Dat kut UTOquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Even een vraag tussendoor. Beetje rare vraag misschien
Maar ik zie hier opeens allemaal 'onbekende' users, die ik normaal niet in TV zie. Niet dat het erg is, leuk juist, maar ik vraag me af, waar komen jullie in hemelsnaam allemaal vandaan
Ik kom uit UTO en ik ben hier omdat ik van survivalprogramma's hou. Kijk ook altijd naar ER en was een fan van Peking Express.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Maar ik zie hier opeens allemaal 'onbekende' users, die ik normaal niet in TV zie. Niet dat het erg is, leuk juist, maar ik vraag me af, waar komen jullie in hemelsnaam allemaal vandaan
quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Uit Nederlandquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Toevallig dat je Peking Express noemt. Was toevallig net een topic van iemand die het opnieuw op tv wil laten komen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom uit UTO en ik ben hier omdat ik van survivalprogramma's hou. Kijk ook altijd naar ER en was een fan van Peking Express.
Wees blijquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar, daar kom ik nooit.
Heb deze topic een paar keer gelinked in de uto cos want men leek daar erg nieuwsgierig naar dit programma en zodat we daar niet telkens offtopic zouden gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Normaal vertoef ik vooral op nieuws en autosport gedeelte.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Ja, ik zag het.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig dat je Peking Express noemt. Was toevallig net een topic van iemand die het opnieuw op tv wil laten komen.
Maar goed, ik ga weer kijken.
quote:
Mss dat ook hier de spoeling dun was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.
Ontopic: ligt het aan mij of zitten er veel zeikerds onder de deelnemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |