Helaas geen magische vide van JdM waar vanalles afpleurt daarquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Cir het volgende:
nog steeds geen water en Vuur
prima Groep
Hun hunquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:46 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb van al die jaren Bear Grylls en Ray Mears kijken meer geleerd dan hun tijdens hun cursus
sorry, hulliequote:
Waar is dat laatste te zien?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:49 schreef Urb het volgende:
Ray Mears is wel tof offuh hoe heet ie Les Stroud is ook wel cool, vooral die aflevering dat ie met zn gezin off the grid ging leven.
The Colony is ook wel geinig imo (maar ben sucker voor post-apoc shit) en is wel erg gescript.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Even een vraag tussendoor. Beetje rare vraag misschien
Maar ik zie hier opeens allemaal 'onbekende' users, die ik normaal niet in TV zie. Niet dat het erg is, leuk juist, maar ik vraag me af, waar komen jullie in hemelsnaam allemaal vandaan
Was net in beeldquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weet iemand de naam van dat eiland eigenlijk? (heeft het überhaupt een naam?)
Of zijn ze gewoon op het derde eiland van rechts gedropt oid?
Serieus?quote:
ken nog zo'n clubjequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha het zit allemaal een beetje op hun luie kut.
Zonder vuur,water, niks.. hilarisch wat een fucking zooitje.
Twee kokosnoten schoongemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Jezus wat een stel luiwammesen. Hebben ze nou al IETS gedaan?
Hmm waar doet het mij aan denken..quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Hahahaha het zit allemaal een beetje op hun luie kut.
Zonder vuur,water, niks.. hilarisch wat een fucking zooitje.
Elkaar verwijten wie het minst doet en discussies voerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Is ook een discovery serie (maar had em getorrentquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Waar is dat laatste te zien?
klagenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |