SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
gemaakt door M4rc0
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
[ Bericht 0% gewijzigd door Simterklaas op 22-01-2016 15:38:45 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Jup!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Krijg je dan een melding dat 'ie al geopend is?
31 weergaven, 3 likesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Die Anthem is echt kankerbaas en zal ook altijd zo blijven.
Mono jonguh !! 10 halve liters al op?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef Monopoly het volgende:
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!
Ga nu eerst de officiële anthem luisteren en dan de onofficiëlequote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Die Anthem is echt kankerbaas en zal ook altijd zo blijven.
Goed plan, ik doe mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ga nu eerst de officiële anthem luisteren en dan de onofficiële
Zit op nr 5 nu. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mono jonguh !! 10 halve liters al op?
"Ik heb 9 halve liters op"quote:
ALWEER?! Die loempia interventie gaat er komen!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuis op de bank met loempia in de oven
Dat vult toch niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuis op de bank met loempia in de oven
Kappen nou zegquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet ontspoort?
Dit sobersoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:02 schreef renwan het volgende:
Maar kan me niet schelen, zolang de OP maar in de handen van bazen blijft
Volgens mij zit jij nog in denialquote:
Zag je die laatste quote van me nog? Over dat shotjequote:
quote:
Jep, is wel een bazen shotje. Sambuca in ruil voor Jager is voor dat shotje is wel een goede. Jager zou net iets te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Zag je die laatste quote van me nog? Over dat shotje
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Even aan de knutsel voor wat nieuwe dingen/aanpassingen in de OP
De chick gif mag wel eens vervangen worden inderdaad!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Even aan de knutsel voor wat nieuwe dingen/aanpassingen in de OP
Nee Sambuca is in ruil voor schnapps, Jager heb ik eruit gelatenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, is wel een bazen shotje. Sambuca in ruil voor Jager is voor dat shotje is wel een goede. Jager zou net iets te zijn.
Bij mij trekt dan juist al dat bloed uit het vleesch weer weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:09 schreef renwan het volgende:
Krijg bij de anthem altijd een harde op 1:56
Homoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Bij mij trekt dan juist al dat bloed uit het vleesch weer weg.
Smoking tequilla's zijn met Baileys en Grenadinequote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee Sambuca is in ruil voor schnapps, Jager heb ik eruit gelaten
Dus Sambuca, Baileys en Grenadine
Volgens mij wel ja maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:10 schreef M4rc0 het volgende:
Maar zonder gekheid, die laatste "homooo", dat is Simter toch?
Die ken ik niet, dus tequila, baileys en grenadine?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smoking tequilla's zijn met Baileys en Grenadine
Echt een sloop shotje
Nee, je gebruikt het ook niet als laag erop maar je krijgt op het begin wel zo een soort structuur als je er eventjes in roert zoals die shots wat jij maakt. Vandaar dat ik dacht dat het met tequila was.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dus tequila, baileys en grenadine?
Maar Baileys kun je toch niet als laag op tequila gebruiken? Die dichtheid klopt niet!
LEG HET ME UIT!
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja maar weet het niet zeker
Ahzo, bij mijn shot doe je eerst sambuca en gebruik je baileys als laag en door de dikte van de grenadine krijg je dat effectquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
het begin wel zo een soort structuur als je er eventjes in roert zoals die shots wat jij maakt. Vandaar dat ik dacht dat het
Voor die eckte alcoholistenquote:
Vanavond echt zuipen !!! Eerst weer dom werkoverleg, helemaal naar fucking Utrecht.quote:
bohh, neuqoohhh!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanavond echt zuipen !!! Eerst weer dom werkoverleg, helemaal naar fucking Utrecht.
Hoop 20.00 thuis te zijn weekend vrij boh gek !!
Godver zaterdag werken in Dordt om 16:00quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanavond echt zuipen !!! Eerst weer dom werkoverleg, helemaal naar fucking Utrecht.
Hoop 20.00 thuis te zijn weekend vrij boh gek !!
Zondag dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver zaterdag werken in Dordt om 16:00
Maandag weer om 17:00 klaar staan, komt wel goed danquote:
Dus zaterdag zuipenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Maandag weer om 17:00 klaar staan, komt wel goed dan
Nee want zaterdag slaapdienst (quote:
Maandag 17.00 toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee want zaterdag slaapdienst () dus nuchter zijn zondagmorgen. Zondagavond kan ik weer zuipen!
Ohja shit, kutzooiquote:
Lach maarquote:
Je hebt nog wel geluk in de opleiding ben je de feestdagen vrij, tenminste toen.quote:
Nee man gekquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Maandag 5 uur werken, dan kan je zondagavond toch wel optimaal zuipen ofniet dan
Naja ik weet niet hoeveel optimaal zuipen bij jou is ??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Maandag 5 uur werken, dan kan je zondagavond toch wel optimaal zuipen ofniet dan
Dit kan dus via de WA veel makkelijker hequote:
Fucking WA sloopt deze SCquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dit kan dus via de WA veel makkelijker he
Dan kun je zaterdagmiddag/avond nog een zooi wegtikken zelfsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb morgen een borrel van de personeelsvereniging samen met de buschauffeurs. Een loods vol patienten. Ik weet precies hoe dat gaat.
Zondag pas om 23.30 weer werken. 5 nachtdiensten. Fuck it. Morgen radicaal.
In de GeerdSC WA zittenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dit kan dus via de WA veel makkelijker he
Gaat ook zeker gebeuren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan kun je zaterdagmiddag/avond nog een zooi wegtikken zelfs
Zou wel mooi zijn om weer ouderwets 5 topics vol te stampen hier op 1 avond/nachtquote:
Ja oke, bij drank heb vaak wel een punt dat ik denk: genoeg is genoeg. Als ik meer zuip wordt het er niet beter op en daar heb ik morgen alleen maar last van.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja ik weet niet hoeveel optimaal zuipen bij jou is ??
Dit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om weer ouderwets 5 topics vol te stampen hier op 1 avond/nacht
Aah oke, nooit last van hier vanaaf zou er maar zo een krat door kunnen gaan, tot 06.30quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja oke, bij drank heb vaak wel een punt dat ik denk: genoeg is genoeg. Als ik meer zuip wordt het er niet beter op en daar heb ik morgen alleen maar last van.
Dan kan ik om 5 uur wel werken hoor.
Vanmorgen om 11 uur wakker. Had voor het eerst in tijden weer een (lichte) kater. 11.30 al een halve liter open. Kater weg. Hatseflats. Weekend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, nooit last van hier vanaaf zou er maar zo een krat door kunnen gaan, tot 06.30
14.00 wakker zet ik koffie boodschappen doen ontbijtje erin 15.00 weer pils
6/10 biertjes bij jou?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:39 schreef M4rc0 het volgende:
Morgen weer om 5 uur werken, in principe kan ik dus optimaal zuipen
Ja sorry, die getale trek ik nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, nooit last van hier vanaaf zou er maar zo een krat door kunnen gaan, tot 06.30
14.00 wakker zet ik koffie boodschappen doen ontbijtje erin 15.00 weer pils
Ik eet altijd wel ff goed, eerstquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanmorgen om 11 uur wakker. Had voor het eerst in tijden weer een (lichte) kater. 11.30 al een halve liter open. Kater weg. Hatseflats. Weekend.
Blijven hangen in het verledenquote:
Meestal 3 eieren bakken op brood met ketchup, mayo, cheddar en wat ruccola/ijsbergsla ofzoiets. Glas jus d'orange of blikje red bull. Hatseflats, helemaal het heertje.quote:
Bij 10 bier heb ik hem wel goed staanquote:
flesjes, halve liters, amsterdammetjes of blikjes?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:41 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Bij 10 bier heb ik hem wel goed staan
allemaal welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
flesjes, halve liters, amsterdammetjes of blikjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |