Sowieso een rare verdeling: 11 mannen en 4 vrouwen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss dat ook hier de spoeling dun was.
Leuker dan met 3 man toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:35 schreef Karina het volgende:
Wel grappig om te lezen hoe en waarom jullie nu hier posten.
Zeker. Ik mis alleen vaak wel veel door te posten en te kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Leuker dan met 3 man toch?
Vind Fok sowieso een gouden combinatie met die soort programma's, kijkt toch gezelliger dan alleen..
Daarom forum ik nooit met Wie is de Molquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Ik mis alleen vaak wel veel door te posten en te kijkenZeker als het zo druk is.
daarom een halve meter boven de grondquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Op een strand zijn toch nog meer zandvlooien
Dat welquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Ik mis alleen vaak wel veel door te posten en te kijkenZeker als het zo druk is.
er is geen weg terugquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Man man man, ga dan langs de kust, vind je de weg ook makkelijk weer terug.
Oh ja, kijk dat had ik dus alweer gemistquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom een halve meter boven de grond
was ook mijn idee geweestquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zou ik ook denken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Riskant ook met die stok onder spanning daar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:39 schreef rubbereend het volgende:
van die training is weinig te merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |