Oh een vriendje van een kennis zijn buurmanquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Twas een vriendje van een kennis en geen idee wat daar van is geworden of wat er met die piano gebeurt is..

Piano FANN, piano!quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had neefjes die nog student warendus dat scheelde een hoop...
voor de rest 100x heen en weer gereden tussen de bijlmer en hier

Ja die heb ik dan weer niet, maar wasmachine, droger, ijskast enzo had ik welquote:

Ja duh.. wat denk je van 1 toets per keer en "snaren" per 2 stuks tegelijkertijd? Domme jij....quote:

Das geen xenox kastjequote:

Ervaring?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een piano verhuizen in dichte bus en dan iemand keihard spelen onderweg is ook lachen, fietsers die spontaan omvallen.

Ik wist het wtfquote:

quote:

de eerste keer verhuizn, laaaaaaaaaaaang geleden ging ook per tramquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een piano verhuizen in dichte bus en dan iemand keihard spelen onderweg is ook lachen, fietsers die spontaan omvallen.

Lijkt me ook wel humor jaquote:

Ook met de piano?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
de eerste keer verhuizn, laaaaaaaaaaaang geleden ging ook per tram![]()
liepen we met een opgerold tweepersoonsmatras d tram in

Helaas nog geen camera'squote:Op donderdag 21 januari 2016 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Keihard Beethoven bij het stoplicht.

Ze blijven open en 250 lui zijn hun baan kwijt.quote:

quote:

En dan melden ze vandaag dat de werkeloosheid sterk is gedaald..... ik begrijp m nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze blijven open en 250 lui zijn hun baan kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |