Reünie dus over 2 jaarquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Bombay Bicycle Club vind het wel even mooi geweest.
quote:
Beetje de 3FM bands van Engeland natuurlijk.quote:
Duidelijk, maar echt 5 acts en 4 verschillende stijlen ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje de 3FM bands van Engeland natuurlijk.
Mooi! Zal wel Lowlands en Pukkelpop worden dan (aangezien ze ook nog niet voor werchter bevestigd zijn).quote:Op maandag 1 februari 2016 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Foals, Kakkmaddafakka, Die Goldenen Zitronen uvm neu beim MS Dockville (19.-21.08.2016)
Foals in de buurt dus van Lowlands.
Ja of BKS gaat er nog mee vandoor. Ik ga ze al zien op Rock Am Ring, dus ik denk dat ik ze in NL over zal slaan. Staan deze week ook in de HMH overigens.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mooi! Zal wel Lowlands en Pukkelpop worden dan (aangezien ze ook nog niet voor werchter bevestigd zijn).
Hopelijk ook naar Lowlands dan!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Noel Gallagher's High Flying Birds & Garbage erbij voor Summer's Tale.
St. Paul & The Broken en Billy Brag er ook bijquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Noel Gallagher's High Flying Birds & Garbage erbij voor Summer's Tale.
Lionel al voor NSJ aangekondigd?quote:
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lionel al voor NSJ aangekondigd?
Gewoon midden op het terrein een podium bouwen en een 360 concert met Lionelquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken.
Al zou zoiets echt niet misstaan op een Pinkpop. Alleen ik weet niet of Lionel daar headliner verwacht te zijn, want dat is hij dan ook weer net niet.
Is absoluut geen cultfiguur, was 1 van de grootste artiesten van de 80s.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Lionel is beetje een cult figuur, maar heeft ook wel wat mooie nummers op zin repertoire staan,
Stond er afgelopen zomer al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lionel al voor NSJ aangekondigd?
quote:Whilst we’re saddened to say Motörhead will no longer be performing at this year’s Download Festival, we will honour a true rock ‘n’ roll icon who inspired so many others on the bill, Lemmy Kilmister. For one year only, Download Festival’s Main Stage will be named ‘The Lemmy Stage’ in tribute to a much loved and missed legend. We are working with Motörhead’s management on a tribute to the great man during the slot he would have performed on, more information to follow.
Moet wel zeggen dat ik de indeling van de acts bij Download wat apart vindt. Dingen als Shinedown, Down en Alien Ant Farm op de main, en spul als Jane's Addiction op de 2e stage, en meuk als Danko Jones en Tremonti zit zelfs ergens weggestopt op het 3e podium?twitter:hellfestopenair twitterde op zondag 07-02-2016 om 15:45:52Check our network every day ! It's coming Really really soon ! https://t.co/ST5ezJXziE reageer retweet
een van de voordelen van op een major label zittenquote:Op maandag 8 februari 2016 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de indeling van de acts bij Download wat apart vindt. Dingen als Shinedown, Down en Alien Ant Farm op de main, en spul als Jane's Addiction op de 2e stage, en meuk als Danko Jones en Tremonti zit zelfs ergens weggestopt op het 3e podium?
ja, het scheelt ook nog weleens per land hoe groot een act is. Volbeat staat bv. in Frankrijk niet eens te subheadlinen en in andere landen zijn ze wel headliner, soms zelfs op grotere festivals.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
een van de voordelen van op een major label zitten
O ja, en vergis je niet in hoe groot Shinedown aan het worden is... (ok, vooral in de VS en UK)
Dat lijkt me wel ja, dagtickets zijn ook al in de verkoop.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar de headliners zijn er toch wel uit toch?
Samen met Rudimental, toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk een festival met ieder jaar Disclosure als headliner.
Ach zijn ze in ieder geval nog ergens headliner.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu ook met een dame op de poster
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van 30 juni tot 3 juli.
Opmerkelijk. Muse plakt er dus echte nog een rondje festivals aan?
Nahhh dat dan weer nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
En Muse zal morgen nog bekend gemaakt gaan worden voor Novarock en Rock Am Ring![]()
(hoop ik dan)
Even een trap nageven naar RIR "kijk wij verkopen wel ons festival uit met Muse op het affiche"quote:
Of gewoon de gehele 360 tour meenemen en midden op het veld plempen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Even een trap nageven naar RIR "kijk wij verkopen wel ons festival uit met Muse op het affiche".
Maar je hebt gelijk, gaat niet gebeuren
Ze verkopen wss zelfs met deze - voor RaR begrippen - matige line-up nog 90k ticketsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Even een trap nageven naar RIR "kijk wij verkopen wel ons festival uit met Muse op het affiche".
Maar je hebt gelijk, gaat niet gebeuren
Dat is waar, maar qua headliners hebben ze weleens betere jaren gehad imho. Black Sabbath is leuk, RHCP is een grote naam maar staat niet bepaald garant voor kwalitatieve performance, en Volbeat vind ik gewoon geen main stage headliner, zeker niet voor een festival met 90.000 bezoekers. Zet die lekker op de Alterna, kan er nog steeds 40.000 man kijken ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Mwah ik vind het niet matig tot nu toe. Alleen Volbeat is een net niet headliner voor mij, terwijl ik het toch wel degelijk een leuke band vind.
Met Tenacious D, Biffy Clyro, Foals, Major Lazer, Korn, Deftones en kwablijkelijk ook Fettes Brot hebben ze al veel namen vrij groot op het affiche staan volgens mij. Daar zal niet veel meer bijkomen gok ik.
Volgens mij is Volbeat in Duitseland wel degelijk van dat formaat gok ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar qua headliners hebben ze weleens betere jaren gehad imho. Black Sabbath is leuk, RHCP is een grote naam maar staat niet bepaald garant voor kwalitatieve performance, en Volbeat vind ik gewoon geen main stage headliner, zeker niet voor een festival met 90.000 bezoekers. Zet die lekker op de Alterna, kan er nog steeds 40.000 man kijken ofzo.
Die kwamen daarvoor ook nog met:quote:
twitter:rockinriolisboa twitterde op woensdag 10-02-2016 om 12:15:06Mais 3 nomes para o Rock in Rio Lisboa 2016: Avicii, Ariana Grande e os Dama & Gabriel o Pensador. #RockinRioLisboa https://t.co/otCIkDdozU reageer retweet
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Er is nu ook een Bospop topic
En dit loopt ook compleet uit de hand:twitter:rockinriolisboa twitterde op woensdag 10-02-2016 om 12:15:06Mais 3 nomes para o Rock in Rio Lisboa 2016: Avicii, Ariana Grande e os Dama & Gabriel o Pensador. #RockinRioLisboa https://t.co/otCIkDdozU reageer retweet
quote:
Wanda is in de Duitstalige landen behoorlijk groot aan het worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die vrijdag is toch wel matig hoor.
Ook nieuwe namen voor We Are Electric Weekender.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen nieuwe namen vooor Concert At Sea en Hurricane/Southside
Everything Everythingquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kwamen daarvoor ook nog met:
[ afbeelding ]
Deed ook helemaal niks. Twee bijzonder matige lichtingen als je het mij vraagt
INHEAVEN, is dat een festival waar doden optreden?quote:
Schijnt iets in het Shoegaze genre te zijn, doet het altijd goed bij de "liefhebbers".quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
INHEAVEN, is dat een festival waar doden optreden?
Vorig jaar en dit jaar weer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:59 schreef Bugno het volgende:
Hier nog mensen die naar Melt! gaan of er al eerder zijn geweest?
Coolquote:
Prima line-upje ditquote:
Gewoon lekker op de normale camping. Vorig jaar de auto niet echt gemist moet ik zeggen. Zorg dat je op tijd er bent zodat je vooraan op de camping kunt zitten met voldoende plek.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
CoolWaar ga je slapen? Wij neigen naar camping premium (ivm auto bij je plek). Trein lijkt op papier heel goed, maar dat wordt best een stinkende bende lijkt me...
Wat een matige namen op Hurricane en Southside de afgelopen paar jaar. The Stanfields is wel een hele leuke band (soort Dropkick Murphy's), jammer dat ze alleen in Canada en Duitsland touren. Zo'n band zou op geen enkel festival misstaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Hurricane/Southside:
James Bay | Frank Turner & The Sleeping Souls | Polica | Jack Garratt | jamie lawson | The Heavy | Oh Wonder | Good Riddance | Zugezogen Maskulin | Hiatus Kaiyote | Ryan Bingham | The Devil Makes Three | The Stanfields | BØRNS | Ho99o9 | Erik Cohen | I AM JERRY | Egotronic
James Bay zal wel op Pinkpop staan.
The Heavy lijkt me ook leuk, hadden een paar jaar terug nog een leuke plaat uitgebracht:
Wat hebben wij een verschillende smaak dan. Ik vind het juist een heerlijke line up dit jaar. Voorgaande jaren waren wel minder moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een matige namen op Hurricane en Southside de afgelopen paar jaar. The Stanfields is wel een hele leuke band (soort Dropkick Murphy's), jammer dat ze alleen in Canada en Duitsland touren. Zo'n band zou op geen enkel festival misstaan.
Als je het vergelijkt met tot aan 2012/2013, dan is de line-up de laatste jaren wel minder geworden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:56 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Wat hebben wij een verschillende smaak dan. Ik vind het juist een heerlijke line up dit jaar. Voorgaande jaren waren wel minder moet ik zeggen.
Smashing P en Kasabian vind ik dan weer helemaal niet boeiend. Maar BKS dit jaar is ook wel sterk moet ik zeggen, zeker nadat ze vorig jaar niet zo heel sterk geprogrammeerd hadden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met tot aan 2012/2013, dan is de line-up de laatste jaren wel minder geworden.
De headliners zijn nog steeds goed, maar daaronder zijn er minder grote bands. In 2013 had je Portishead, Sigur Rós, The Smashing Pumpkins, Editors, Kasabian onder de headliners en die bands waren toen al groot. Nu heb je naast de headliners alleen Editors en The Offspring als grote namen.
De line-up is nog steeds niet slecht, maar ook niet zo goed als het voorheen was. Ik zou liever naar BKS gaan dan naar Hurricane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |