Je hebt klasgenoten,leraren, buurmannen etc. Ik snap dat je een vader(figuur) kunt missen, maar dat is nog geen reden om geen mannen gewend te zijn, die kom je overal tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is opgegroeid met haar moeder alleen, geen mannen als rolmodel in beeld.
En nee, niet omdat ze dik is.
Maar ik meen ook dat als ze voor de spiegel stond ze alleen naar haar gezicht zou kijken, ofzo. Maar leken ook wel excuusjes om niet aan dat afvallen te hoeven beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam vertelde ze dat ze een academie wilde houden voor de volle vrouw, ze vond zichzelf mooi.
Ja en ze wilde ook niet dat haar tieten zouden slinken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ik meen ook dat als ze voor de spiegel stond ze alleen naar haar gezicht zou kijken, ofzo. Maar leken ook wel excuusjes om niet aan dat afvallen te hoeven beginnen.
iig beter dan onsquote:
Nee..dan liever Gabsquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ze heeft ook niet echt een leuk karakter ook
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:42 schreef Chanel5 het volgende:
Tis toch erg dat je de stream op Ben/Rob zet om die braakbal van een Vik te ontlopen...
Maar dat is omdat je haar niet kentquote:
wil dat graag zo houdenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je haar niet kent![]()
Paar maanden te laat schatquote:
Een echte kamper wordenquote:
mag hij die ook meenermen als hij eruit mag, want heeft hij van zijn eigengeld gekocht hequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een bed.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Bjorn's nieuwe kledinglijn [ afbeelding ]
wat een achterlijke bos kabels moet er eigenlijk naar zo'n camera, stroom en een netwerkkabeltje zou toch genoeg moeten zijn, maar zal wel professioneel spul zijn ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een bed.
Nee hoor ivan stond erbij toen do het kwam brengen. Maar had wel lief geweest van ivan en nu is het lief van do ;-)quote:
Helemaal goed.Had het even in de hectiek niet meegekregen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee bjorn, vroeg je net ook en heb ik je ook geantwoord
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest ook even googlen maar ze bestaan
Mss voor de veiligheid met die slopers daarquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef klabbakus het volgende:
[..]
wat een achterlijke bos kabels moet er eigenlijk naar zo'n camera, stroom en een netwerkkabeltje zou toch genoeg moeten zijn, maar zal wel professioneel spul zijn ofzo
Daar gaat het al maaaaanden overquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest ook even googlen maar ze bestaan
Die indruk wekt hij niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef klabbakus het volgende:
Ik zou Bas zo graag willen helpen met die caravan, lijkt me erg leuk
En Bas is volgens mij ook niet echt een klusbaas
Stel het eens voor.... 1 dag cos de regiequote:
Dat bed moet wel een heel dik matras krijgen, wil het een beetje liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef klabbakus het volgende:
Ik zou Bas zo graag willen helpen met die caravan, lijkt me erg leuk
En Bas is volgens mij ook niet echt een klusbaas
Alles wat ik voorstel, niemand luistertquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stel het eens voor.... 1 dag cos de regie
Kom op mod, op de hoogte blijvenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had wel gehoord over tenten, maar niet deze tenten
hoe zou je het invullen dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stel het eens voor.... 1 dag cos de regie
1 steam in de regiekamer op alle schermen en dat wij dan mogen kiezen welke 1 en 2 zijnquote:
quote:
Stro hebben ze ook soms nodig. Niet te veel maar een beetje stro is goed voor zequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:06 schreef Ebinas het volgende:
Dikbil staat weer strootjes te tellen
[ afbeelding ]
Feedback! niet hier.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:08 schreef mario390 het volgende:
de TT 10133 gaat toch nur bij de cossers het zijn da de ansluitingen en ik denk kann niet verandert werden
Dat vind ik sowieso bij Cees. Maandenlang zeiken over de camera. Twee keer buitengeweest om foto's te maken. Eeuwigdurend drama om wie in de keuken mocht, Rolf en Stef zijn al eeuwen weg, Cees doet er niks mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Geef maar hier dat bakkie, dank je!
Mark stoort het dat Cees eindelijk zijn merchandise shop heeft en dat hij er niets mee doet.
Wim geeft Mark gelijk.
Mark gaat Cees er straks op aan spreken
Ben benieuwd wat Cees er over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso bij Cees. Maandenlang zeiken over de camera. Twee keer buitengeweest om foto's te maken. Eeuwigdurend drama om wie in de keuken mocht, Rolf en Stef zijn al eeuwen weg, Cees doet er niks mee.
Nu weer die merchandiseshop, gaat ie zitten wachten tot Wim de boel opknapt.
Waarschijnlijk wat Wim zei: 'Maar Wim had al allerlei plannen in zijn hoofd'.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Cees er over te zeggen heeft.
Rennend dineetje.quote:
Jammer dat Mark niet meer in beeld is, hoop dat we het aanspreken van Cees te zien krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat Wim zei: 'Maar Wim had al allerlei plannen in zijn hoofd'.
Gewaagde opmerkingquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Ebinas het volgende:
Wim is de laatste dagen aardig bezig.
[ afbeelding ]
Boeiendquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:15 schreef formule het volgende:
Als ik de regie had, zou ik niet zoveel schakelen met de streams, en zou gewoon alles uitzenden, geen streamlocks
Wim is erg druk vandaag ,die moeten ze nu niet gaan lastig vallenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef DKUp het volgende:
Stream op een fluitende Wimpie op weg naar zijn hok
Ik gok van wel, ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer dat Mark niet meer in beeld is, hoop dat we het aanspreken van Cees te zien krijgen.
Die camera is toch van hemzelf, hoeft hij dus niets mee te doen voor de bv. Het is hem duidelijk gemaakt dat ook nu Gnoom weg is, Do de foto's gaat doen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso bij Cees. Maandenlang zeiken over de camera. Twee keer buitengeweest om foto's te maken. Eeuwigdurend drama om wie in de keuken mocht, Rolf en Stef zijn al eeuwen weg, Cees doet er niks mee.
Nu weer die merchandiseshop, gaat ie zitten wachten tot Wim de boel opknapt.
die snap ik ook niet..zal wel een moetje zijn, hij gaat ook optreden toch of gaat dat niet meer doorquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef Urb het volgende:
Maar niemand die Mark aanspreekt als hij bv doodleuk besluit leluifel dicht te houden tijdens een event, kost ze gewoon klauwen met geld maar schijnbaar is het geldverdienen (of de schijn van?) niet zo boeiend meer.
Zelfs als ie een punt heeft wie is hij dan om anderen aan te pakken, oja onze stoere goudeerlijke finance man natuurlijk. Maar ben ook wel benieuwd
Moest er ook 3x over nadenken. Dat zegt al genoeg over Wim.quote:
soort van stream on demand dusquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 steam in de regiekamer op alle schermen en dat wij dan mogen kiezen welke 1 en 2 zijn
of wie ze moeten volgen op dat moment
Jaja, arme Cees.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Die camera is toch van hemzelf, hoeft hij dus niets mee te doen voor de bv. Het is hem duidelijk gemaakt dat ook nu Gnoom weg is, Do de foto's gaat doen.
En de keuken? Hij zeurt al maanden om extra planken, en als er eindelijk iets wordt georganiseerd waarmee de keuken voor de bv gebruikt zou kunnen worden, de workshop stamppotten maken, dan wordt hem door Rob verteld dat hij daar niet bij mag zijn
Nicole is koud een week weg en er is nog helemaal niets concreets gezegd over de winkel in het tattoo hok, waarom zou Cees dan ineens moeten beginnen met bouwen, sjouwen en inrichten ?
Ja met Bas een riedeltje spitten toch maar aantal anderen niet lijkt me, maar idd mss mogen ze niet open.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snap ik ook niet..zal wel een moetje zijn, hij gaat ook optreden toch of gaat dat niet meer door
Running dinner ofzo toch?quote:
Ze hadden het er in het centraal wel over dat mensen misschien hun jas nodig hadden als ze naar de luifel wilden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja met Bas een riedeltje spitten toch maar aantal anderen niet lijkt me, maar idd mss mogen ze niet open.
Vind het gewoon zo raar dat Markie zichzich heel wat vind, en toch altijd buiten schot weet te blijven, maar ook wel weer knap van die gehaaide tante.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef flatflower het volgende:
Bas lijkt op het eerste gezicht niet de handigste, maar tot nu toe doet hij het toch allemaal wel in zijn uppie.
de snelheidquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef Ranah het volgende:
wat is het verschil tussen running diner en lopend buffet?
De taal ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef Ranah het volgende:
wat is het verschil tussen running diner en lopend buffet?
ja dat welquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef flatflower het volgende:
Bas lijkt op het eerste gezicht niet de handigste, maar tot nu toe doet hij het toch allemaal wel in zijn uppie.
Dit verzin je mag ik hopen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim;Trek eens aan mijn vinger
Row doet het ook nog en Wimpie laat een scheet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |