echt hequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
Charmant zoals zij erbij zat. Leek wel alsof ze in haar broek had gepist.
bovendien kan je stroompjes vinden die naar zee lopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik ook denken.
Ook meer kans om een strand te vinden langs de kust.
Ook nog ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien kan je stroompjes vinden die naar zee lopen
serieus he. Wat had je dan gedacht denk ik dan, dat je geen reet hoeft te doen en het er beestjesloos isquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:40 schreef houdjemond het volgende:
Ga wat doen ipv janken om die beestjes.
Dat homotje wel denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
serieus he. Wat had je dan gedacht denk ik dan, dat je geen reet hoeft te doen en het er beestjesloos is![]()
![]()
Ja aan de andere kantquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
Is er uberhaupt wel een strand? Die kustlijn die je net zag, zag er niet echt stranderig uit.
Ja, er is wel een groot strand aan de andere kant.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:42 schreef Karina het volgende:
Is er uberhaupt wel een strand? Die kustlijn die je net zag, zag er niet echt stranderig uit.
Beste groep ooit!quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Cir het volgende:
nog steeds geen water en Vuur
prima Groep
Jullie letten iig wel goed opquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er is wel een groot strand aan de andere kant.
Gaan ze wel vier weken volhouden zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Cir het volgende:
nog steeds geen water en Vuur
prima Groep
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie letten iig wel goed opIk zit ook nog ergens anders te posten tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |