Kijk zo doen we Net5 nog een gunst ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:51 schreef tralalala het volgende:
Als ik zap sla ik RTL8 en NET5 altijd over, het is dat dit topic er is.
Ik weet ook niet hoe het precies zit, maar die Peter liet in ieder geval doorschemeren dat hij er elk moment mee kon stoppen als hij dat wou en ik neem ook wel aan dat er een grens zit aan het survival-verhaal. Als er iemand ziek wordt of een ongeluk krijgt zullen ze vast wel ingrijpen. En als ze echt geen water kunnen vinden vast ook wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef withxhonor het volgende:
Maar dat haalt toch het hele "experiment" met afgesloten en verloren op een onbewoond eiland zitten onderuit? Of snap ik het gewoon niet?
bronquote:According to Channel 4, an island that has the natural resources necessary for the men to survive a month was chosen. Additional yuca plants were planted in order to supplement the existing supply, extra animals indigenous to the islands such as caiman were also added, and a freshwater source was topped up before filming. The participants were given training about animals native to the island that are on the protected species list, and each received one day's survival training, including advice on how to catch and humanely kill caiman. The men were given machetes and knives, head torches, an initial one-day water supply, and an emergency medical kit. In addition, the participants had GPS spot trackers, and access to radio and satellite phone in case of emergency. In its first series, 13 men were placed in a remote Pacific island for a month. One of the men is a fully qualified doctor, three are trained cameramen and one a sound recordist, but all would live in exactly the same conditions as the rest.
Doe donderdag begin van de avond nog een kickje dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk zo doen we Net5 nog een gunst ook
Ik heb zo een vermoeden dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe donderdag begin van de avond nog een kickje dan.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:23 schreef DKUp het volgende:
Vanavond is er faja![]()
Anders kunnen ze wel stoppen met het programma
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:23 schreef DKUp het volgende:
Vanavond is er faja![]()
Anders kunnen ze wel stoppen met het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |