SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exits:SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favo en Anti-POLL'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door LekkerSimpel op 21-01-2016 13:07:31 ]![]()
Ivan vandaag weer door het ijs(wat daar niet ligt maar wel had kunnen liggen)gezakt.Cees afsnauwen en Fik aplaus geven.Was hij het die zei:Fik for president?![]()
O, der zijn al gekken die een track met Rowena willen opnemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee bjorn, vroeg je net ook en heb ik je ook geantwoordquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan vandaag weer door het ijs(wat daar niet ligt maar wel had kunnen liggen)gezakt.Cees afsnauwen en Fik aplaus geven.Was hij het die zei:Fik for president?![]()
![]()
Ja, want dat kan Ebinas niet zelf.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De POLL's waren uit de OP gehaald, zet ik even terug....![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Wat wellicht toeval want ze waren immers bijna de poort door, maar toen die DJ's gister vertrokken en de vergelijking met DGK maakten wisselde de stream wel wat abrupt.![]()
![]()
Lekker hoor....![]()
Alleen niet echt halal... wraps van de Plus kunnen varkensvet bevatten... maar ach...![]()
![]()
Nee, Bjorn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Want andere mensen zijn debiel en kunnen dat niet?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De POLL's waren uit de OP gehaald, zet ik even terug....![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hij eet toch netjesquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:07 schreef DaSteeg het volgende:
Lekker hoor....![]()
[ afbeelding ]
Alleen niet echt halal... wraps van de Plus kunnen varkensvet bevatten... maar ach...![]()
![]()
Ik vind het sowieso verwarrend. Cees maakt toch zelf de boodschappenlijst en controleert hem. Dan zet hij toch zelf al die avocado's er op? Of hij ziet in elk geval dat die op de lijst staan.
Hij wist gisteren ook dat Ramona zalm had besteld. Waarom dan achteraf zeuren, zeg dat dan meteen.![]()
Er word wel ook nog steeds vaak het verkeerde spul geleverd, volgens de inwoners dan he, die zalm was ook verkeerd hadden ze het gister over.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:10 schreef mootie het volgende:
Ik vind het sowieso verwarrend. Cees maakt toch zelf de boodschappenlijst en controleert hem. Dan zet hij toch zelf al die avocado's er op? Of hij ziet in elk geval dat die op de lijst staan.
Hij wist gisteren ook dat Ramona zalm had besteld. Waarom dan achteraf zeuren, zeg dat dan meteen.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, maargoed dat weten we al sinds aardbeiengate alweer 2 jaar geleden.
Bij Vanes was er nooit gezanik over, ookal was het een sjoemeloma maar was gewoon vreten wat de pot schaft of anders rotte je maar op naar je eigen groepje.![]()
![]()
ja bizar he.. iedereen luisterdequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Er word wel ook nog steeds vaak het verkeerde spul geleverd, volgens de inwoners dan he, die zalm was ook verkeerd hadden ze het gister over.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, maargoed dat weten we al sinds aardbeiengate alweer 2 jaar geleden.
Bij Vanes was er nooit gezanik over, ookal was het een sjoemeloma maar as gewoon vreten wat de pot schaft of anders naar je eigen groepje.![]()
![]()
![]()
Ook te triest voor woorden natuurlijk dat bepaalde zaken van eigen geld kopen daar nog steeds niet schijnt te werken omdat alles wat los en vast zit van elkaar gejat en/of de bv word.![]()
Die Rowena kan ook doorzeiken zeg, wacht nu gewoon lekker af mens
Als ze verstandig zijn zeggen ze het nog af want je kan niet zingen/rappen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rowena heeft ook haar eigen Utopia.
Snap je wat ik zeg?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
aka carriere makenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook haar eigen Utopia.
Snap je wat ik zeg?![]()
![]()
Waar gaat het eigenlijk over bij Bjorn en Rowena?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Eigenlijk wel triest dat ze echt denkt hiermee te kunnen doorbreken. (nouja wie weet he?)
Want verder vind ik Row best oke.![]()
Bjorn is ook artiestenmanager?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Over die pianomannen, geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over bij Bjorn en Rowena?![]()
Crazy Piano's?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ramona moet even een half uurtje gaan liggen.
Ze moet even haar rust pakken
Oh ze voelt zich niet zo goed![]()
Belachelijk toch, zo'n jonge gezonde meid?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed, ze heeft iets ingenomen en streamwissel.![]()
8 boterhammen eten, slapen tijdens centraal, weer eten
en je dan ziek voelen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
'Me rust pakken''quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed
Ze wil niet zeggen wat ze heeft ingenomen.
Laat me raden, een pammetje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je zal werkgever zijn en zo iemand in dienst hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
en je dan ziek voelen![]()
Dat wat Row net wilde aankondigen in centraal, Bjorn floot haar terug omdat er nog niks concreets is afgesproken.quote:![]()
Nou gezond?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk toch, zo'n jonge gezonde meid?
Oh ze voelt zich niet zo goed, ze heeft iets ingenomen en streamwissel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weer 'n "migraine" aanval van 3 uur?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed![]()
Ik ben weggegaan tijdens het centraal, dat slap geouwehoer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wat Row net wilde aankondigen in centraal, Bjorn floot haar terug omdat er nog niks concreets is afgesproken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lijkt mij ook sterk dat Talpa blij met haar isquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je zal werkgever zijn en zo iemand in dienst hebbenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik denk eerder zo'n sportpil. Als het even tegenzit gaat je hart dan lekker racen enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Me rust pakken''
Laat me raden, een pammetje.![]()
Multi-vitamine tabletjequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Me rust pakken''
Laat me raden, een pammetje.![]()
![]()
Daar moest ik wel aan denken toen Gabs zei dat ze 's nachts flauw gevallen was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo'n sportpil. Als het even tegenzit gaat je hart dan lekker racen enzo.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Waarop Bjorn zegt, dat hoef je toch niet tegen ons te zeggen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed
Ram: Ja, doet moet dus wel, vervolgens gaat ze iedereen bij langs om te melden dat ze even gaat liggen...
raar script![]()
![]()
Kun je nagaan dat ze nu al de reputatie heeft van luiaard.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Ramona is het iedereen gaan zeggen, want anders zeggen mensen dat ze weer gaat liggen![]()
Of ze voelt zich ook echt best beroerd, of aandachttekort, of van alles wat.
Ramona is echt een soort Elzewieke 2.0![]()
Een luiaard die langzaamaan aan het stukgaan is daar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ze nu al de reputatie heeft van luiaard.![]()
Ze heeft iets geslikt dat slecht is gevallen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Urb het volgende:
Of ze voelt zich ook echt best beroerd, of aandachttekort, of van alles wat![]()
RowRow: "Leef je eigen Utopia, laat je niet leven...."
Sorry, maar. Rollademona kwam binnen dat haar doel afvallen was toch en theater?
Ze doet niets anders dan vreten, bankhangen en liggen.
Ze roept het toch zelf over haar af?![]()
Denk je?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een luiaard die langzaamaan aan het stukgaan is daar.![]()
neeeee dat was photoshop van fritsiequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
en je dan ziek voelen![]()
![]()
En laat je niet leven lijkt me sowieso ook wel heel erg lastig in die poppenkast.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
RowRow: "Leef je eigen Utopia, laat je niet leven...."
Sorry, maar. Rollademona kwam binnen dat haar doel afvallen was toch en theater?
Ze doet niets anders dan vreten, bankhangen en liggen.
Ze roept het toch zelf over haar af?![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef klabbakus het volgende:
[..]
geen idee, ik zet voortaan het geluid uit als hij praat,dan is het precies dit:
[ afbeelding ]
wel jammer, want Beaker is m'n favoriete muppet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja las het, kan me best voorstellen dat ze zich echt niet oke voelt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft iets geslikt dat slecht is gevallen.![]()
Is geen photoshop hoor Sjampie, is met paintshop proquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neeeee dat was photoshop van fritsie![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:
Ze doet een soort van As-if, denk dat ze daar enorm tegenaan loopt.
En dat vreet haar leeg
-edit- laatste regel is een ietwat onhandige woordkeus![]()
![]()
excuusquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is geen photoshop hoor Sjampie, is met paintshop pro![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het kan natuurlijk, maar haar probleem is dat ze zo vaak op bed of bank ligt. Kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment in de gaten loopt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja las het, kan me best voorstellen dat ze zich echt niet oke voelt.![]()
Superquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]![]()
Bij jouw paintshop zit ze recht overeind.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha, je woordkeusquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja.
Ze doet een soort van As-if, denk dat ze daar enorm tegenaan loopt.
En dat vreet haar leeg
-edit- laatste regel is een ietwat onhandige woordkeus![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze loopt voortdurend te acteren, en het kan heel goed zijn dat ze zich daaronder heel rot voelt, onder andere omdat ze Bas niet heeft kunnen krijgen.![]()
ohquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft iets geslikt dat slecht is gevallen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Net zag ik hem beter: het is volgens mij een broek die op die van Bas lijkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef mootie het volgende:
Draagt Michael nou een rok of een broek van Bas?![]()
8 boterhammen tochquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
En dit is de orginele zonder die 8 sneetjes broodquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij jouw paintshop zit ze recht overeind.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker toch, die liggen er niet voor nietsquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef mootie het volgende:
Over volle boterhammen gesproken, Bas heeft ook zeker een hele avocado op zijn boterhammetje.![]()
Die kwam Ivan hem toch brengen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef mootie het volgende:
Over volle boterhammen gesproken, Bas heeft ook zeker een hele avocado op zijn boterhammetje.![]()
Mike wil een soort 'uit de kast komen' op de markt gaan doen. Daar kunnen mensen op de foto die solidair zijn met homo's.
Mike denkt dat het een item gaat worden buiten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat lief!quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kwam Ivan hem toch brengen?![]()
![]()
Goeie fotoshop....quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dit is de orginele zonder die 8 sneetjes brood![]()
[ afbeelding ]
Het was Do die het bracht. Ivan stond daar een praatje te maken met Bas.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En dan moeten ze hun conjo's ook nog afleren, zwaar leven daar toch wel met al dat aanpassen, en dat met zonder wetten en regels..quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, je woordkeus
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze loopt voortdurend te acteren, en het kan heel goed zijn dat ze zich daaronder heel rot voelt, onder andere omdat ze Bas niet heeft kunnen krijgen.![]()
![]()
Nog steeds lief, en Ivan kan niet de schuld in de schoenen worden geschoven van de avocadoquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was Do die het bracht. Ivan stond daar een praatje te maken met Bas.![]()
![]()
Ik vind Ramona wel een type dat niets is gewend. Ze heeft ook totaal geen ervaring met mannen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan moeten ze hun conjo's ook nog afleren, zwaar leven daar toch wel met al dat aanpassen, en dat met zonder wetten en regels..![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Ramona wel een type dat niets is gewend. Ze heeft ook totaal geen ervaring met mannen.Waarom zou dat zijn
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Een minderwaardigheidscomplex vanwege haar omvang? Daar doet ze erg stoer over, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze er echt blij mee is.quote:![]()
Ze is opgegroeid met haar moeder alleen, geen mannen als rolmodel in beeld.quote:
En nee, niet omdat ze dik is.![]()
Toen ze binnenkwam vertelde ze dat ze een academie wilde houden voor de volle vrouw, ze vond zichzelf mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Een minderwaardigheidscomplex vanwege haar omvang? Daar doet ze erg stoer over, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze er echt blij mee is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
We zien nog geen kwart volgens mij van wat ze thuis atquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Een minderwaardigheidscomplex vanwege haar omvang? Daar doet ze erg stoer over, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze er echt blij mee is.
Kan ook een aanslag zijn op je lichaam lijkt mijAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Laten we daar nu niet te zwaar aan tillen.quote:(oeps deed een LauAtje, zag niemand toch)
Maar inderdaad Disana, een gemaakte tante met grote mond als muur om op te trekken als het te dichtbij komt.![]()
Je hebt klasgenoten,leraren, buurmannen etc. Ik snap dat je een vader(figuur) kunt missen, maar dat is nog geen reden om geen mannen gewend te zijn, die kom je overal tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is opgegroeid met haar moeder alleen, geen mannen als rolmodel in beeld.
En nee, niet omdat ze dik is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maar ik meen ook dat als ze voor de spiegel stond ze alleen naar haar gezicht zou kijken, ofzo. Maar leken ook wel excuusjes om niet aan dat afvallen te hoeven beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam vertelde ze dat ze een academie wilde houden voor de volle vrouw, ze vond zichzelf mooi.![]()
Ja en ze wilde ook niet dat haar tieten zouden slinken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ik meen ook dat als ze voor de spiegel stond ze alleen naar haar gezicht zou kijken, ofzo. Maar leken ook wel excuusjes om niet aan dat afvallen te hoeven beginnen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
iig beter dan onsquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee..dan liever Gabsquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ze heeft ook niet echt een leuk karakter ook
(als iemand een geweer op mijn hoofd houdt)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:42 schreef Chanel5 het volgende:
Tis toch erg dat je de stream op Ben/Rob zet om die braakbal van een Vik te ontlopen...is het zo erg?
![]()
Maar dat is omdat je haar niet kentquote:
Wat dat nou met die caravan allemaal moet worden. Het voelt allemaal wel een beetje hakkietakkiestukkieafvalhout.![]()
wil dat graag zo houdenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je haar niet kent![]()
![]()
![]()
Paar maanden te laat schatquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Bezig met een bed.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een echte kamper wordenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
mag hij die ook meenermen als hij eruit mag, want heeft hij van zijn eigengeld gekocht hequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een bed.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Bjorn's nieuwe kledinglijn [ afbeelding ]![]()
![]()
wat een achterlijke bos kabels moet er eigenlijk naar zo'n camera, stroom en een netwerkkabeltje zou toch genoeg moeten zijn, maar zal wel professioneel spul zijn ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een bed.![]()
Nee hoor ivan stond erbij toen do het kwam brengen. Maar had wel lief geweest van ivan en nu is het lief van do ;-)quote:![]()
Helemaal goed.Had het even in de hectiek niet meegekregen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee bjorn, vroeg je net ook en heb ik je ook geantwoord![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest ook even googlen maar ze bestaanDacht dat ik het niet goed hoorde
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ik zou Bas zo graag willen helpen met die caravan, lijkt me erg leuk
En Bas is volgens mij ook niet echt een klusbaas![]()
Mss voor de veiligheid met die slopers daarquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef klabbakus het volgende:
[..]
wat een achterlijke bos kabels moet er eigenlijk naar zo'n camera, stroom en een netwerkkabeltje zou toch genoeg moeten zijn, maar zal wel professioneel spul zijn ofzo![]()
![]()
Michael maakt gebruik van het damestoilet, heeft geen zin om te wachten tot de andere vrij is. Kan zomaar 3 minuten duren.![]()
Daar gaat het al maaaaanden overquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest ook even googlen maar ze bestaan![]()
![]()
Die indruk wekt hij niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef klabbakus het volgende:
En Bas is volgens mij ook niet echt een klusbaas
Hij zit (en stond) er naar te kijken, met van tja..... en nu ????![]()
Stel het eens voor.... 1 dag cos de regiequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat bed moet wel een heel dik matras krijgen, wil het een beetje liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef klabbakus het volgende:
En Bas is volgens mij ook niet echt een klusbaas![]()
Alles wat ik voorstel, niemand luistertquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stel het eens voor.... 1 dag cos de regie![]()
![]()
Kom op mod, op de hoogte blijvenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had wel gehoord over tenten, maar niet deze tenten![]()
![]()
hoe zou je het invullen dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stel het eens voor.... 1 dag cos de regie![]()
1 steam in de regiekamer op alle schermen en dat wij dan mogen kiezen welke 1 en 2 zijnquote:
of wie ze moeten volgen op dat momentAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:![]()
Geef maar hier dat bakkie, dank je!
Mark stoort het dat Cees eindelijk zijn merchandise shop heeft en dat hij er niets mee doet.
Wim geeft Mark gelijk.
Mark gaat Cees er straks op aan spreken![]()
Stro hebben ze ook soms nodig. Niet te veel maar een beetje stro is goed voor zequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:06 schreef Ebinas het volgende:
Dikbil staat weer strootjes te tellen
[ afbeelding ]![]()
de TT 10133 gaat toch nur bij de cossers het zijn da de ansluitingen en ik denk kann niet verandert werden![]()
Feedback! niet hier.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:08 schreef mario390 het volgende:
de TT 10133 gaat toch nur bij de cossers het zijn da de ansluitingen en ik denk kann niet verandert werden![]()
Dat vind ik sowieso bij Cees. Maandenlang zeiken over de camera. Twee keer buitengeweest om foto's te maken. Eeuwigdurend drama om wie in de keuken mocht, Rolf en Stef zijn al eeuwen weg, Cees doet er niks mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Geef maar hier dat bakkie, dank je!
Mark stoort het dat Cees eindelijk zijn merchandise shop heeft en dat hij er niets mee doet.
Wim geeft Mark gelijk.
Mark gaat Cees er straks op aan spreken
Nu weer die merchandiseshop, gaat ie zitten wachten tot Wim de boel opknapt.![]()
Ben benieuwd wat Cees er over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso bij Cees. Maandenlang zeiken over de camera. Twee keer buitengeweest om foto's te maken. Eeuwigdurend drama om wie in de keuken mocht, Rolf en Stef zijn al eeuwen weg, Cees doet er niks mee.
Nu weer die merchandiseshop, gaat ie zitten wachten tot Wim de boel opknapt.![]()
Hoeveel komen er straks?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarschijnlijk wat Wim zei: 'Maar Wim had al allerlei plannen in zijn hoofd'.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Cees er over te zeggen heeft.![]()
Maar niemand die Mark aanspreekt als hij bv doodleuk besluit leluifel dicht te houden tijdens een event, kost ze gewoon klauwen met geld maar schijnbaar is het geldverdienen (of de schijn van?) niet zo boeiend meer.
Zelfs als ie een punt heeft wie is hij dan om anderen aan te pakken, oja onze stoere goudeerlijke finance man natuurlijk. Maar ben ook wel benieuwd![]()
![]()
Rennend dineetje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jammer dat Mark niet meer in beeld is, hoop dat we het aanspreken van Cees te zien krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat Wim zei: 'Maar Wim had al allerlei plannen in zijn hoofd'.![]()
Als ik de regie had, zou ik niet zoveel schakelen met de streams, en zou gewoon alles uitzenden, geen streamlocks![]()
![]()
Gewaagde opmerkingquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Ebinas het volgende:
Wim is de laatste dagen aardig bezig.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Boeiendquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:15 schreef formule het volgende:
Als ik de regie had, zou ik niet zoveel schakelen met de streams, en zou gewoon alles uitzenden, geen streamlocks![]()
Wim is erg druk vandaag ,die moeten ze nu niet gaan lastig vallenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef DKUp het volgende:
Stream op een fluitende Wimpie op weg naar zijn hok![]()
![]()
Ik gok van wel, ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer dat Mark niet meer in beeld is, hoop dat we het aanspreken van Cees te zien krijgen.![]()
Die camera is toch van hemzelf, hoeft hij dus niets mee te doen voor de bv. Het is hem duidelijk gemaakt dat ook nu Gnoom weg is, Do de foto's gaat doen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso bij Cees. Maandenlang zeiken over de camera. Twee keer buitengeweest om foto's te maken. Eeuwigdurend drama om wie in de keuken mocht, Rolf en Stef zijn al eeuwen weg, Cees doet er niks mee.
Nu weer die merchandiseshop, gaat ie zitten wachten tot Wim de boel opknapt.
En de keuken? Hij zeurt al maanden om extra planken, en als er eindelijk iets wordt georganiseerd waarmee de keuken voor de bv gebruikt zou kunnen worden, de workshop stamppotten maken, dan wordt hem door Rob verteld dat hij daar niet bij mag zijn
Nicole is koud een week weg en er is nog helemaal niets concreets gezegd over de winkel in het tattoo hok, waarom zou Cees dan ineens moeten beginnen met bouwen, sjouwen en inrichten ?![]()
die snap ik ook niet..zal wel een moetje zijn, hij gaat ook optreden toch of gaat dat niet meer doorquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef Urb het volgende:
Maar niemand die Mark aanspreekt als hij bv doodleuk besluit leluifel dicht te houden tijdens een event, kost ze gewoon klauwen met geld maar schijnbaar is het geldverdienen (of de schijn van?) niet zo boeiend meer.
Zelfs als ie een punt heeft wie is hij dan om anderen aan te pakken, oja onze stoere goudeerlijke finance man natuurlijk. Maar ben ook wel benieuwd![]()
Moest er ook 3x over nadenken. Dat zegt al genoeg over Wim.quote:
Niet over mij natuurlijk![]()
Maar eerst die keuken en nu weer dit. Hopelijk raakt hij niet overwerkt![]()
![]()
soort van stream on demand dusquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 steam in de regiekamer op alle schermen en dat wij dan mogen kiezen welke 1 en 2 zijn
of wie ze moeten volgen op dat moment![]()
Jaja, arme Cees.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Die camera is toch van hemzelf, hoeft hij dus niets mee te doen voor de bv. Het is hem duidelijk gemaakt dat ook nu Gnoom weg is, Do de foto's gaat doen.
En de keuken? Hij zeurt al maanden om extra planken, en als er eindelijk iets wordt georganiseerd waarmee de keuken voor de bv gebruikt zou kunnen worden, de workshop stamppotten maken, dan wordt hem door Rob verteld dat hij daar niet bij mag zijn
Nicole is koud een week weg en er is nog helemaal niets concreets gezegd over de winkel in het tattoo hok, waarom zou Cees dan ineens moeten beginnen met bouwen, sjouwen en inrichten ?![]()
Ja met Bas een riedeltje spitten toch maar aantal anderen niet lijkt me, maar idd mss mogen ze niet open.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snap ik ook niet..zal wel een moetje zijn, hij gaat ook optreden toch of gaat dat niet meer door
Vind het gewoon zo raar dat Markie zichzich heel wat vind, en toch altijd buiten schot weet te blijven, maar ook wel weer knap van die gehaaide tante.![]()
Bas lijkt op het eerste gezicht niet de handigste, maar tot nu toe doet hij het toch allemaal wel in zijn uppie.![]()
Running dinner ofzo toch?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ze hadden het er in het centraal wel over dat mensen misschien hun jas nodig hadden als ze naar de luifel wilden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja met Bas een riedeltje spitten toch maar aantal anderen niet lijkt me, maar idd mss mogen ze niet open.
Vind het gewoon zo raar dat Markie zichzich heel wat vind, en toch altijd buiten schot weet te blijven, maar ook wel weer knap van die gehaaide tante.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef flatflower het volgende:
Bas lijkt op het eerste gezicht niet de handigste, maar tot nu toe doet hij het toch allemaal wel in zijn uppie.Net als met Baas Beach
![]()
![]()
de snelheidquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef Ranah het volgende:
wat is het verschil tussen running diner en lopend buffet?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De taal ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef Ranah het volgende:
wat is het verschil tussen running diner en lopend buffet?![]()
ja dat welquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef flatflower het volgende:
Bas lijkt op het eerste gezicht niet de handigste, maar tot nu toe doet hij het toch allemaal wel in zijn uppie.![]()
Dit verzin je mag ik hopen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim;Trek eens aan mijn vinger
Row doet het ook nog en Wimpie laat een scheetOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een hele oude grapquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit verzin je mag ik hopen?![]()
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ah okequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden het er in het centraal wel over dat mensen misschien hun jas nodig hadden als ze naar de luifel wilden.![]()
Vind dat wel beetje vergezocht, aantal van die lui laten rouleren bij garderobe zal ook wel weer teveel gevraagd zijn.![]()
In Groningen komen de grappen ook later aan....En zeker bij iemand met een achterstand als Wim...quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik geloof ook dat hij zich in zijn eentje daar helemaal zou kunnen bedruipen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef flatflower het volgende:
Bas lijkt op het eerste gezicht niet de handigste, maar tot nu toe doet hij het toch allemaal wel in zijn uppie.
Heeft niet veel nodig en wat wel.... dat ronselt hij wel bij elkaar.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit verzin je mag ik hopen?![]()
![]()
Dat elke groepje iets klaarmaakt en dat elke gang op een andere plek gegeten of gedronken wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef Ranah het volgende:
wat is het verschil tussen running diner en lopend buffet?![]()
Gabs en Bas doen de garderobe.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Vind dat wel beetje vergezocht, aantal van die lui laten rouleren bij garderobe zal ook wel weer teveel gevraagd zijn.![]()
aparte lopende buffetjes zeg maar, ik zie het vanavond welquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat elke groepje iets klaarmaakt en dat elke gang op een andere plek gegeten of gedronken wordt.![]()
Nee dat is niet verzonnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit verzin je mag ik hopen?
Wimpie zijn grapjes,deed hij wel vaker.![]()
Dat was vannacht weer een drama inderdaad, niet door te komen, al die onzin.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
jij moet niet zeuren jij heeft het toch over de wc´s met formule![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Groningen komen de grappen ook later aan....En zeker bij iemand met een achterstand als Wim...![]()
![]()
cees is ook weleens klaar met mensen die niks doen, ze moeten eens samen babbelenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark is er klaar mee dat bjorn nooit veegt etc![]()
Punt is gepasseerd, dus nu ophouden ermeequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zover ik weet houd dat daar doorgaans in bij aankomst en vertek heel eventjes daar staan. Voorheen tenminste, en zelfs dat verzaakte men nog dikwijls.quote:![]()
Ja die WC zit me behoorlijk hoogquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was vannacht weer een drama inderdaad, niet door te komen, al die onzin.![]()
![]()
het zijn de ansluitingen da was ze zijn ,dat kann man niet veranderenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was vannacht weer een drama inderdaad, niet door te komen, al die onzin.![]()
Punt is gepasseerd, dus nu ophouden ermeequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:24 schreef formule het volgende:
[..]
Ja die WC zit me behoorlijk hoog![]()
Drankje bij Baas Beach, voorgerecht bij de haard, hoofdgerecht aan tafel, dat idee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
aparte lopende buffetjes zeg maar, ik zie het vanavond wel![]()
okequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Punt is gepasseerd, dus nu ophouden ermee![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Punt is gepasseerd, dus nu ophouden ermee![]()
De caravan is gestriptquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Goldencharly het volgende:
Paar dagen niet kunnen streamen,waar zijn mijn caravan streams![]()
![]()
Bas bedruipt zichzelf? 😀quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat hij zich in zijn eentje daar helemaal zou kunnen bedruipen.
Heeft niet veel nodig en wat wel.... dat ronselt hij wel bij elkaar.
Je gaat lekker vandaag.![]()
Is weer in de opbouwfase, morgen komen er allemaal spulletjes.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]maar gaan Bas en Do er wel weer in dan
![]()
Thanks Mootiequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Is weer in de opbouwfase, morgen komen er allemaal spulletjes.![]()
![]()
Ja, leuk om te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat hij zich in zijn eentje daar helemaal zou kunnen bedruipen.
Heeft niet veel nodig en wat wel.... dat ronselt hij wel bij elkaar.![]()
wie heeft dat weer betaald ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Is weer in de opbouwfase, morgen komen er allemaal spulletjes.![]()
Mijn hemel, Row loopt al dagen te miepen dat ze een yurt wil. Achterlijke doos ziet nu voor het eerst een foto en weet eindelijk wat het is.![]()
Geen idee , is wel de bedoeling denk ik . Rob heeft gaten geboord in het dak .quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]maar gaan Bas en Do er wel weer in dan
![]()
Zanglerares en Boer John.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:28 schreef Urb het volgende:
Komen er vanavond alleen genodigden trouwens ofzo want ik zie het event niet op de webshop staan?![]()
Dat had ik nog gelezen maffe streekquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Geen idee , is wel de bedoeling denk ik . Rob heeft gaten geboord in het dak .![]()
![]()
En vanmorgen moest hij ze weer dichtkittenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Geen idee , is wel de bedoeling denk ik . Rob heeft gaten geboord in het dak .![]()
En vannacht wilde ze de caravan buiten de poort duwen of zoquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat had ik nog gelezen maffe streek![]()
![]()
maar echtquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, waarom moet je dit soort dingen hier melden.![]()
![]()
![]()
Echt waar ? Hahha lekker slim van Rob heeft ie nog meer werk eraan gehad en geen lol.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En vanmorgen moest hij ze weer dichtkitten![]()
Dat zeg je toch zo... zichzelf kunnen bedruipen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bas bedruipt zichzelf? 😀
Je gaat lekker vandaag.![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Volgens mij in je eentje bedruipen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zo... zichzelf kunnen bedruipen?
Maar dit is ook OT.
Excuses.![]()
Is een normale uitspraak hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zo... zichzelf kunnen bedruipen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ff patsen dat hij niet midden in de woonkamer hoeftquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, waarom moet je dit soort dingen hier melden.![]()
![]()
Hij zal hem toch wel geknepen hebben mss, dat ie niet weer bam 3 stemmen krijgt zoals van Rowena laatst en uit zijn luilekkerland weg moet. En/of het verhaal moest letterlijk en figuurlijk afgesloten worden, kan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Echt waar ? Hahha lekker slim van Rob heeft ie nog meer werk eraan gehad en geen lol.![]()
Zijquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ff patsen dat hij niet midden in de woonkamer hoeft![]()
ongeveer ramona's zitvlakquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Row:Is dat groot een vierkante meter?![]()
![]()
Row is echt stupide. Marc zegt dat het 28 vierkante meter is, en ze vraagt of ze daar met 15 man kunnen slapen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat half uurtje liggen is voorbij, waar is ze?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van TalpaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het is echt best wel treurig ook![]()
bed van 2 meter x 15...ken net nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Row is echt stupide. Marc zegt dat het 28 vierkante meter is, en ze vraagt of ze daar met 15 man kunnen slapen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Okequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar hoort hier niet, gewoon stoppon aub formulie![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:36 schreef Ebinas het volgende:
Het is net Sasha....staand slapen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Of met stapelbedden gaan werken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
bed van 2 meter x 15...ken net niet![]()
![]()
Dat Mark daar niet op kwamquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
![]()
Ik ben wel benieuwd wie er stemmen gaan krijgen , ik vermoed Wim , Rob en Bjorn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij zal hem toch wel geknepen hebben mss, dat ie niet weer bam 3 stemmen krijgt zoals van Rowena laatst en uit zijn luilekkerland weg moet. En/of het verhaal moest letterlijk en figuurlijk afgesloten worden, kan ook.![]()
Afgunst ten topquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:30 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
En vannacht wilde ze de caravan buiten de poort duwen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik erger me er vreselijk aan dat ze al weken wauwelen over 'het experiment', tot nu toe totaal geen research deden, geen prijzen wisten, niks. Hoe lang is dat geleden dat ze met een paar man in de wellness sliepen?
Je gaat godverdorie een uurtje achter de pc, verzamelt gegevens, en stelt een plan op. Faalhazen.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep gewoon beetje handig met je ruimte omgaan
[ afbeelding ]
Wat leuk zeg.
![]()
Van de kijkers of van de bewoners?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie er stemmen gaan krijgen , ik vermoed Wim , Rob en Bjorn.
Van de bewoners krijgt Cees er echt veel.![]()
IKEA bouwpakketten voor Wimquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep gewoon beetje handig met je ruimte omgaan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je schreef het eerder zelf al deze week, Rowena lult gewoon haar script op maar heeft geen idee waar ze het over heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:39 schreef mootie het volgende:
Ik erger me er vreselijk aan dat ze al weken wauwelen over 'het experiment', tot nu toe totaal geen research deden, geen prijzen wisten, niks. Hoe lang is dat geleden dat ze met een paar man in de wellness sliepen?
Je gaat godverdorie een uurtje achter de pc, verzamelt gegevens, en stelt een plan op. Faalhazen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Misschien is het handig om hier een topic over te maken, dit komt hier elke dag weer ter sprake en is vreselijk off topic omdat iedereen dan weer lijstjes gaat posten. Elke dag weer, keer op keer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie er stemmen gaan krijgen , ik vermoed Wim , Rob en Bjorn.![]()
Alleen zijn die tenten rond volgens mijAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja kom echt ontzettende mooie dingen tegen net als toen het over boomhutten en hobbithuisjes ging laatstquote:![]()
![]()
Ze zouden zulke leuke dingen kunnen maken, maar moet ook wel mogen en handig en veilig zijn enzo natuurlijk. (geen wetten geen regels my ass)
En ze moeten alleen wel stevige bedden maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja kom echt ontzettende mooie dingen tegen net als toen het over boomhutten en hobbithuisjes ging laatst![]()
![]()
Ze zouden zulke leuke dingen kunnen maken, maar moet ook wel mogen en handig en veilig zijn enzo natuurlijk. (geen wetten geen regels my ass)
Waar blijven de tipi tentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tja, de waarheid willen de idioten niet horenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van de kijkers of van de bewoners?
Van de bewoners krijgt Cees er echt veel."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
En de wanden zijn niet zo hoog.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen zijn die tenten rond volgens mij![]()
dat filmpje van ram dat v zk MOET zeggen tegen iedereen dat ze gaat liggenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen zijn die tenten rond volgens mijlief hoe row reageert
![]()
We zullen zien in welke vorm dit tentenverhaal zich ontvouwen zal. Die caravan lijkt me iig een zoethoudertje/overbrugging tot ze verder mogen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:43 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waar blijven de tipi tenten![]()
Eensch.Persoonlijk vind ik de caravan streams leuk om naar te kijken,weer eens wat andersquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien in welke vorm dit tentenverhaal zich ontvouwen zal. Die caravan lijkt me iig een zoethoudertje/overbrugging tot ze verder mogen.![]()
![]()
Row begreep het ook niet helemaal die zei, kom mee. En verder nietsquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat filmpje van ram dat v zk MOET zeggen tegen iedereen dat ze gaat liggenlief hoe row reageert
Tot Ramoon zei dat ze niet goed wasAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Denk je echt Cees? Zou hij ook weg gestuurd worden denk je ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van de kijkers of van de bewoners?
Van de bewoners krijgt Cees er echt veel.
Ik ga op Mark stemmen.![]()
Kansloze vandalen zijn hetquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Lekker zo'n caravan vol met gaten gemaakt door die droeftoeters...![]()
![]()
Is al gerepareerd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Lekker zo'n caravan vol met gaten gemaakt door die droeftoeters...![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja kom echt ontzettende mooie dingen tegen net als toen het over boomhutten en hobbithuisjes ging laatst![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cees blijft wel, zoiezo nog tot de zomer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Denk je echt Cees? Zou hij ook weg gestuurd worden denk je ?
Ik ga op Mark stemmen.Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: