abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159294975
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een stuk duidelijker zo. Bedankt voor de duiding.

Nu het duidelijk is kan ik er ook direct mijn mening over geven. Ik vind het getuigen van kortzichtigheid en simpelheid om dergelijke mensen direct weg te zetten als tokkie, xenofoob, racist etc. Het is namelijk niet zo dat deze mensen per definitie geen punt hebben. Door deze mensen direct in het hokje "tokkie" te plaatsen zonder op hun argumenten in te gaan en deze te ontkrachten toon je jezelf ontzettend zwak.
Waarvan akte.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159310784
https://sites.google.com/(...)en-over-asielzoekers

Interessant leesvoer voor mensen die snel in hoaxes trappen.
pi_159311512
Ik vind altijd troost in de gedachte dat linksmensen ooit wel het licht gaan zien. Bijvoorbeeld wanneer hun moeder, zusje of vriendin ook wordt aangerand door een kudde hongerige vluchtelingen.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:18:19 #54
356891 Abed
hooggeleid
pi_159311641
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind altijd troost in de gedachte dat linksmensen ooit wel het licht gaan zien. Bijvoorbeeld wanneer hun moeder, zusje of vriendin ook wordt aangerand door een kudde hongerige vluchtelingen.
:')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159312182
quote:
Hoe groot is die kans statistisch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 19:44:46 ]
pi_159312511
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoe groot is die kans statistisch?
In Zweden al 1 op de 4 vrouwen. De rest van Europa is ook al hard op weg, zie Keulen.
pi_159313121
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

In Zweden al 1 op de 4 vrouwen. De rest van Europa is ook al hard op weg, zie Keulen.
Bron van dat eerste?
pi_159313264
pi_159313268
quote:
Dat zijn neppe linksmenschen. De echte gutmensch blijft er tot IS hem het kapmes op de hals zet bij dat islam vrede is.
pi_159313334
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bron van dat eerste?
Okay dat was een extrapolatie van een grafiek dus niet correct. Mijn fout. Ik was in de war met een verzonnen statistiek die feministen vaak gebruiken dat 1 op de 4 vrouwen wordt verkracht.

Het is wel een gegeven dat het aantal verkrachtingen en aanrandingen in Zweden enorm hoog ligt. Met nog een mooi citaat uit de bron:
quote:
Veertig jaar nadat het Zweedse parlement besloot het voormalig homogene Zweden om te vormen tot een multiculturele samenleving, is het aantal gewelddadige misdaden met 300% gestegen, en het aantal verkrachtingen met 1472%. Zweden is nu qua verkrachtingen nummer 2 op de wereldwijde lijst, alleen het Zuid-Afrikaanse Lesotho staat hoger.
En als je dan kijkt naar de afkomst van de daders is het ook opmerkelijk:

En wat dan nog opgemerkt moet worden.. Onder de blauwe balk van mensen met Zweedse achtergrond, vallen ook in het buitenland geboren mensen die zijn genaturaliseerd tot Zweed.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:31:22 #61
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_159313394
Moet je es kijke hoeveel views deze topic heeft
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:33:03 #62
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_159313445
quote:
Ja want blanken vingeren namelijk nooit hun dochters, zusjes en nichtjes :')
Benno L. als voorbeeld en Robert M. die taakstraf krijgt?

Maar een kleurling die fluit naar chicks, DAT is pas erg :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_159313506
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef corehype het volgende:

[..]

Ja want blanken vingeren namelijk nooit hun dochters, zusjes en nichtjes :')
Benno L. als voorbeeld en Robert M. die taakstraf krijgt?

Maar een kleurling die fluit naar chicks, DAT is pas erg :')
Ah want al die cijfers komen uit de lucht vallen? Natuurlijk zijn er blanken die vrouwen misbruiken en aanranden, maar dit is slechts een kleine groep.
pi_159313516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Okay dat was een extrapolatie van een grafiek dus niet correct. Mijn fout. Ik was in de war met een verzonnen statistiek die feministen vaak gebruiken dat 1 op de 4 vrouwen wordt verkracht.

Het is wel een gegeven dat het aantal verkrachtingen en aanrandingen in Zweden enorm hoog ligt. Met nog een mooi citaat uit de bron:

[..]

En als je dan kijkt naar de afkomst van de daders is het ook opmerkelijk:

[ afbeelding ]

En wat dan nog opgemerkt moet worden.. Onder de blauwe balk van mensen met Zweedse achtergrond, vallen ook in het buitenland geboren mensen die zijn genaturaliseerd tot Zweed.
De bron van die grafiek lijkt me niet zo betrouwbaar. Themuslimissue Wordpress. :P

GatestoneInstitute is ook gekleurd, maar zal ik accepteren. Echter moet je wel in achting nemen dat verkrachtingen daar anders worden geregistreerd dan hier.

http://www.bbc.com/news/magazine-19592372
pi_159313581
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De bron van die grafiek lijkt me niet zo betrouwbaar. Themuslimissue Wordpress. :P

GatestoneInstitute is ook gekleurd, maar zal ik accepteren. Echter moet je wel in achting nemen dat verkrachtingen daar anders worden geregistreerd dan hier.

http://www.bbc.com/news/magazine-19592372
Mjah dat is wel het probleem, als je een tegengeluid zoekt kom je nogal snel op dubieuze, stormfront-achtige websites terecht. Overigens doen die wel gewoon aan bronvermelding, dus de cijfers worden niet letterlijk uit de duim gezogen.

Maar inderdaad, dat heb ik ook gelezen. Dat hoe zeg je het, iets snel als een verkrachting of aanranding wordt gezien vanwege andere beoordeling. En daardoor de cijfers redelijk vertekent zijn.
pi_159313711
Abed had tijdens zijn drukke werkdag even tijd om dit topic aan te maken.
pi_159313713
Maarja alles samengevat blijf je incendenten houden en is er uitschot onder elke cultuur en bevolkinsgroep. En er komen ook mensen hier naartoe die daadwerkelijk zijn gevlucht voor een oorlog en hier een bestaan willen opbouwen. Net als dat er ook genoeg moslims zijn die wel normaal met een vrouw of een homoseksuele man om kunnen gaan.

Het zou beter zijn als beide partijen een beetje in het midden bij elkaar komen. Dat links inziet dat niet iedereen misschien zo goed en vredelievend is als ze denken. En dat rechts inziet dat niet iedere vluchteling hier alleen komt om vrouwen te verkrachten en de hand op te houden.
pi_159313774
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Wegwezen met je Islamisering en propaganda. Er zijn nu eenmaal mensen die de gelukszoekers helemaal zat zijn. Je kan ons niet meer ompraten :)
'gelukszoekers'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159313854
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

'gelukszoekers'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus? Geil je daar op?
pi_159313868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja alles samengevat blijf je incendenten houden en is er uitschot onder elke cultuur en bevolkinsgroep. En er komen ook mensen hier naartoe die daadwerkelijk zijn gevlucht voor een oorlog en hier een bestaan willen opbouwen. Net als dat er ook genoeg moslims zijn die wel normaal met een vrouw of een homoseksuele man om kunnen gaan.

Het zou beter zijn als beide partijen een beetje in het midden bij elkaar komen. Dat links inziet dat niet iedereen misschien zo goed en vredelievend is als ze denken. En dat rechts inziet dat niet iedere vluchteling hier alleen komt om vrouwen te verkrachten en de hand op te houden.
Aan de ene kant ben ik het wel met je eens. Er zijn ook linksen die denken dat iedere vluchteling de vrede zelf is. Een niet nader te noemen user op FOK! noemde de gebeurtenissen in Keulen zelfs een complot.

Ik probeer het zelf zo veel mogelijk bij de feiten te houden, maar helaas ontkomt niemand volledig aan een ideologische bias. :P

Toch wil dat niet zeggen dat de oplossing per definitie in het midden ligt. Dat is een drogreden waar ik de Nederlandse naam niet van weet. :@

https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_to_moderation

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 20:48:24 ]
pi_159313911
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
En dat rechts inziet dat niet iedere vluchteling hier alleen komt om vrouwen te verkrachten en de hand op te houden.
pi_159313945
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:46 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Dus? Geil je daar op?
Niet bepaald.
pi_159313977
Maar goed, als je dus een tegengeluid zoekt en je komt haast enkel dubieuze blogjes tegen en dergelijke zet dat misschien ook een beetje aan het denken.
pi_159314007
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Aan de ene kant ben ik het wel met je eens. Er zijn ook linksen die denken dat iedere vluchteling de vrede zelf is. Een niet nader te noemen user op FOK! noemde de gebeurtenissen in Keulen zelfs een complot.

Ik probeer het zelf zo veel mogelijk bij de feiten te houden, maar helaas ontkomt niemand volledig aan een ideologische bias. :P

Toch wil dat niet zeggen dat de oplossing per definitie in het midden ligt. Dat is een drogreden waar ik de Nederlandse naam niet van weet. :@

https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_to_moderation
Die kende ik nog niet. Maar het hoeft inderdaad niet altijd in het midden te liggen, alleen door geschreeuw over en weer komt er ook niks concreet op tafel natuurlijk.

quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

'gelukszoekers'
SPOILER
Alleen hoe verklaar je dan dat het overgrote deel van de vluchtelingen alsnog alleenstaande man is en die vrouwen en kinderen allemaal achterblijven in oorlogsgebied? Je zou denken dat ze die direct meenemen, omdat je anders dus taferelen als op die foto's krijgt.
pi_159314013
Dus iedereen die kritiek heeft op ''asielzoekers'' is een haatrechtse xenofoob? Volgens mij weet ik al wie de tokkie hier is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')