geen last van haar..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zit in de cos en dan is het echt op mijn handen zitten.
Figuren als Sjampoeh bv
Ik doe het om je te pestenquote:
Jij bent ook een eikel wat dat betreft.quote:
Kut vind ik niet zoquote:
Kijk je uit ik ben niet zo vriendelijkquote:
Moet ik nu bang wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je uit ik ben niet zo vriendelijk
Bang nee hoor, Ik sloop jequote:
Oh shitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nu ben je niet geloofwaardig meer
Maar ze is best wel lief verder hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nu ben je niet geloofwaardig meer
Datzeijealeerderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar ze is best wel lief verder hoor.
Eigenlijk best welquote:
Neuken ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Neuken ?
Ja is goed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er helemaal voor inquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou blowen en zuipen?
Ben je van de vrouwenquote:
Zondagquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, kan ik gratis parkeren daar bij jou?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al ongesteld... Vrouwen in de overgang...
Sorry?quote:
Beter want je word er niet mooier opquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ok neem ik terug ... ik kap nu hoor..
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet dat wat subtieler aanpakken Sjoef.
lelijk ben ik toch alquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter want je word er niet mooier op
Ik zat al in je fotoboek. Dat zegt al een boelquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat al in je fotoboek. Dat zegt al een boel
Waarom heb je dat eikquote:
Staat er wat in?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat al in je fotoboek. Dat zegt al een boel
Niksquote:
Jij vind alles knap, bewijs is wat andersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was ooit met een knappe foto gevuld...
Oh dearquote:
Je moet gewoon zeggen welk nummer je zondag beneden aan dr deur gaat draaien.. Dan weet ze gelijk dat jij het bent ..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik mijn YT linkje nog een keer doen?
Op die jeugdfoto was je wel lekker ding.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij vind alles knap, bewijs is wat anders
Hmm ik doe maar alsof ik je niet kenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij vind alles knap, bewijs is wat anders
Ik zie mezelf als een loederquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op die jeugdfoto was je wel lekker ding.
Ik moet eerst de radio nog wisselen, er zit nu een klote ding in mijn auto.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen welk nummer je zondag beneden aan dr deur gaat draaien.. Dan weet ze gelijk dat jij het bent ..
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muts meekomt dan neem ik die wel mee voor een drankje in de stad ..
Dan wens ik je alvast sterkte.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muts meekomt dan neem ik die wel mee voor een drankje in de stad ..
Mag ik ook mee danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem mijn muts mee en die slacht Sjoef.
Kunnen we het best wel met elkaar vindenquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunnen we het best wel met elkaar vinden
Ik kreeg een opdracht voor fucking Den Helderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast de dichtsbijzijnde manege contacteren of ze nog een verzorgster nodig hebben..
Doe je weer verkeerd, je koopt een knol van paar honderd euro en gaat daar wijs met doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik ga vast de dichtsbijzijnde manege contacteren of ze nog een verzorgster nodig hebben..
Knokkels van R49 doet dat wel voor jequote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een opdracht voor fucking Den HelderSjesus
Ik heb geen plek voor een knol Pietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe je weer verkeerd, je koopt een knol van paar honderd euro en gaat daar wijs met doen.
Fijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Knokkels van R49 doet dat wel voor je
Had je er dan een willen hebben?quote:
Waarom zou ik jou wat vragenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je het hem wel vragen hoor !! Dat doe ik niet voor je..
Oh jaquote:
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doet momenteel een Fannetje, ik post niet maar godverdomme dat valt niet mee.
Of ze heeft wat vluchtelingen op de koffiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doet momenteel een Fannetje, ik post niet maar godverdomme dat valt niet mee.
Is lastig idd.. ik ken hetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vertelquote:
Op die fiets ik heb je niet gemistquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het maandag denk ik, gewoon omdat ik ff geen zin had.. Maar las wel gewoon mee ...
Je neef zijn we ook vergeten .. Wat was zn naam ook al weer..?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou me ernstig zorgen maken wanneer ze mij gaan missen.
Welke neef bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je neef zijn we ook vergeten .. Wat was zn naam ook al weer..?
Meestal wel en soms niet, morgen ben ik er nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent hier sporadisch wel of niet en soms erg aanwezig
Het moge U smaken..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal wel en soms niet, morgen ben ik er niet
Ja dat wordt nog wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van zn boek over de onderwereld
Ja zoietsquote:
Dat kan wel geregeld worden, wel iets duurder is het dan uiteraard.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil wel een exemplaar met handtekening
OK dat doen we gewoon..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, wel iets duurder is het dan uiteraard.
Ik vind 'm meer bij TH passen.quote:
Doe er mee wat je wilt..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind 'm meer bij TH passen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wilt..
Wat mij betreft zet je hm boven op de wasmachine ...
Ik ben nog lang niet jarigquote:
Jammer ik vind het tofquote:
Ik hou er niet zo van om yt's te posten maar ik zit in de moodquote:
Ga je gang, ik klaag niet zo snel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om yt's te posten maar ik zit in de mood
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je gang, ik klaag niet zo snel.
Ja die liep gelijk de bench inquote:
Het zal nooit het zelfde zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat je gerecht er beter uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door chufi op 23-01-2016 09:28:51 ]
Het voelt anders alsof het -20 graden vriest... oh wacht... *zet kachel aan*quote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:12 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag zijn er perioden met zon en blijft het droog. Het zuidoosten heeft te maken met veel bewolking en daar is het eerst ook nevelig. Later vanmiddag raakt het in het zuiden bewolkt. Met een middagtemperaturen van 7 tot 10 graden is het een flink stuk zachter dan de afgelopen week. Er staat en matige westen tot zuidwestenwind.
Buiten is het 8 graden en zweet je je winterjas uit...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:44 schreef Mickeys het volgende:
Morning all
[..]
Het voelt anders alsof het -20 graden vriest... oh wacht... *zet kachel aan*
Ik wou net zeggen dat het zeer aangenaam was en dat ik de kachel gewoon uitlaat vandaagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten is het 8 graden en zweet je je winterjas uit...
Je bent stiekem een vampiertje....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:55 schreef Mickeys het volgende:
Ja maar, ja maar...
ik ben vrouw (volgens paspoort en geboorteakte) dus ik heb het "altijd" koud...
dat is voldoende excuus toch?
Top Mickquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Danny
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brein voor de rechter gedaagd om ondertitels
Ik las van de week nog dat het prima gaat met de filmindustrie....dus waar gaat het over....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:26 schreef Mickeys het volgende:
Kloterige is dat ik al ruim 2 jaar bezig ben met dit en het allemaal zo onwijs lang moet duren. Maar ja, politiek en wetgeving... blijft iets van een lange adem hebben... en een grote zak met geld... het is echt waanzinnig. Inmiddels 1 advocaat en 3 juristen die er bovenop zitten... en je moet maar in overleg blijven gaan. Alleen dan kun je de rechter aantonen dat je welwillend bent geweest.
Maar goed... nu eindelijk !!!!!! een grote stap kunnen maken. Pak van mijn hart
De (hoeveelheid) gevulde portemonnee van Brein?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las van de week nog dat het prima gaat met de filmindustrie....dus waar gaat het over....
Het is het fundament van het bestaan van Tim Kuik(en).quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De (hoeveelheid) gevulde portemonnee van Brein?
Jij bent toch voorzitter van de fanclub? Of vergis ik me...quote:
Het mooiste stuk vond ik een tijd geleden.. een interview uit de Revue. met de hoogste baas van HBO en over Game of Thrones. Hij vond het geweldig dat de serie zo vaak werd gedownload.. tja, daar moest Tim Kuik(entjepiep) natuurlijk ook iets van zeggen: de meneer van HBO moest niet zo dom zijn, want dat is illegaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch voorzitter van de fanclub? Of vergis ik me....
Snap niet waarom ze zich zo druk maken willen ze de vooruitgang remmen of zo?
Ik denk dat je je enorm vergist jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch voorzitter van de fanclub? Of vergis ik me....
Snap niet waarom ze zich zo druk maken willen ze de vooruitgang remmen of zo?
Mijn zoon speelt in een band en men kan hun muziek gratis downloaden, maar een aanzienlijk deel kiest voor de CD (of andere merchandising, T-shirts, hoodies, caps etc..) die ook voor 12 euro te koop is. Internet en de mogelijkheid om wereldwijd te kunnen verspreiden is juist een zegen en dan wil dat Kuiken weer terug naar de houten wielen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het mooiste stuk vond ik een tijd geleden.. een interview uit de Revue. met de hoogste baas van HBO en over Game of Thrones. Hij vond het geweldig dat de serie zo vaak werd gedownload.. tja, daar moest Tim Kuik(entjepiep) natuurlijk ook iets van zeggen: de meneer van HBO moest niet zo dom zijn, want dat is illegaal.
Dus Brein gaat de rechthebbende vertellen dat ze hun eigen serie niet eens zo onder de aandacht mogen brengen. (ik snap het wel... het zijn natuurlijk gemiste inkomsten voor Brein)
Kuik is een zielig mannetje die niets anders kan, en zijn 'eigen wezen' ontleent aan zijn (zinloze) missie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:48 schreef Mickeys het volgende:
Artikel wat ik zocht....
Kuik: ook ondertitels maken is piraterij
Sowieso... vroeger kocht ik waanzinnig veel cassette bandjes zodat ik de cassette bandjes en later de cd's van anderen kon kopiëren. Niemand die je toen hoorde klagen. Nu is de "techniek" en zijn de "mogelijkheden" door de komst van internet erg vooruit gegaan, maar het principe is m.i. nog steeds redelijk identiek.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon speelt in een band en men kan hun muziek gratis downloaden, maar een aanzienlijk deel kiest voor de CD (of andere merchandising, T-shirts, hoodies, caps etc..) die ook voor 12 euro te koop is. Internet en de mogelijkheid om wereldwijd te kunnen verspreiden is juist een zegen en dan wil dat Kuiken weer terug naar de houten wielen.
Dat is er ook niet, behalve dan in het hoofd van Kuik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sowieso... vroeger kocht ik waanzinnig veel cassette bandjes zodat ik de cassette bandjes en later de cd's van anderen kon kopiëren. Niemand die je toen hoorde klagen. Nu is de "techniek" en zijn de "mogelijkheden" door de komst van internet erg vooruit gegaan, maar het principe is m.i. nog steeds redelijk identiek.
Daarnaast koop ik films die het waard zijn toch wel origineel. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk
Die gast spoort niet... Ik zag toevallig vanochtend een Spaanstalig Games Of Thrones en met spaanse ondertitelsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:48 schreef Mickeys het volgende:
Artikel wat ik zocht....
Gewoon misdadig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gast spoort niet... Ik zag toevallig vanochtend een Spaanstalig Games Of Thrones en met spaanse ondertitels
quote:Tante Es van Raymann niet meer op televisie of toneel
Kuikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:48 schreef Mickeys het volgende:
Artikel wat ik zocht....
Het is nu een "probleem" omdat de technologie het mogelijk maakt dingen sneller en gemakkelijker te verspreiden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sowieso... vroeger kocht ik waanzinnig veel cassette bandjes zodat ik de cassette bandjes en later de cd's van anderen kon kopiëren. Niemand die je toen hoorde klagen. Nu is de "techniek" en zijn de "mogelijkheden" door de komst van internet erg vooruit gegaan, maar het principe is m.i. nog steeds redelijk identiek.
Daarnaast koop ik films die het waard zijn toch wel origineel. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk
Strak plan... alleen doe ik dan de brunch uitvoering... (heb telefoon maar even op stil gezet, word knetter van de sms/berichtjes/belletjes)quote:
Smakelijks.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Strak plan... alleen doe ik dan de brunch uitvoering... (heb telefoon maar even op stil gezet, word knetter van de sms/berichtjes/belletjes)
Ik ben iets sneller...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks.
Ik was al van 11.30 uur op, maar ik kan nooit direct eten, ik moet eerst een beetje wakker worden voor ik eet.
Have fun.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben iets sneller...
Vanavond in ieder geval met mijn beste vriendin de Griek (nee, niet die van FANN) eens "onveilig" maken
[ Bericht 11% gewijzigd door Mo_Muffin op 23-01-2016 14:45:14 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Zit ik de hitlijst van mn geboortejaar te bekijken en ja hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben iets sneller...
Vanavond in ieder geval met mijn beste vriendin de Griek (nee, niet die van FANN) eens "onveilig" maken
Wast het niet deze?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit ik de hitlijst van mn geboortejaar te bekijken en ja hoor
Was een Duitse lijstquote:
Maar, witte rozen, hebben die nog een betekenis?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Have fun.
Wat ga je vieren? De ondergang van Brein?
Zou wat zijn.... "ondergang" van Brein. Maar nee, gewoon omdat we zin hebben in lekker eten (vlees voornamelijk) en we weer eens een avondje uit willen. Doen we wel vaker hoor, gezellig uit eten gaan of bij elkaar eten (ook al woont ze een flink eind bij mij vandaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik doe niet aan dat spoiler gebeuren... zelfs "buiten de deur eten" komt niet in mijn woordenlijst als "gebruiker" voor.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar, witte rozen, hebben die nog een betekenis?
Meestal zijn ondertitels wit, soms ook wel in het geel maar liever niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja
Wit
Onschuld, Zuiverheid, Nederigheid, Puurheid, Nieuw begin, Vriendschap, Hoop, Respect, Eerbied, Verbond, Vroomheid, Waarheid, Geboorte, Naturel
Ik heb mijn ex ooit in mijn leven 1 x rode rozen gegeven (dat was een struik voor in haar tuin, haar hobby), en erbij gezegd dat ze voortaan elk jaar zelf een bosje mocht plukken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja
Wit
Onschuld, Zuiverheid, Nederigheid, Puurheid, Nieuw begin, Vriendschap, Hoop, Respect, Eerbied, Verbond, Vroomheid, Waarheid, Geboorte, Naturel
Hahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ooit in mijn leven 1 x rode rozen gegeven (dat was een struik voor in haar tuin, haar hobby), en erbij gezegd dat ze voortaan elk jaar zelf een bosje mocht plukken.
Ach, ze was daar blijer mee dan met een bosje, tuinieren is haar lust en haar leven...quote:
Is ook een manierquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ooit in mijn leven 1 x rode rozen gegeven (dat was een struik voor in haar tuin, haar hobby), en erbij gezegd dat ze voortaan elk jaar zelf een bosje mocht plukken.
Het was ook lief bedoeld en als zodanig in ontvangst genomen.quote:
Verplicht bosje bloemen geven is *overrated*. Geef dan iets waar de ander ook echt blij mee is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook lief bedoeld en als zodanig in ontvangst genomen.
ey. dat is voor de 2e keer boodschappen doen deze week! Hefvun!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga eens heen en weer naar de Aldi, heb wat dingen van daar nodig...latersss...........
Ja, maar ik kom maar 1 x in de mnd bij de Aldi voor bepaalde zaken, de AH doe ik wekelijks......quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ey. dat is voor de 2e keer boodschappen doen deze week! Hefvun!
Ah.. ik heb zo'n bloedhekel aan boodschappen dus 1 keer in de week vind ik vaak genoeg eigenlijk. Maar sowieso heb ik een pest aan winkelen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:04 schreef chufi het volgende:
Ik doe bijna dagelijks wel een boodschapje... Maar tis hier ook om de hoek
Winkelen vind ik ook helemaal niks.. Dat wordt straks sowieso moeilijker omdat er geen winkels meer overblijven... op de Islamietische slagerij en bakker na, plus nog wat andere Toko's vermoedelijk..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. ik heb zo'n bloedhekel aan boodschappen dus 1 keer in de week vind ik vaak genoeg eigenlijk. Maar sowieso heb ik een pest aan winkelen...
Zit daar nu ook al zo'n koffieding in?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
Zelfs de Chinees hier is geweken voor een vaag koffie lounge salon...
Ja ik weet niet precies wat het is... Nog niet open volgens mijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit daar nu ook al zo'n koffieding in?
Ik kom nog maar zelden daar, verschrikkelijke bende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |