Dat bedoel ik, te weinig stand-outs. Alamo Race Track of traumahelikopter zo, hartstikke leuk. Maar geen stand-outs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je denkt te commerciëel.
Nu over Daniel Lohues. Z'n nieuwe plaat komt uit. Zie m'n topic in MUZ.
Gruwelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, te weinig stand-outs. Alamo Race Track of traumahelikopter zo, hartstikke leuk. Maar geen stand-outs.
Vroeger had je grote namen die echt iets brachten. Nu kan ik eigenlijk alleen Anouk en Ilse DeLange noemen..
Die is aan het jammen met Lemmie, Herman en david.quote:
Ik vind Ilse DeLange best aardige muziek maken, maar wat een afgrijselijk zoete persoonlijkheidquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, te weinig stand-outs. Alamo Race Track of traumahelikopter zo, hartstikke leuk. Maar geen stand-outs.
Vroeger had je grote namen die echt iets brachten. Nu kan ik eigenlijk alleen Anouk en Ilse DeLange noemen..
Wat wil je daar nu mee zeggen?quote:
Die draagt HEMA-onderbroeken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Ilse DeLange best aardige muziek maken, maar wat een afgrijselijk zoete persoonlijkheid
Commerciële shit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee zeggen?
Ik zou wel met Anouk willen neuken hoor. Heb een negerlul.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee zeggen?
Ja. Laat dat 'je' maar weg. Kostte me uren voordat ze me ging broekpijpen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben jij in haar onderbroekje geweest dan?
Dat waren de Golden Earrings, Q65, Frank Boeijen en Boudewijn de Groot in zekere zin natuurlijk ook.quote:
Heerlijk dit juist.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sarah Palin, hebben we die nog steeds?
Wat niet grappig.
Ik wel.quote:
Die rap kon ik nog wel een glimlachje kado doen, in ieder geval goed gevondenquote:
gejatte portemonnees enzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:36 schreef RipCity het volgende:
Mocrotasje gespot. Wat bewaren ze daarin? Hun make-up?
Frank ?quote:
quote:
Ik denk dat ik hier te oud voor benquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach sommigen zullen het best kunnen waarderen. Niet mijn genre verder
jij bent nog nooit in een achterstandswijk geweest ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Die doen net alsof het moeilijk is om in Nederland te overleven.
Prima toch verderquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier te oud voor benAch wat ik leuk vind, vindt ook niemand wat aan.
WInter is beterquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
Wat een teringgeile sportzomer gaat dit worden zeg
Schippers die 2x goud wintquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
Ik ben opgegroeid in een achterstandswijk maar ook daar kun je gewoon studiefinanciering aanvragen en een opleiding doen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:39 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jij bent nog nooit in een achterstandswijk geweest ?
Een keer met je eens.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
Dat is de voetbalmod.quote:
Copa America Centenario > EKquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schippers die 2x goud wint
daarvoor Dumoulin die de tour wint
en daarvoor Nederland dat het EK Voetb... oh...![]()
Laat Sked, Mexi, mij en een hele hoop anderen lekker sport kijken johquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:43 schreef wuuht het volgende:
uitkijken naar de zomer met als reden sport op tv gaan kijken
Nee maar jammer dat het daar is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Een EK met allemaal nietszeggende landen zal ongetwijfeld wel sfeervol zijn
Wie kijkt er nou sport ? Wie kijkt er nou TV ? Wie kijkt er überhaubt ? Vincent Bijlo ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:43 schreef wuuht het volgende:
uitkijken naar de zomer met als reden sport op tv gaan kijken
uiteraardquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat Sked, Mexi, mij en een hele hoop anderen lekker sport kijken joh
Ik kijk in de winter ook sport hoor. Niet alleen op tv.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Erica Terpstra.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Sport is niet uitgevonden om naar te kijken
Ik kan wel aanraden om niet met vrieskou in Het Kasteel te gaan zittenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk in de winter ook sport hoor. Niet alleen op tv.
Doping zeg ik je.quote:
Was de eerste ISquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk al geen Olympische Spelen meer sinds Theodosius I er een eind aan maakte.
Wij genieten daarvan jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
of om over te pratenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Sport is niet uitgevonden om naar te kijken
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan wel aanraden om niet met vrieskou in Het Kasteel te gaan zitten![]()
Of om over te typen. Of om over te typen dat sport niet is uitgevonden om naar te kijken. Waarom sowieso iets uitvindenquote:
Olympische Spelen zijn voor mij vaak leuk om wat meer sporten te volgen die ik normaal niet of nauwelijks zie/volgquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat snap ik. Ik zat binnen, maar ook daar was het koud.
Ik ga wel iets van de zomerspelen kijken hoor, maar niet alles. Schoonspringen vind ik altijd leuk of wat ze vorige keer hadden, ultimate springen? Vanaf 30 meter, wat een topshow.
Kleiduiven schietenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Olympische Spelen zijn voor mij vaak leuk om wat meer sporten te volgen die ik normaal niet of nauwelijks zie/volg
Dat wel ja. Schoonspringen zie je ook heel zelden maar op tv. Atletiek iets vaker. Zaalsporten interesseren me niet zo (volleybal, handbal en zo).quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Olympische Spelen zijn voor mij vaak leuk om wat meer sporten te volgen die ik normaal niet of nauwelijks zie/volg
Moderne vijfkamp genot. Maar ik ga vooral voor zwemmen/judo/atletiek en wildwaterkano denk ikquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die handboogschutter was geweldig. En Maarten van der Weijden bij het langebaan zwemmen.quote:
Ha ha haquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Schoonspringen zie je ook heel zelden maar op tv. Atletiek iets vaker. Zaalsporten interesseren me niet zo (volleybal, handbal en zo).
Tot een tijdje terug had je altijd de NOS Finalemaand met al die zaalsporten en dan de finales, genotquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Schoonspringen zie je ook heel zelden maar op tv. Atletiek iets vaker. Zaalsporten interesseren me niet zo (volleybal, handbal en zo).
Ik denk dat ik lekker het tvtje aan doe, op het bankje ga liggen en ga genietenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp genot. Maar ik ga vooral voor zwemmen/judo/atletiek en wildwaterkano denk ik
Laten we het maar niet te veel over het d-woord hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne Schippers leek nooit echt op weg een topsprintster te worden tot 2 jaar geleden. En ja, ze was nog jong, maar 2 jaar terug pakte ze ineens een halve minuut uit haar PR. Dat is echt veel.
Van den Hoogenbandquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die handboogschutter was geweldig. En Maarten van der Weijden bij het langebaan zwemmen.![]()
Waarom heb ik je ooit serieus genomen vroegen de negers aan Anouk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Sport is uitgevonden om over gepraat te worden op tv door mannen aan een tafel dat wordt uitgezonden als een programma op RTL7, waar wij vervolgens weer naar mogen kijken (met borrelnootjes). Daar is sport voor uitgevonden.
Topfavoriet niet, maar omdat verwacht wordt dat er groei in zit toch wel naast Fraser-Pryce gezien als de grootste kanshebber denk ik..quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef Felagund het volgende:
Ze is toch niet topfavoriet op de 100 meter? Misschien op de 200 meter, maar de verschillen zijn op die afstand ook klein.
Langebaan zwemmen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die handboogschutter was geweldig. En Maarten van der Weijden bij het langebaan zwemmen.![]()
Dat heb ik dus niet gekeken. Nou ja net als met die muziek van net, smaken verschillen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tot een tijdje terug had je altijd de NOS Finalemaand met al die zaalsporten en dan de finales, genot
Dat commentaar. Ha ha ha. Hij gaat winnen hij gaat winnen. Krijg weer kippenvelquote:
Sommigen hebben wel smaak.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gekeken. Nou ja net als met die muziek van net, smaken verschillen.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat commentaar. Ha ha ha. Hij gaat winnen hij gaat winnen. Krijg weer kippenvel
Prachtige overwinning.quote:
Weer ff kijken en luisteren.quote:
Hij heeft 3 Olympische titels.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer ff kijken en luisteren.
Een tweemalig Olymischkampioen. Die het drie keer was geweest zonder die strakke badpakken gaat uit z'n dak bij een man die kanker overwon en hij begeleidde.
Op de 100 meter ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft 3 Olympische titels.
En de 200 meter vrij, dat schijnt ook een Olympische discipline te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de 100 meter ?
Geef me sporles ajb.
Geen idee. Heb verder niks met zwemmen. En al helemaal niet in een 50 meter-bad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de 200 meter vrij, dat schijnt ook een Olympische discipline te zijn.
Maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel.
Gelukkig nog een positivo in da housequote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:11 schreef superniger het volgende:
Nu krijgen we anti Putin geneuzel van de NPO.
Als Putin heeft aangezet tot moord niet geheel onterecht natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:11 schreef superniger het volgende:
Tijd voor je medicijnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef tong80 het volgende:
Kut. In m'n broek gepist. Verder niks gemist.
Men is een beetje klaar met DWDD.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:13 schreef tong80 het volgende:
Vroeger waren er al 20 reacties geweest.
Hangt er vanaf wat je met vroeger bedoelt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:13 schreef tong80 het volgende:
Zeker. Kun je stiekem schijten.quote:
Eigenlijk kijken we al jaren naar een soort van herhaling van dwdd van vorig seizoenenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:11 schreef superniger het volgende:
Nee ik heb door dat FOK! ten einde is. Alles wat ik er over zeg wordt in de kiem gesmoord.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na 15 jaar heb je het eindelijk door?
En met de rest van de TV-Programma's ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Men is een beetje klaar met DWDD.
De bietjes die ik gisteren heb gegeten. Bieter wordt het niet meer vandaag.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je met vroeger bedoelt.
Genoeg reeksen die nog prima lopen. Top 2000 topic haalt gewoon 200 topics. Ja FOK! is rustiger dan voorheen, maar mensen doen alsof er werkelijk niemand meer komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
En met de rest van de TV-Programma's ?
Mensenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg reeksen die nog prima lopen. Top 2000 topic haalt gewoon 200 topics. Ja FOK! is rustiger dan voorheen, maar mensen doen alsof er werkelijk niemand meer komt.
Wil je misschien iets opschuiven, je zit recht voor het beeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook nu.
Hopelijk vinden jullie dat gezellig.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook nu.
Dat vinden wij heel erg leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook nu.
Vroeger is voorbijquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:13 schreef tong80 het volgende:
Insinueer je nu dat Badr een beetje oppervlakkig is?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is geen film voor jou, te weinig explosies
Een testosteronbomquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Badr een beetje oppervlakkig is?
Hij heeft het wel tegen birdman, die kan daar tegenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Wow, de hulk wordt boos.
Je wil niet dat de hulk boos wordt.
Hij zal een slimme manager hebben met connecties in het mediawereldjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:33 schreef superniger het volgende:
Waarom krijgt Jet Rebel zoveel zendtijd?
Onbegrijpelijk inderdaad. Is toch niet zo'n belangrijke artiest als DWDD ons wil laten geloven? Geen grote achterban en muzikaal ook niet extreem goed of vernieuwend of zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:33 schreef superniger het volgende:
Waarom krijgt Jet Rebel zoveel zendtijd?
JettGod.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Jett Rebel is veel te groot voor Nederland.
Zijn er ook fans?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook fans die alle outtakes verzamelen?
Er zijn fans, hij geeft concertenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn er ook fans?
Was een betere vraag geweest.
Dat hele album? Vrij matig ja. Die 2 EP's waren veel beter.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Je vorige album was behoorlijk nep Jett.
Drugs are bad, mmmkayquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef BlackLining het volgende:
Nou ehh, wat ehh een, ehh, ehh, wat een onsamenhangend eh verhaal heh..
Klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hele album? Vrij matig ja. Die 2 EP's waren veel beter.
Mwah ik vind Jett een beetje eng omdat die zichzelf bloedserieus neemt. Spike heeft dat wel wat minderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Jett Rebel is wat Spike zijn hele leven al probeert te zijn.
Die krijgt geen zendtijd meer.quote:
Zodra DWDD niet meer bestaatquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer rot Jett Rebel eindelijk op van Televee?
Ja.quote:
Blofiaans.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
You're nothing but a supermarkt self help scanner
Geniale lyrics.
Echt he. Van die eerste 2 EP's dan. Dat vorige album was ook niks van de 'zoon van Prince'.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:49 schreef Karina het volgende:
Die eerdere nummers vond ik leuker van hem.
Rare teksten ook
Jij mist duidelijk de achterliggende betekenis.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geniale lyrics.
Kun jij mij die uitleggen, GGMM?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij mist duidelijk de achterliggende betekenis.
Is Courtney niks bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geniale lyrics.
I wanna go out but I wanna stay homequote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I wanna go out but I wanna stay home
Jij ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Deze klacht was rond 2003 al wel redelijk uitgemolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |