Voor een groot deel wel want vroeger hadden ze er nog redelijk verstand van wie er bij ze in de spits moestquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd wat te zeggen.
Hier denkt Sjaak Swart anders overquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kluivert komt nog niet in de buurt van de andere twee man
Als je dit niet weet, kan ik je niet langer serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan nu de vraag is dit een fanfare of een harmonie orkest.
Zwarte pieten bandquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit negers in zo een fanfare gezien.
OE, pas op met wat je zegt!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit negers in zo een fanfare gezien.
Ik weet het wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je dit niet weet, kan ik je niet langer serieus nemen.
Jimmy was fenomenaal bij een Chelsea wat nog geen top 3 team in Engeland was. Als je zag wat voor goals die maakte.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gelachen om deze post. Makaay was subliem bij Depor en Bayern.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor deze post. Niet iedereen waardeert mijn aanwezigheid helaas.
Jimmy was wel de beste aankoop ooit van Chelsea, hadden ze voor een prikkie de topscorer in huisquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jimmy was fenomenaal bij een Chelsea wat nog geen top 3 team in Engeland was. Als je zag wat voor goals die maakte.
Is het de eerste keer dat je die afschuwelijke reclame zag?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Nu ik deze reclame heb gezien, snap ik waarom Opperkleurder mij verafgood. De Amstel liefhebber.
Nee?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk zelden Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het de eerste keer dat je die afschuwelijke reclame zag?
Ik wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor deze post. Niet iedereen waardeert mijn aanwezigheid helaas.
Ook niet naar Ziggo Sport?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk zelden Nederlandse televisie.
Klopt, die was beter.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is natuurlijk geweldig dat we in die tijd dus gewoon 4 spitsen hadden die elkaar nauwelijks ontliepen. Gewoon 4 wereldspitsen. Jammer dat we aan Makaay en Jimmy niet veel gehad hebben in Oranje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jimmy was wel de beste aankoop ooit van Chelsea, hadden ze voor een prikkie de topscorer in huis
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OE, pas op met wat je zegt!
Zijn daar destijds eigenlijk supporters voor bestraft?quote:
Het was een luxe-probleem, maar Dickie Advocaat maakte er een echt probleem van waardoor er niemand nog rendeerde :squote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is natuurlijk geweldig dat we in die tijd dus gewoon 4 spitsen hadden die elkaar nauwelijks ontliepen. Gewoon 4 wereldspitsen. Jammer dat we aan Makaay en Jimmy niet veel gehad hebben in Oranje.
De waarheid mag niet bezongen worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn daar destijds eigenlijk supporters voor bestraft?
Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort adoratie, ik kijk enorm op naar hoe jij tegenwoordig in het leven staat. Jij bent mijn held.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Nu ik deze reclame heb gezien, snap ik waarom Opperkleurder mij verafgood. De Amstel liefhebber.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort adoratie, ik kijk enorm op naar hoe jij tegenwoordig in het leven staat. Jij bent mijn held.
Bedankt voor deze lieve woorden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort adoratie, ik kijk enorm op naar hoe jij tegenwoordig in het leven staat. Jij bent mijn held.
Ah, de Kuip weer met haar spreekkoren.quote:
Dat dan weer wel. De media viel ook niet over het beroep van Bazoer zijn moeder.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarheid mag niet bezongen worden?
Oh, wij zongen "Mevrouw van Gaal, die is zo kaal"quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de Kuip weer met haar spreekkoren.
[ afbeelding ]
Vooral deze was chique.
Wees er maar trots op jongen.
Stoer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, wij zongen "Mevrouw van Gaal, die is zo kaal"
Wat deed Dick eigenlijk verkeerd? Consequent Ruud opstellen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was een luxe-probleem, maar Dickie Advocaat maakte er een echt probleem van waardoor er niemand nog rendeerde :s
Nee hoor, ik schreeuw ook mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef schommelstoel het volgende:
We gaan toch niet een Ajax/Feyenoord geschreeuw krijgen nu
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop dat je trots bent op jezelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders zijn wat minder verstandig dan de gemiddelde mens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Verstandige mensen keuren dit soort liedjes af.
Jij bent een hagenees. Die schreeuwen standaard.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schreeuw ook mee.
Hij hield wel erg vast aan die oudjes en een ruit op het middenveld, en zag achter iedere boom een vijand. Dickie werd helemaal kapot gemaakt in VI destijds.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat deed Dick eigenlijk verkeerd? Consequent Ruud opstellen?
Ik wacht op bevestiging van Haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een hagenees. Die schreeuwen standaard.
Ontzettend trots. Ik hoop dat jij ook trots bent op jezelfquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoop dat je trots bent op jezelf.
En nu handjes schudden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ontzettend trots. Ik hoop dat jij ook trots bent op jezelf
Ik ben een rustige variant.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik wacht op bevestiging van Haags_kwartiertje
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Haags en ik deden net een aap na.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Verstandige mensen keuren dit soort liedjes af.
Jij zal weinig moeite hebben om je in te leven in die rol.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Dat weet ik nog wel ja. Het spel op het EK was zeer matig, de periode voor het EK was prima. Het vasthouden aan de oudjes viel trouwens ook wel mee. Sneijder, Robben en VDV kregen vrij veel speelminuten en andere goede jeugdspelers waren er simpelweg nog niet. (zijn er ook nooit meer gekomen)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij hield wel erg vast aan die oudjes en een ruit op het middenveld, en zag achter iedere boom een vijand. Dickie werd helemaal kapot gemaakt in VI destijds.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Deze klacht was rond 2003 al wel redelijk uitgemolken.
quote:
Hij haalde ook al hard uit naar tong80.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Dentz aanwezig? Ik kwam net een zure pen van Ambrosius tegen.
[..]
[..]
Iedere gek mag een mening hebben op Fok!.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Dentz aanwezig? Ik kwam net een zure pen van Ambrosius tegen.
[..]
[..]
Ik at wel een banaan ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Hey niet aan tong80 komen, dat vind ik niet chic.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij haalde ook al hard uit naar tong80.
Arme Tong. Krijg je al zoveel hoon over je heen in VBL, komt ook nog eens die vervelende Ambrosius met zijn zure pennenstreken langsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij haalde ook al hard uit naar tong80.
Hey Stijn, leuk dat je ook kijkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arme Tong. Krijg je al zoveel hoon over je heen in VBL, komt ook nog eens die vervelende Ambrosius met zijn zure pennenstreken langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:20 schreef schommelstoel het volgende:
Dat maakt bier tot 1 grote zooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 22-01-2016 21:33:29 (nou nou nou...) ]Zonder wrijving geen glans
Dat gun je niemand.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arme Tong. Krijg je al zoveel hoon over je heen in VBL, komt ook nog eens die vervelende Ambrosius met zijn zure pennenstreken langs.
Een foto van de FOK! plek van Stijn. Wie wil dit nou niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet.
Mocht je hier bewijs van willen hebben, zend ik met liefde een foto in.
Nee, je krijgt alleen een foto van mijn TV.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een foto van de FOK! plek van Stijn. Wie wil dit nou niet?
Van wie was die foto ook alweer met die Feyenoord-asbak?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een foto van de FOK! plek van Stijn. Wie wil dit nou niet?
Gelukkig ben jij er nog voor de broodnodige support.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat mag niet hier, anders val je buiten het kliekje.
Caland.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Van wie was die foto ook alweer met die Feyenoord-asbak?
Wilfred Geneequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu weer. Wie is deze nonpersoonlijkheid?
Iemand die zich al jarenlang inzet om geld in te zamelen voor onderzoek naar kanker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
De dokter van Feijenoord.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Calandgodquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ah oke. Helemaal goed in dat geval.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die zich al jarenlang inzet om geld in te zamelen voor onderzoek naar kanker.
Calliequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet wie het was. Maar absoluut goed werk, maak er geen grapjes over.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kunnen jullie vervelend cynisch doen over een man die goede dingen bezigt.
Callie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Anker anker anker anker ankerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
Zanger Rinus voor de vrolijke noot.
Jij als Feyenoordsympathisant zou je dan diep moeten schamen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet wie het was.
Oh jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Callie.
Die was speciaal naar zolder gegaan en achter z'n oude verhuisdozen gaan zoeken naar z'n Feyenoord-asbak voor die foto
Hij is vooral een extreme chauvinistquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij als Feyenoordsympathisant zou je dan diep moeten schamen.
waardeloos waardeloos waardeloosquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet wie het was. Maar absoluut goed werk, maak er geen grapjes over.
Ken de naam wel, maar had er geen beeld bij. Heb je soms.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms, als je niet goed ingevoerd bent ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ken de naam wel, maar had er geen beeld bij. Heb je soms.
Tijd om uit te loggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Over racisme gesproken
Doen wij hier een beetje moeilijk over 22 debielen die OE OE zingen.
Tering, jij bent echt het tegenovergestelde van grappig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Over racisme gesproken
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is vooral een extreme chauvinist
Ik heb niet eens een zolder.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Callie.
Die was speciaal naar zolder gegaan en achter z'n oude verhuisdozen gaan zoeken naar z'n Feyenoord-asbak voor die foto
Jammer Haags, dit grapje mislukt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Over racisme gesproken
Matig verweer, dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ken de naam wel, maar had er geen beeld bij. Heb je soms.
Niet klikken tegen juf Ria héquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hekel aan Hiddink heb en toch post je deze foto? Gemeen.
Ik vind jou een beetje een nobody.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar toch mag ik jullie nog steeds graag.
Dat zeg ik toch ook? Had er alleen even geen beeld bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Iemand als Casper verdiend echt eindeloos respect met zijn werk.
Ik gebruik die asbak eigenlijk altijd. Alleen meestal zie je het logo niet. Want ja, het is een asbak.quote:
En nu was hij toevallig helemaal schoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gebruik die asbak eigenlijk altijd. Alleen meestal zie je het logo niet. Want ja, het is een asbak.
Zeker. Alle huldequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Iemand als Casper verdiend echt eindeloos respect met zijn werk.
Die opmerking was niet voor jou.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Had er alleen even geen beeld bij.
Klopt, als het over poep- en pieshumor gaat kan jij het weer volgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit onderwerp ontgaat mij eigenlijk een beetje.
Ik doe hem inderdaad wel eens in de vaatwasser.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu was hij toevallig helemaal schoon.
Dat was geen toeval vriend.
Prima, ontken het maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe hem inderdaad wel eens in de vaatwasser.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, als het over poep- en pieshumor gaat kan jij het weer volgen.
Gooi je hem wel eerst even leeg?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe hem inderdaad wel eens in de vaatwasser.
Zijn behandeling zorgt juist voor meer kale plekken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
In Groningen ligt trouwens echt een kankerveld. Kan Casper daar niet iets aan doen?
Eigenlijk best wel ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook al een sympathieke jongen waar geen kwaad woord over mogelijk is. Wat een fijne wereld is de voetballerij toch ook
Zit er al de hele week op te wachten ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Die Vincent Bijlo grap voelde je aankomen
Zoals Jochem Myjer zei in zijn laatste show, Tumor humor.quote:
Waar zit ik dan al een uur naar te kijken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
De eerste bewegende beelden van Derksen moeten nog steeds gevonden worden.
Is z'n geboorte gefilmd ja?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die Jochem Myjer grappig vinden mogen van mij wel het land uitgezet worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zoals Jochem Myjer zei in zijn laatste show, Tumor humor.
Zonde dat daar inderdaad geen beelden van zijn. De foto's zagen er behoorlijk spectaculair uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Pretentieus gezeik gespot!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Jochem Myjer grappig vinden mogen van mij wel het land uitgezet worden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Jochem Myjer grappig vinden mogen van mij wel het land uitgezet worden.
Hij is extreem druk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit een show van Jochem Myjer gezien.
Ik moest Googelen.
Hij ziet er in ieder geval niet grappig uit.
Ik ben blij dat jij in het kielzog van mijn geslaagde grap ook een poging hebt gewaagd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk had ik bovenstaande grap gewist, maar toen zag ik die van opperkleurder en toen kreeg ik weer wat zelfvertrouwen.
Ah, een soort HMF dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is extreem druk.
En dat is grappig ofzo.
Dit is een slechte act.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit een show van Jochem Myjer gezien.
Ik moest Googelen.
Hij ziet er in ieder geval niet grappig uit.
Maar natuurlijk, hij is alleen druk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is extreem druk.
En dat is grappig ofzo.
En maakt geluid, bloedirritant geluid welteverstaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, hij is alleen druk.
Nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef het gewoon toe. Zo moeilijk is het niet.
Beste cabaretiers blijven toch de brabo's.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, hij is alleen druk.
Chevrolet is een kut merk!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds een goed uitzendinkje.
Tegenwoordig wel inderdaad. Al bouwen ze prima auto's in Amerika.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chevrolet is een kut merk!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je moeder.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef schommelstoel het volgende:
Zal vaginale schimmel nog voorbij komen
Beetje meer respect voor je moeder kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef schommelstoel het volgende:
Zal vaginale schimmel nog voorbij komen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chevrolet is een kut merk!
Haags geeft je ook veel zelfvertrouwen merk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor je moeder kan geen kwaad.
Wat sta jij voor lul na al je gehaat jegens Haags_Kwartiertje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je moeder.
Het spijt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen, maar ik snap niks van deze zin, sorry.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat sta jij voor lul na al je gehaat jegens Haags_Kwartiertje.
Ik begreep het direct.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen, maar ik snap niks van deze zin, sorry.
3 hersencellen zijn dan ook niet in staat een zin te ontledenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht is teruggaan naar de basisschool een optie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijdagavond is het zelden goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb Groningen - NEC boven VI verkozen
Groningen - NEC is verreweg de slechtste wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep het direct.
Misschien ben je gewoon een beetje dom.
Dat lijkt mij waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep het direct.
Misschien ben je gewoon een beetje dom.
dom varken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef perfecte voorstellingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, jouw voorstellingsvermogen laat te wensen over.
Was een mooie weekquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Basten speelde met zijn Nederlands elftal onder zijn hoede een fenomenale groepsfase op het EK 2008. Nooit vertoond!
Eén goede wedstrijd ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Basten speelde met zijn Nederlands elftal onder zijn hoede een fenomenale groepsfase op het EK 2008. Nooit vertoond!
Wat een genot was datquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie trio.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mooie trio die Danny, Ruud en Marco. Zit wel een beetje weinig passie in.
Wel raar dat die Italiaantjes hem geen coach van AC Milan laten worden, hij maakte ze in met 3-0!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matige comeback weer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je ouders zullen inderdaad trots zijn als je een liedje voor ze zingt.
Zat ook veel geluk bij, elke bal op doel vloog de kruising in. Maakte mij overigens helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat kan alleen tong80 zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Matige comeback weer.
Ik ga voortaan wel iemand van m'n eigen niveau pesten.
Dat had ik toen ook verwacht. Later niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel raar dat die Italiaantjes hem geen coach van AC Milan laten worden, hij maakte ze in met 3-0!
Geluk dwing je af. De wereldkampioen en de vice wereldkampioen helemaal scheel gespeeldquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zat ook veel geluk bij, elke bal op doel vloog de kruising in. Maakte mij overigens helemaal niets uit.
Davy schat ik net iets hoger in dan GGMM.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Davy kan ook een bijzonder laag niveau halen hoor, vergis je daar niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo achterlijk is Davy nou ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Davy kan ook een bijzonder laag niveau halen hoor, vergis je daar niet in.
True, heb als een idioot staan schreeuwen toen. Maar het was bizar hoe een team dat eigenlijk totaal geen team was, ineens samenviel. Zelfs Engelaar speelde goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. De wereldkampioen en de vice wereldkampioen helemaal scheel gespeeld
Die eerste zin is natuurlijk je reinste onzin. Je bent duidelijk niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Davy schat ik net iets hoger in dan GGMM.
Ik kijk nog even de spannende slotfase in Groningen.
Guusje stond in de weg. En het incidentje met Boulahrouz scheen impact te hebben, wat ik nooit geloofde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
True, heb als een idioot staan schreeuwen toen. Maar het was bizar hoe een team dat eigenlijk totaal geen team was, ineens samenviel. Zelfs Engelaar speelde goed.
Was ook snel weer voorbij die vreugde, maar toch.
Mooie anekdote.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb hem deze zomer nog zien spelen bij Betis - Dortmund.
Ach, in een team met vooral technische spelers weet je dat het verdedigend een keer in gaat storten. Van Bommel en De Jong vormden nog geen blok. Italië en Frankrijk kregen ook genoeg kansen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Guusje stond in de weg. En het incidentje met Boulahrouz scheen impact te hebben, wat ik nooit geloofde.
Heb je de fles azijn helemaal leeg gedronken?quote:
Eindelijk weer een kwaliteitspost in dit topic.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgens Saidi kon Van der Vaart het in 2004 al niet meer belopen.
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)t.htm?channel=tablet
Ja laten we het daar even over hebben.quote:
Keek je vroeger weleens Barend en Van Dorp?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjaak Swart en Frits B moeten naar een inrichting
Bedankt vriend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zullen nu mensen #viesdik zeggen. Ik zeg geniet er van Pascalus.
Die ook ooit bij Utrecht speelde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Deze jongen is nog erger dan Dirk Kuijt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha hij zet Feyenoord in het rijtje met PSV en Ajax
Ja . Borrelnootjesgenotquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Keek je vroeger weleens Barend en Van Dorp?
Die eindigt zoals Korbach zo'n verslaafde in een bejaardenflatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch denk ik dat Kieft ooit in zijn leven weer een terugval krijgt en aan de teringzooi raakt.
Zo lekker brommend nuchter op zijn Kieftstquote:
Ej ouwe reus, zit je stadionverbodje er weer op?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel vernederond, als je auto voor de deur wordt weggetakeld.
Happel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd wat voor mensen wonen er in Amersfoort
Daar wonen alleen maar debielen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd wat voor mensen wonen er in Amersfoort
Ja joh dat beruste allemaal op een misverstand.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ej ouwe reus, zit je stadionverbodje er weer op?
Nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij woont toch in Amersfoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |