Ik deal geen roids.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:06 schreef V1z0R het volgende:
Dealbait mag in abuser SC trouwens niet, maar etha doet dat al jaren hier.
Gekke jongens die mods
zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme, helemaal vergeten een kostuum te kopen en carnaval is al 7 februari
Roids zijn dan ook vies duur, geen winst op te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik deal geen roids.
Maar je kunt altijd DM'en voor prijslijst.
Nederlandse winkels verkopen eigenlijk alleen maar troep, en dat voor een exorbitante prijs ook nog.quote:
quote:
Eh. Waarom ga je het niet wat professioneler aanpakken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga tanktop black & flanell red black woodchopper hemd dragen op eindgesprek stage met 2 docentes
kan dan niet met dat beetje schaamhaar op mn pecs verschijnen natuurlijk
Haal voor 10 euro een paar meter witte stof, sla die om en je hebt een toga. Kun je lekker je pecs showen en het kost geen drol.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nederlandse winkels verkopen eigenlijk alleen maar troep, en dat voor een exorbitante prijs ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |