Nou je bent dus een eikelquote:
Is dat zoquote:
Normaliter ben ik er niet zo van ..... Maar ik dacht Ja hell waarom niet... en ik was niets eens zo snel.. dus dacht .. give it a try... En voila ...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zoen geen dank voor je plaatje op de radio. Voelt vast lekker zo' n kaap
Je zet je nogal voor lulquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter ben ik er niet zo van ..... Maar ik dacht Ja hell waarom niet... en ik was niets eens zo snel.. dus dacht .. give it a try... En voila ...
Er mist een Uquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee las de TT .. gaat om de radio ?
quote:
Nou beterschap dan maar ... Vlug onder de dekensquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
Te laat !
Hot Coldrex *check*
Paracetamol *check*
Doos kleenex met balsam *check*
Volgens mij ben ik inderdaad te laat om verkoudheid/griep te voorkomen...
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat ben ik inmiddels wel gewend hier..
Nou gezondheidquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
Te laat !
Hot Coldrex *check*
Paracetamol *check*
Rust is wat helpt.. beterschap !quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
Te laat !
Hot Coldrex *check*
Paracetamol *check*
Dat je niet snugger bent weten we nu welquote:
Ongesteld ofzo ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je niet snugger bent weten we nu wel
Zuchtquote:
Ik zou nog eens een plaatje voor je aanvragen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is er niet om op te zeiken dus ja dan ben jij de tut..
Ja waarom vroeg je uberhaupt een plaatje aan... ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou nog eens een plaatje voor je aanvragen.
Volgens mij zijn het de mannen die gespannen zijnquote:
Echt, wanneer krijg je door hoe kansloos het is elke keer weer?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een beetje jong 40+ kan ik wel gebruiken
Omdat je zo lief bent en ik vond het een goed planquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom vroeg je uberhaupt een plaatje aan... ?
maar dan op de EO..? Welk nummer van Elly en Rikkert was het?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je zo lief bent en ik vond het een goed plan
quote:
Wie heeft Soury haar account gehacked?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je zo lief bent en ik vond het een goed plan
Nee leg uitquote:
Fann !!!! Die vindt mij lief..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie heeft Soury haar account gehacked?
Even serieus he?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie heeft Soury haar account gehacked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |