Oh een vriendje van een kennis zijn buurmanquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Twas een vriendje van een kennis en geen idee wat daar van is geworden of wat er met die piano gebeurt is..
Piano FANN, piano!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had neefjes die nog student warendus dat scheelde een hoop...
voor de rest 100x heen en weer gereden tussen de bijlmer en hier
Ja die heb ik dan weer niet, maar wasmachine, droger, ijskast enzo had ik welquote:
Ja duh.. wat denk je van 1 toets per keer en "snaren" per 2 stuks tegelijkertijd? Domme jij....quote:
Das geen xenox kastjequote:
Ervaring?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een piano verhuizen in dichte bus en dan iemand keihard spelen onderweg is ook lachen, fietsers die spontaan omvallen.
Ik wist het wtfquote:
quote:
de eerste keer verhuizn, laaaaaaaaaaaang geleden ging ook per tramquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een piano verhuizen in dichte bus en dan iemand keihard spelen onderweg is ook lachen, fietsers die spontaan omvallen.
Lijkt me ook wel humor jaquote:
Ook met de piano?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
de eerste keer verhuizn, laaaaaaaaaaaang geleden ging ook per tram![]()
liepen we met een opgerold tweepersoonsmatras d tram in
Helaas nog geen camera'squote:Op donderdag 21 januari 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Keihard Beethoven bij het stoplicht.
Ze blijven open en 250 lui zijn hun baan kwijt.quote:
quote:
En dan melden ze vandaag dat de werkeloosheid sterk is gedaald..... ik begrijp m nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze blijven open en 250 lui zijn hun baan kwijt.
Da's jammer inderdaad, die rit was wel filmpje waard.quote:
Tja, als ze allemaal dicht gingen waren dat er meer Mo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze blijven open en 250 lui zijn hun baan kwijt.
Jammerquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:31 schreef Mickeys het volgende:
Vroegah, toen je nog geen camera's en mobieltjes had.... en je rustig je piano achterin een bestelbus kon bespelen tijdens het verhuizen ....
De mijnese blijft vast openquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, als ze allemaal dicht gingen waren dat er meer Mo.
Ik hoop dat de mijnese open blijft
Orderpickers in distributiecentrum zijn erg gevraagd momenteel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dan melden ze vandaag dat de werkeloosheid sterk is gedaald..... ik begrijp m niet
Dat is mooi... als ik niet al word afgewezen op het feit dat ik er te slim voor ben, dan is het wel omdat ik dat met dat lijf van mij niet fulltime meer kan (hoe graag ik misschien wel zou willen)quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Orderpickers in distributiecentrum zijn erg gevraagd momenteel.
Ik snap me eige beterquote:
Het is toch geschreven in het FANNisch? want als dat niet zo is, dan heb ik het verkeerde woordenboek erbij gehadquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
ik ga het niet uitleggen ook, want de rest snapt het vast wel
Ik neem de moeite niet eens om nog te solliciteren op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is mooi... als ik niet al word afgewezen op het feit dat ik er te slim voor ben, dan is het wel omdat ik dat met dat lijf van mij niet fulltime meer kan (hoe graag ik misschien wel zou willen)
psiesquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is toch geschreven in het FANNisch? want als dat niet zo is, dan heb ik het verkeerde woordenboek erbij gehad
Kleine pakjes dan he..quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach joh te slim? je bent te oudquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is mooi... als ik niet al word afgewezen op het feit dat ik er te slim voor ben, dan is het wel omdat ik dat met dat lijf van mij niet fulltime meer kan (hoe graag ik misschien wel zou willen)
Ik zal ten eerste wel moeten en een WW uitkering van 554 euro netto is nou niet echt een vetpot kan ik je vertellen (en ja, ik kan aanvulling krijgen van de sociale dienst, maar dan moet ik eerst even auto en huis verkopen en daarvan even een aantal maanden gaan doen)quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens om nog te solliciteren op mijn leeftijd.
Die komt er inderdaad ook nog bovenopquote:
Die Griek heeft de meest achterlijke baantjes gehad die je je maar kan voorstellen enquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Soms vragen ze daar ervaring of diploma's voorquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen lang contact, dat doen ze ook daarom....quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die komt er inderdaad ook nog bovenop
Heb de luxe dat werken een hobby is wanneer ik het leuk vind.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zal ten eerste wel moeten en een WW uitkering van 554 euro netto is nou niet echt een vetpot kan ik je vertellen (en ja, ik kan aanvulling krijgen van de sociale dienst, maar dan moet ik eerst even auto en huis verkopen en daarvan even een aantal maanden gaan doen)
Heftruckbewijs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms vragen ze daar ervaring of diploma's voor
Huis verkopen hoeft niet altijd hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb de luxe dat werken een hobby is wanneer ik het leuk vind.
Ik heb die uitslag al van de Soos...quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Huis verkopen hoeft niet altijd hoor.Laat je goed voorlichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |