dat.. 2 man bezig en 6 man erom heen loerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
waarom is er ook maar eentje tegelijk vuur aan het maken. Ga gewoon in vier groepjes aan de gang
Tot nu toe samen met de ziekenverzorgster en die kok de meest nutteloze op het eilandquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef opreis het volgende:
ik dacht eerst dat ze expres verschillende mensen bij elkaar zetten die allemaal iets anders nuttigs kunnen, een arts, een kok, maar toen kwam die Peter dus, man man man
Precies, maak 4 tweetallen en probeer het allemaal afzonderlijk van elkaar, wie het lukt krijgt een kokosnootquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
waarom is er ook maar eentje tegelijk vuur aan het maken. Ga gewoon in vier groepjes aan de gang
Goed begin dus.quote:De Arie Boomsma-show The Island is donderdagavond met 522.000 kijkers van start gegaan op Net5, goed voor 8 procent marktaandeel. Daarmee staat het programma op 21 in de dagelijkse kijkcijfer top 25. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Net5 spreekt van een succes. “De eerste stap in de nieuwe koers van Net5 is hoopgevend ontvangen. Opvallend was dat The Island het ook goed deed onder jonge en mannelijke kijkers“, zegt zenderbaas Carter Duong.
Hij vervolgt: “Dit past bij de verbreding van de zender. Het is tevens het eerste programma van het nieuwe Net5-gezicht Arie Boomsma. We zijn bijzonder trots op de scores en op de mensen die hier hard aan hebben gewerkt.”
In de commerciële doelgroep 20 tot 54-jarigen werd 11,6 procent marktaandeel behaald. “Dit is ver boven het zendergemiddelde van Net5 (5,1 procent in 2015) en hiermee was The Island de beste programma-introductie op de zender sinds 2009.”
Bron
Jammer van de zender, maar ik vind het best leukquote:
Gek is dat toch. Ik kijk nooit op welke zender een programma te zien is. Als het een leuk programma is, kijk ik, anders niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer van de zender, maar ik vind het best leuk. Expeditie Robinson trekt ook veel jonge mannen en het programma is vergelijkbaar met The Island.
Wat maakt de zender nou weer uitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer van de zender, maar ik vind het best leuk. Expeditie Robinson trekt ook veel jonge mannen en het programma is vergelijkbaar met The Island.
Ik kijk al jaren niet naar Net 5, omdat de programma's mij niet kunnen boeienquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek is dat toch. Ik kijk nooit op welke zender een programma te zien is. Als het een leuk programma is, kijk ik, anders niet.
Ik vond de programma's niet boeiendquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat maakt de zender nou weer uitWerk je voor RTL ofzo?
Leuk programma inderdaad, volgende week weer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |