SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exits:SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favo en Anti-POLL'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door LekkerSimpel op 21-01-2016 13:07:31 ]![]()
Ivan vandaag weer door het ijs(wat daar niet ligt maar wel had kunnen liggen)gezakt.Cees afsnauwen en Fik aplaus geven.Was hij het die zei:Fik for president?![]()
O, der zijn al gekken die een track met Rowena willen opnemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee bjorn, vroeg je net ook en heb ik je ook geantwoordquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan vandaag weer door het ijs(wat daar niet ligt maar wel had kunnen liggen)gezakt.Cees afsnauwen en Fik aplaus geven.Was hij het die zei:Fik for president?![]()
![]()
Ja, want dat kan Ebinas niet zelf.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De POLL's waren uit de OP gehaald, zet ik even terug....![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Wat wellicht toeval want ze waren immers bijna de poort door, maar toen die DJ's gister vertrokken en de vergelijking met DGK maakten wisselde de stream wel wat abrupt.![]()
![]()
Lekker hoor....![]()
Alleen niet echt halal... wraps van de Plus kunnen varkensvet bevatten... maar ach...![]()
![]()
Nee, Bjorn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Want andere mensen zijn debiel en kunnen dat niet?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De POLL's waren uit de OP gehaald, zet ik even terug....![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hij eet toch netjesquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:07 schreef DaSteeg het volgende:
Lekker hoor....![]()
[ afbeelding ]
Alleen niet echt halal... wraps van de Plus kunnen varkensvet bevatten... maar ach...![]()
![]()
Ik vind het sowieso verwarrend. Cees maakt toch zelf de boodschappenlijst en controleert hem. Dan zet hij toch zelf al die avocado's er op? Of hij ziet in elk geval dat die op de lijst staan.
Hij wist gisteren ook dat Ramona zalm had besteld. Waarom dan achteraf zeuren, zeg dat dan meteen.![]()
Er word wel ook nog steeds vaak het verkeerde spul geleverd, volgens de inwoners dan he, die zalm was ook verkeerd hadden ze het gister over.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:10 schreef mootie het volgende:
Ik vind het sowieso verwarrend. Cees maakt toch zelf de boodschappenlijst en controleert hem. Dan zet hij toch zelf al die avocado's er op? Of hij ziet in elk geval dat die op de lijst staan.
Hij wist gisteren ook dat Ramona zalm had besteld. Waarom dan achteraf zeuren, zeg dat dan meteen.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, maargoed dat weten we al sinds aardbeiengate alweer 2 jaar geleden.
Bij Vanes was er nooit gezanik over, ookal was het een sjoemeloma maar was gewoon vreten wat de pot schaft of anders rotte je maar op naar je eigen groepje.![]()
![]()
ja bizar he.. iedereen luisterdequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Er word wel ook nog steeds vaak het verkeerde spul geleverd, volgens de inwoners dan he, die zalm was ook verkeerd hadden ze het gister over.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, maargoed dat weten we al sinds aardbeiengate alweer 2 jaar geleden.
Bij Vanes was er nooit gezanik over, ookal was het een sjoemeloma maar as gewoon vreten wat de pot schaft of anders naar je eigen groepje.![]()
![]()
![]()
Ook te triest voor woorden natuurlijk dat bepaalde zaken van eigen geld kopen daar nog steeds niet schijnt te werken omdat alles wat los en vast zit van elkaar gejat en/of de bv word.![]()
Die Rowena kan ook doorzeiken zeg, wacht nu gewoon lekker af mens
Als ze verstandig zijn zeggen ze het nog af want je kan niet zingen/rappen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rowena heeft ook haar eigen Utopia.
Snap je wat ik zeg?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
aka carriere makenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena heeft ook haar eigen Utopia.
Snap je wat ik zeg?![]()
![]()
Waar gaat het eigenlijk over bij Bjorn en Rowena?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Eigenlijk wel triest dat ze echt denkt hiermee te kunnen doorbreken. (nouja wie weet he?)
Want verder vind ik Row best oke.![]()
Bjorn is ook artiestenmanager?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Over die pianomannen, geloof ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over bij Bjorn en Rowena?![]()
Crazy Piano's?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ramona moet even een half uurtje gaan liggen.
Ze moet even haar rust pakken
Oh ze voelt zich niet zo goed![]()
Belachelijk toch, zo'n jonge gezonde meid?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed, ze heeft iets ingenomen en streamwissel.![]()
8 boterhammen eten, slapen tijdens centraal, weer eten
en je dan ziek voelen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
'Me rust pakken''quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed
Ze wil niet zeggen wat ze heeft ingenomen.
Laat me raden, een pammetje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je zal werkgever zijn en zo iemand in dienst hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
8 boterhammen eten, slapen tijdens centraal, weer eten
en je dan ziek voelen![]()
Dat wat Row net wilde aankondigen in centraal, Bjorn floot haar terug omdat er nog niks concreets is afgesproken.quote:![]()
Nou gezond?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk toch, zo'n jonge gezonde meid?
Oh ze voelt zich niet zo goed, ze heeft iets ingenomen en streamwissel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weer 'n "migraine" aanval van 3 uur?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
Oh ze voelt zich niet zo goed![]()
Ik ben weggegaan tijdens het centraal, dat slap geouwehoer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wat Row net wilde aankondigen in centraal, Bjorn floot haar terug omdat er nog niks concreets is afgesproken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lijkt mij ook sterk dat Talpa blij met haar isquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je zal werkgever zijn en zo iemand in dienst hebbenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik denk eerder zo'n sportpil. Als het even tegenzit gaat je hart dan lekker racen enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Me rust pakken''
Laat me raden, een pammetje.![]()
Multi-vitamine tabletjequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Me rust pakken''
Laat me raden, een pammetje.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: