Waarvan akte.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk duidelijker zo. Bedankt voor de duiding.
Nu het duidelijk is kan ik er ook direct mijn mening over geven. Ik vind het getuigen van kortzichtigheid en simpelheid om dergelijke mensen direct weg te zetten als tokkie, xenofoob, racist etc. Het is namelijk niet zo dat deze mensen per definitie geen punt hebben. Door deze mensen direct in het hokje "tokkie" te plaatsen zonder op hun argumenten in te gaan en deze te ontkrachten toon je jezelf ontzettend zwak.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind altijd troost in de gedachte dat linksmensen ooit wel het licht gaan zien. Bijvoorbeeld wanneer hun moeder, zusje of vriendin ook wordt aangerand door een kudde hongerige vluchtelingen.
Hoe groot is die kans statistisch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind altijd troost in de gedachte dat linksmensen ooit wel het licht gaan zien. Bijvoorbeeld wanneer hun moeder, zusje of vriendin ook wordt aangerand door een kudde hongerige vluchtelingen.
In Zweden al 1 op de 4 vrouwen. De rest van Europa is ook al hard op weg, zie Keulen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans statistisch?
Bron van dat eerste?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Zweden al 1 op de 4 vrouwen. De rest van Europa is ook al hard op weg, zie Keulen.
Dat zijn neppe linksmenschen. De echte gutmensch blijft er tot IS hem het kapmes op de hals zet bij dat islam vrede is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Okay dat was een extrapolatie van een grafiek dus niet correct. Mijn fout. Ik was in de war met een verzonnen statistiek die feministen vaak gebruiken dat 1 op de 4 vrouwen wordt verkracht.quote:
En als je dan kijkt naar de afkomst van de daders is het ook opmerkelijk:quote:Veertig jaar nadat het Zweedse parlement besloot het voormalig homogene Zweden om te vormen tot een multiculturele samenleving, is het aantal gewelddadige misdaden met 300% gestegen, en het aantal verkrachtingen met 1472%. Zweden is nu qua verkrachtingen nummer 2 op de wereldwijde lijst, alleen het Zuid-Afrikaanse Lesotho staat hoger.
Ja want blanken vingeren namelijk nooit hun dochters, zusjes en nichtjesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ah want al die cijfers komen uit de lucht vallen? Natuurlijk zijn er blanken die vrouwen misbruiken en aanranden, maar dit is slechts een kleine groep.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want blanken vingeren namelijk nooit hun dochters, zusjes en nichtjes
Benno L. als voorbeeld en Robert M. die taakstraf krijgt?
Maar een kleurling die fluit naar chicks, DAT is pas erg
De bron van die grafiek lijkt me niet zo betrouwbaar. Themuslimissue Wordpress.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay dat was een extrapolatie van een grafiek dus niet correct. Mijn fout. Ik was in de war met een verzonnen statistiek die feministen vaak gebruiken dat 1 op de 4 vrouwen wordt verkracht.
Het is wel een gegeven dat het aantal verkrachtingen en aanrandingen in Zweden enorm hoog ligt. Met nog een mooi citaat uit de bron:
[..]
En als je dan kijkt naar de afkomst van de daders is het ook opmerkelijk:
[ afbeelding ]
En wat dan nog opgemerkt moet worden.. Onder de blauwe balk van mensen met Zweedse achtergrond, vallen ook in het buitenland geboren mensen die zijn genaturaliseerd tot Zweed.
Mjah dat is wel het probleem, als je een tegengeluid zoekt kom je nogal snel op dubieuze, stormfront-achtige websites terecht. Overigens doen die wel gewoon aan bronvermelding, dus de cijfers worden niet letterlijk uit de duim gezogen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De bron van die grafiek lijkt me niet zo betrouwbaar. Themuslimissue Wordpress.
GatestoneInstitute is ook gekleurd, maar zal ik accepteren. Echter moet je wel in achting nemen dat verkrachtingen daar anders worden geregistreerd dan hier.
http://www.bbc.com/news/magazine-19592372
'gelukszoekers'quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Wegwezen met je Islamisering en propaganda. Er zijn nu eenmaal mensen die de gelukszoekers helemaal zat zijn. Je kan ons niet meer ompraten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'gelukszoekers'Dus? Geil je daar op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant ben ik het wel met je eens. Er zijn ook linksen die denken dat iedere vluchteling de vrede zelf is. Een niet nader te noemen user op FOK! noemde de gebeurtenissen in Keulen zelfs een complot.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja alles samengevat blijf je incendenten houden en is er uitschot onder elke cultuur en bevolkinsgroep. En er komen ook mensen hier naartoe die daadwerkelijk zijn gevlucht voor een oorlog en hier een bestaan willen opbouwen. Net als dat er ook genoeg moslims zijn die wel normaal met een vrouw of een homoseksuele man om kunnen gaan.
Het zou beter zijn als beide partijen een beetje in het midden bij elkaar komen. Dat links inziet dat niet iedereen misschien zo goed en vredelievend is als ze denken. En dat rechts inziet dat niet iedere vluchteling hier alleen komt om vrouwen te verkrachten en de hand op te houden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
En dat rechts inziet dat niet iedere vluchteling hier alleen komt om vrouwen te verkrachten en de hand op te houden.
Die kende ik nog niet. Maar het hoeft inderdaad niet altijd in het midden te liggen, alleen door geschreeuw over en weer komt er ook niks concreet op tafel natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het wel met je eens. Er zijn ook linksen die denken dat iedere vluchteling de vrede zelf is. Een niet nader te noemen user op FOK! noemde de gebeurtenissen in Keulen zelfs een complot.
Ik probeer het zelf zo veel mogelijk bij de feiten te houden, maar helaas ontkomt niemand volledig aan een ideologische bias.
Toch wil dat niet zeggen dat de oplossing per definitie in het midden ligt. Dat is een drogreden waar ik de Nederlandse naam niet van weet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_to_moderation
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'gelukszoekers'Alleen hoe verklaar je dan dat het overgrote deel van de vluchtelingen alsnog alleenstaande man is en die vrouwen en kinderen allemaal achterblijven in oorlogsgebied? Je zou denken dat ze die direct meenemen, omdat je anders dus taferelen als op die foto's krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |