Nee ze luisterde niet naar me.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:29 schreef rubbereend het volgende:
hebben ze nou water verzameld vannacht?
voorbereiden is voor mensen die iets willen bereiken........quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kijk eens naar Bear Grylls. Die zoekt ook eerst een goede slaapplek en maakt vuur dan.
Zouden ook mijn prioriteiten zijn.. en daarna water opvangen, kokosnootje erbij.. en de eerste volle dag aanpakken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kijk eens naar Bear Grylls. Die zoekt ook eerst een goede slaapplek en maakt vuur dan.
Ontsnapt uit Utopia.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Even een vraag tussendoor. Beetje rare vraag misschien
Maar ik zie hier opeens allemaal 'onbekende' users, die ik normaal niet in TV zie. Niet dat het erg is, leuk juist, maar ik vraag me af, waar komen jullie in hemelsnaam allemaal vandaan
Dat kut UTOquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Maar ik zie hier opeens allemaal 'onbekende' users, die ik normaal niet in TV zie. Niet dat het erg is, leuk juist, maar ik vraag me af, waar komen jullie in hemelsnaam allemaal vandaan
Ik kom uit UTO en ik ben hier omdat ik van survivalprogramma's hou. Kijk ook altijd naar ER en was een fan van Peking Express.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Uit Nederlandquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Toevallig dat je Peking Express noemt. Was toevallig net een topic van iemand die het opnieuw op tv wil laten komen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom uit UTO en ik ben hier omdat ik van survivalprogramma's hou. Kijk ook altijd naar ER en was een fan van Peking Express.
Wees blijquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar, daar kom ik nooit.
Heb deze topic een paar keer gelinked in de uto cos want men leek daar erg nieuwsgierig naar dit programma en zodat we daar niet telkens offtopic zouden gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Normaal vertoef ik vooral op nieuws en autosport gedeelte.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Ja, ik zag het.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig dat je Peking Express noemt. Was toevallig net een topic van iemand die het opnieuw op tv wil laten komen.
Maar goed, ik ga weer kijken.
quote:
Mss dat ook hier de spoeling dun was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.
Ontopic: ligt het aan mij of zitten er veel zeikerds onder de deelnemers.
Sowieso een rare verdeling: 11 mannen en 4 vrouwen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss dat ook hier de spoeling dun was.
Leuker dan met 3 man toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:35 schreef Karina het volgende:
Wel grappig om te lezen hoe en waarom jullie nu hier posten.
Zeker. Ik mis alleen vaak wel veel door te posten en te kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Leuker dan met 3 man toch?
Vind Fok sowieso een gouden combinatie met die soort programma's, kijkt toch gezelliger dan alleen..
Daarom forum ik nooit met Wie is de Molquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Ik mis alleen vaak wel veel door te posten en te kijkenZeker als het zo druk is.
daarom een halve meter boven de grondquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Op een strand zijn toch nog meer zandvlooien
Dat welquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Ik mis alleen vaak wel veel door te posten en te kijkenZeker als het zo druk is.
er is geen weg terugquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Man man man, ga dan langs de kust, vind je de weg ook makkelijk weer terug.
Oh ja, kijk dat had ik dus alweer gemistquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom een halve meter boven de grond
was ook mijn idee geweestquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zou ik ook denken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Riskant ook met die stok onder spanning daar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef rubbereend het volgende:
van die training is weinig te merken
echt hequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
Charmant zoals zij erbij zat. Leek wel alsof ze in haar broek had gepist.
bovendien kan je stroompjes vinden die naar zee lopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik ook denken.
Ook meer kans om een strand te vinden langs de kust.
Ook nog ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien kan je stroompjes vinden die naar zee lopen
serieus he. Wat had je dan gedacht denk ik dan, dat je geen reet hoeft te doen en het er beestjesloos isquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:40 schreef houdjemond het volgende:
Ga wat doen ipv janken om die beestjes.
Dat homotje wel denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
serieus he. Wat had je dan gedacht denk ik dan, dat je geen reet hoeft te doen en het er beestjesloos is![]()
![]()
Ja aan de andere kantquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
Is er uberhaupt wel een strand? Die kustlijn die je net zag, zag er niet echt stranderig uit.
Ja, er is wel een groot strand aan de andere kant.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
Is er uberhaupt wel een strand? Die kustlijn die je net zag, zag er niet echt stranderig uit.
Beste groep ooit!quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Cir het volgende:
nog steeds geen water en Vuur
prima Groep
Jullie letten iig wel goed opquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er is wel een groot strand aan de andere kant.
Gaan ze wel vier weken volhouden zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Cir het volgende:
prima Groep
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie letten iig wel goed opIk zit ook nog ergens anders te posten tussendoor
Helaas geen magische vide van JdM waar vanalles afpleurt daarquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Cir het volgende:
prima Groep
Hun hunquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb van al die jaren Bear Grylls en Ray Mears kijken meer geleerd dan hun tijdens hun cursus
sorry, hulliequote:
Waar is dat laatste te zien?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:49 schreef Urb het volgende:
Ray Mears is wel tof offuh hoe heet ie Les Stroud is ook wel cool, vooral die aflevering dat ie met zn gezin off the grid ging leven.
The Colony is ook wel geinig imo (maar ben sucker voor post-apoc shit) en is wel erg gescript.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Was net in beeldquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weet iemand de naam van dat eiland eigenlijk? (heeft het überhaupt een naam?)
Of zijn ze gewoon op het derde eiland van rechts gedropt oid?
Serieus?quote:
ken nog zo'n clubjequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha het zit allemaal een beetje op hun luie kut.
Zonder vuur,water, niks.. hilarisch wat een fucking zooitje.
Twee kokosnoten schoongemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Jezus wat een stel luiwammesen. Hebben ze nou al IETS gedaan?
Hmm waar doet het mij aan denken..quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha het zit allemaal een beetje op hun luie kut.
Zonder vuur,water, niks.. hilarisch wat een fucking zooitje.
Elkaar verwijten wie het minst doet en discussies voerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Is ook een discovery serie (maar had em getorrentquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Waar is dat laatste te zien?
klagenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Isla Pargo....bij Panama.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2278181/5/
25#p159292860]donderdag 21 januari 2016 21:47[/url] schreef Roger_Epiales het volgende:
Weet iemand de naam van dat eiland eigenlijk? (heeft het überhaupt een naam?)
Of zijn ze gewoon op het derde eiland van rechts gedropt oid?
quote:
Spoel hem even terug voor jequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus?
In beeld terwijl ik hier zit te lezen.
OK ik ga eens zoekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Is ook een discovery serie (maar had em getorrent) in een zogenaamde post-apoc setting (en ook in een loods
)
quote:
Thanks, beide!quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spoel hem even terug voor je![]()
Isla Pargo
Panama
Bounty dr bij?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik houd niet van kokosnoot dus ik zal sowieso nooit meedoen aan zoiets.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:54 schreef Cir het volgende:
[..]
las elders
Het is net Utopia ,maar dan IETS pittiger![]()
![]()
![]()
ja maar hoe laat en waar komt de bootquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:59 schreef rubbereend het volgende:
wel service dat er elke avond een bak drinkwater valt voor ze
dat.. 2 man bezig en 6 man erom heen loerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
waarom is er ook maar eentje tegelijk vuur aan het maken. Ga gewoon in vier groepjes aan de gang
Tot nu toe samen met de ziekenverzorgster en die kok de meest nutteloze op het eilandquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef opreis het volgende:
ik dacht eerst dat ze expres verschillende mensen bij elkaar zetten die allemaal iets anders nuttigs kunnen, een arts, een kok, maar toen kwam die Peter dus, man man man
Precies, maak 4 tweetallen en probeer het allemaal afzonderlijk van elkaar, wie het lukt krijgt een kokosnootquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
waarom is er ook maar eentje tegelijk vuur aan het maken. Ga gewoon in vier groepjes aan de gang
Goed begin dus.quote:De Arie Boomsma-show The Island is donderdagavond met 522.000 kijkers van start gegaan op Net5, goed voor 8 procent marktaandeel. Daarmee staat het programma op 21 in de dagelijkse kijkcijfer top 25. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Net5 spreekt van een succes. “De eerste stap in de nieuwe koers van Net5 is hoopgevend ontvangen. Opvallend was dat The Island het ook goed deed onder jonge en mannelijke kijkers“, zegt zenderbaas Carter Duong.
Hij vervolgt: “Dit past bij de verbreding van de zender. Het is tevens het eerste programma van het nieuwe Net5-gezicht Arie Boomsma. We zijn bijzonder trots op de scores en op de mensen die hier hard aan hebben gewerkt.”
In de commerciële doelgroep 20 tot 54-jarigen werd 11,6 procent marktaandeel behaald. “Dit is ver boven het zendergemiddelde van Net5 (5,1 procent in 2015) en hiermee was The Island de beste programma-introductie op de zender sinds 2009.”
Bron
Jammer van de zender, maar ik vind het best leukquote:
Gek is dat toch. Ik kijk nooit op welke zender een programma te zien is. Als het een leuk programma is, kijk ik, anders niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer van de zender, maar ik vind het best leuk. Expeditie Robinson trekt ook veel jonge mannen en het programma is vergelijkbaar met The Island.
Wat maakt de zender nou weer uitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer van de zender, maar ik vind het best leuk. Expeditie Robinson trekt ook veel jonge mannen en het programma is vergelijkbaar met The Island.
Ik kijk al jaren niet naar Net 5, omdat de programma's mij niet kunnen boeienquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek is dat toch. Ik kijk nooit op welke zender een programma te zien is. Als het een leuk programma is, kijk ik, anders niet.
Ik vond de programma's niet boeiendquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat maakt de zender nou weer uitWerk je voor RTL ofzo?
Leuk programma inderdaad, volgende week weer kijken
Kijk zo doen we Net5 nog een gunst ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:51 schreef tralalala het volgende:
Als ik zap sla ik RTL8 en NET5 altijd over, het is dat dit topic er is.
Ik weet ook niet hoe het precies zit, maar die Peter liet in ieder geval doorschemeren dat hij er elk moment mee kon stoppen als hij dat wou en ik neem ook wel aan dat er een grens zit aan het survival-verhaal. Als er iemand ziek wordt of een ongeluk krijgt zullen ze vast wel ingrijpen. En als ze echt geen water kunnen vinden vast ook wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:24 schreef withxhonor het volgende:
Maar dat haalt toch het hele "experiment" met afgesloten en verloren op een onbewoond eiland zitten onderuit? Of snap ik het gewoon niet?
bronquote:According to Channel 4, an island that has the natural resources necessary for the men to survive a month was chosen. Additional yuca plants were planted in order to supplement the existing supply, extra animals indigenous to the islands such as caiman were also added, and a freshwater source was topped up before filming. The participants were given training about animals native to the island that are on the protected species list, and each received one day's survival training, including advice on how to catch and humanely kill caiman. The men were given machetes and knives, head torches, an initial one-day water supply, and an emergency medical kit. In addition, the participants had GPS spot trackers, and access to radio and satellite phone in case of emergency. In its first series, 13 men were placed in a remote Pacific island for a month. One of the men is a fully qualified doctor, three are trained cameramen and one a sound recordist, but all would live in exactly the same conditions as the rest.
Doe donderdag begin van de avond nog een kickje dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk zo doen we Net5 nog een gunst ook
Ik heb zo een vermoeden dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe donderdag begin van de avond nog een kickje dan.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:23 schreef DKUp het volgende:
Vanavond is er faja![]()
Anders kunnen ze wel stoppen met het programma
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:23 schreef DKUp het volgende:
Vanavond is er faja![]()
Anders kunnen ze wel stoppen met het programma
ik snap het niet als je al na een paar dagen wilt stoppen...je weet toch van te voren waar je in stapt. En zo sneu voor die andere 2985 kandidaten die wel wilden maar het niet zijn geworden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:09 schreef Urb het volgende:
Wel benieuwd of er al lui af zullen vallen, en hoeveel er uberhaupt over zullen blijven.
Sommige mensen zijn zo aandachtsgeil. Eerst verkondigen dat je je gaat laten zien dat je een stoere homo bent en vervolgens bij de eerste tegenslag huilie huilie doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik snap het niet als je al na een paar dagen wilt stoppen...je weet toch van te voren waar je in stapt. En zo sneu voor die andere 2985 kandidaten die wel wilden maar het niet zijn geworden.
ja dat dus. Zo'n afknapper...doe dan mee in een ander programma maar verpest deze er niet meequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo aandachtsgeil. Eerst verkondigen dat je je gaat laten zien dat je een stoere homo bent en vervolgens bij de eerste tegenslag huilie huilie doen.
Die homo trok het vorige week toch al slecht (met die beestjes?)quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:09 schreef Urb het volgende:
Wel benieuwd of er al lui af zullen vallen, en hoeveel er uberhaupt over zullen blijven.
ja..."ik heb geen zin meer" en "allemaal beestjes miep miep"quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Die homo trok het vorige week toch al slecht (met die beestjes?)![]()
echt, dan vraag ik me af, hoe naïef kun je zijn..quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja..."ik heb geen zin meer" en "allemaal beestjes miep miep"
kom op, na één dag?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
echt, dan vraag ik me af, hoe naïef kun je zijn..![]()
denk vooral dat de honger de mensen erg pinnig maakt
Ja, als je kijkt naar wat mensen eten op een dag.. slecht slapen - slecht eten, doet wat met mensenquote:
ik blijf het vreemd vinden. na 4 a dagen ok. Maar na 1 dag? Zwak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, als je kijkt naar wat mensen eten op een dag.. slecht slapen - slecht eten, doet wat met mensen
We gaan het zien zoquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden. na 4 a dagen ok. Maar na 1 dag? Zwak.
jaaaquote:
VInd die biker baardmans wel geinig tot nu toequote:
Leon de cameramanquote:
utopiaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef Ranah het volgende:
nog geen favo hier, wel het vermoeden dat dit utopia gaat overlappen en stoppen
nee...cameraman...quote:
Hij doet me denken aan Techno Viking.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
VInd die biker baardmans wel geinig tot nu toe
Lekkere nuchtere kerel, is de geluidsman geloof ik
ze willen hem niet maar hij loopt elke keer een andere route over waterquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef tralalala het volgende:
Was Arie alweer vergeten, elke keer weer Arie met zijn uitleg.
Ja beetje wel iddquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Techno Viking.
Dat haalt wimpie nietquote:
HIj lijkt me wel beetje het gekkie a la uto Andrea/Patrick jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:43 schreef LLgetikt het volgende:
ik denk dat die oude man de nieuwe cees is
ik vind hem op wilco lijkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:43 schreef LLgetikt het volgende:
ik denk dat die oude man de nieuwe cees is
wel goed als je wilt afvallenquote:
o ja iddquote:
Arie gaat zo laten zien hoe je water kookt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:44 schreef Ranah het volgende:
water is bijna op, gevonden water moet gekookt
verandert het in wijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Arie gaat zo laten zien hoe je water kookt.
jongens in hula rokjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:47 schreef Urb het volgende:
Hoe de FOK! had die Peter het dan voorgesteld, een bounty-eiland met dames in hula-rokjes die je drankjes aanbieden![]()
Ah net als bij Uto hebben ze een Pablo/Psych om ze 24u om te praten.
dat is naar hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Hij raakte in paniek toen hij ging slapen
En mysterieuze ziektesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |