quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu ook met een dame op de poster
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van 30 juni tot 3 juli.
Opmerkelijk. Muse plakt er dus echte nog een rondje festivals aan?
Nahhh dat dan weer nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
En Muse zal morgen nog bekend gemaakt gaan worden voor Novarock en Rock Am Ring![]()
(hoop ik dan)
Even een trap nageven naar RIR "kijk wij verkopen wel ons festival uit met Muse op het affiche"quote:
Of gewoon de gehele 360 tour meenemen en midden op het veld plempen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Even een trap nageven naar RIR "kijk wij verkopen wel ons festival uit met Muse op het affiche".
Maar je hebt gelijk, gaat niet gebeuren
Ze verkopen wss zelfs met deze - voor RaR begrippen - matige line-up nog 90k ticketsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Even een trap nageven naar RIR "kijk wij verkopen wel ons festival uit met Muse op het affiche".
Maar je hebt gelijk, gaat niet gebeuren
Dat is waar, maar qua headliners hebben ze weleens betere jaren gehad imho. Black Sabbath is leuk, RHCP is een grote naam maar staat niet bepaald garant voor kwalitatieve performance, en Volbeat vind ik gewoon geen main stage headliner, zeker niet voor een festival met 90.000 bezoekers. Zet die lekker op de Alterna, kan er nog steeds 40.000 man kijken ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Mwah ik vind het niet matig tot nu toe. Alleen Volbeat is een net niet headliner voor mij, terwijl ik het toch wel degelijk een leuke band vind.
Met Tenacious D, Biffy Clyro, Foals, Major Lazer, Korn, Deftones en kwablijkelijk ook Fettes Brot hebben ze al veel namen vrij groot op het affiche staan volgens mij. Daar zal niet veel meer bijkomen gok ik.
Volgens mij is Volbeat in Duitseland wel degelijk van dat formaat gok ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar qua headliners hebben ze weleens betere jaren gehad imho. Black Sabbath is leuk, RHCP is een grote naam maar staat niet bepaald garant voor kwalitatieve performance, en Volbeat vind ik gewoon geen main stage headliner, zeker niet voor een festival met 90.000 bezoekers. Zet die lekker op de Alterna, kan er nog steeds 40.000 man kijken ofzo.
Die kwamen daarvoor ook nog met:quote:
twitter:rockinriolisboa twitterde op woensdag 10-02-2016 om 12:15:06Mais 3 nomes para o Rock in Rio Lisboa 2016: Avicii, Ariana Grande e os Dama & Gabriel o Pensador. #RockinRioLisboa https://t.co/otCIkDdozU reageer retweet
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Er is nu ook een Bospop topic
En dit loopt ook compleet uit de hand:twitter:rockinriolisboa twitterde op woensdag 10-02-2016 om 12:15:06Mais 3 nomes para o Rock in Rio Lisboa 2016: Avicii, Ariana Grande e os Dama & Gabriel o Pensador. #RockinRioLisboa https://t.co/otCIkDdozU reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |