Naar een werkkamp gestuurd, ze bleek naar geluk te streven, dat is verboden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Hallojo het volgende:
Hoe is het intussen met de bejaarde vrouw?
En terecht!quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Naar een werkkamp gestuurd, ze bleek naar geluk te streven, dat is verboden.
quote:
Het valt hier nog enorm mee tov gesubsideerde haatsites als Geenstijlquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Eens met TS. Ernstig laag niveau en blijkbaar vind FOK! het normaal om reacties die redelijk tegen het strafbare aan zitten gewoon te laten staan.
Wat is nu precies je probleem? Waar stoor jij je aan en wat maakt iemand nou precies een tokkie volgens jou?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:37 schreef Abed het volgende:
Ohw man, tokkies gonna tokkie. Uit welke spelonken komen die mafklappers.
Je komt nogal mad over.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Waar stoor jij je aan en wat maakt iemand nou precies een tokkie volgens jou?
Waarom? Omdat ik vraag wat meer toelichting te geven?quote:
Het probleem is dat een groot deel van de Nederlandse bevolking niet nadenkt en onderbuikgevoelens de overhand laat nemen. Ik stoor me eraan dat diezelfde mensen denken dat een populist als Geert Wilders oplossingen biedt terwijl deze onhaalbaar en tegen de wet zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is nu precies je probleem? Waar stoor jij je aan en wat maakt iemand nou precies een tokkie volgens jou?
Dat is inderdaad een stuk duidelijker zo. Bedankt voor de duiding.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het probleem is dat een groot deel van de Nederlandse bevolking niet nadenkt en onderbuikgevoelens de overhand laat nemen. Ik stoor me eraan dat diezelfde mensen denken dat een populist als Geert Wilders oplossingen biedt terwijl deze onhaalbaar en tegen de wet zijn.
Iets duidelijker zo?
maar ja het zijn wel tokkiesquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk duidelijker zo. Bedankt voor de duiding.
Nu het duidelijk is kan ik er ook direct mijn mening over geven. Ik vind het getuigen van kortzichtigheid en simpelheid om dergelijke mensen direct weg te zetten als tokkie, xenofoob, racist etc. Het is namelijk niet zo dat deze mensen per definitie geen punt hebben. Door deze mensen direct in het hokje "tokkie" te plaatsen zonder op hun argumenten in te gaan en deze te ontkrachten toon je jezelf ontzettend zwak.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk duidelijker zo. Bedankt voor de duiding.
Nu het duidelijk is kan ik er ook direct mijn mening over geven. Ik vind het getuigen van kortzichtigheid en simpelheid om dergelijke mensen direct weg te zetten als tokkie, xenofoob, racist etc. Het is namelijk niet zo dat deze mensen per definitie geen punt hebben. Door deze mensen direct in het hokje "tokkie" te plaatsen zonder op hun argumenten in te gaan en deze te ontkrachten toon je jezelf ontzettend zwak.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind altijd troost in de gedachte dat linksmensen ooit wel het licht gaan zien. Bijvoorbeeld wanneer hun moeder, zusje of vriendin ook wordt aangerand door een kudde hongerige vluchtelingen.
Hoe groot is die kans statistisch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind altijd troost in de gedachte dat linksmensen ooit wel het licht gaan zien. Bijvoorbeeld wanneer hun moeder, zusje of vriendin ook wordt aangerand door een kudde hongerige vluchtelingen.
In Zweden al 1 op de 4 vrouwen. De rest van Europa is ook al hard op weg, zie Keulen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe groot is die kans statistisch?
Bron van dat eerste?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Zweden al 1 op de 4 vrouwen. De rest van Europa is ook al hard op weg, zie Keulen.
Dat zijn neppe linksmenschen. De echte gutmensch blijft er tot IS hem het kapmes op de hals zet bij dat islam vrede is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
Okay dat was een extrapolatie van een grafiek dus niet correct. Mijn fout. Ik was in de war met een verzonnen statistiek die feministen vaak gebruiken dat 1 op de 4 vrouwen wordt verkracht.quote:
En als je dan kijkt naar de afkomst van de daders is het ook opmerkelijk:quote:Veertig jaar nadat het Zweedse parlement besloot het voormalig homogene Zweden om te vormen tot een multiculturele samenleving, is het aantal gewelddadige misdaden met 300% gestegen, en het aantal verkrachtingen met 1472%. Zweden is nu qua verkrachtingen nummer 2 op de wereldwijde lijst, alleen het Zuid-Afrikaanse Lesotho staat hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |