Nee ik werk als kapster. Dus ik vraag me ook af of ik straks niet met m'n buik in klanten hun nek hang..quote:Ook onderwijs toch fien? Dat is idd pittig!
quote:Op maandag 25 januari 2016 09:27 schreef sprotje het volgende:
Ha teveel kleertjes dat ken ik nog wel van mn dochtertjes ja! Maar dat zal nu met een jongentje wel anders zijn... ik bedoel voor meisjes heb je jurkjes rokjes broekjes leggings.... bij jongens alleen broeken en truien. Ik heb tot nu toe alleen 3 rompers en een t shirt en allemaal gekregen. Ach nog 18 weken de tijd om te shoppen
quote:Op maandag 25 januari 2016 10:22 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Nee ik werk als kapster. Dus ik vraag me ook af of ik straks niet met m'n buik in klanten hun nek hang..
He bah wat klotequote:Op zondag 24 januari 2016 21:32 schreef Lamb29 het volgende:
Dit is gewoon shit idd LB!
Ik eerst dom dus met telefoon in wc... en vriend deed er dus een schepje bovenop door de simkaart te slopenNu snel nieuwe simkaart aanvragen, daar een paar dagen op wachten en dan hopen dat mijn telefoon nog gereanimeerd kan worden.
Ws haal ik morgen een tijdelijk prepaid telefoontje.
En wat lekker LB!!
Lekker zo lang vrij!quote:Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oh no Lamb, hoe krijg je het voor elkaar! Gauw even iets anders fixen dus!
En ik ben zo blij, ik heb zojuist mijn zomervakantie aangevraagd, en aangegeven dat ik onbetaald verlof wil opnemen tussen einde zwangerschapsverlof en start vakantie. Dus ik ga per 1 juli pas weer aan het werk straks!!
Wat de rest hierboven ook al zei: baby's hebben echt niet zoveel nodig, het is maar net hoeveel waarde je overal zelf aan hecht. Maar kijk vooral naar wat jullie zelf willen, daar hebben anderen gewoon niks over te vertellen...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:25 schreef Quoi het volgende:
Negen maanden beurs is het ook niet voor mij. Ben ooit naar de huishoudbeurs geweest en ben gillend weggerend.
Resultaat van mijn door familie opgejaagde gevoel is wel dat ik nu aan het nadenken ben wáár er een babykamer gaat komen en wat daar dan leuk in is. En of de babs überhaupt op een eigen kamertje begint te slapen, ook een keuze. Intussen doen we hier tijdens de koffie nog wat laatste brainstorms over "combinatie test ja/nee"
Zelfde hier, en ik heb ook zo'n enorm andere smaak dan mijn zussenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En kleertjes: ik vind heel veel stomIk zit nog steeds te wachten op die hormonen die alles lief en schattig vinden en alles willen hebben. Al is mijn man waarschijnlijk blij dat die nog ff niet aanwezig zijn
Oh!quote:Op maandag 25 januari 2016 11:02 schreef Svane het volgende:
Dat is natuurlijk worthless without pics, dus deze:
[ afbeelding ]
Geen dromen over de looks van de baby! Als ik er over nadenk denk ik over een kopie van dochter, wat natuurlijk helemaal niet hoeft. Ik reken wel weer op een kale baby.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:09 schreef Arja het volgende:
Leuk unisex pakje svane!
Ik heb vorige week gedroomd over Emmy en hoe ze eruit zag en het was echt een plaatje met donkerblond piekhaar en grote, blauwe ogen. Echt een popje en kleiner dan ik had verwacht.
Ik hoor wel eens dat veel zwangere vrouwen dromen over hun kind en dat ze er dan ook zo uit blijkt te zien/voorspellend.
Na die droom wist ik ook hoe ze moest heten.
Hebben jullie al gedroomd?
Ja, heerlijk om dat te lezen. Gelukkig denken vriend en ik daar ook lekker hetzelfde over.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat de rest hierboven ook al zei: baby's hebben echt niet zoveel nodig, het is maar net hoeveel waarde je overal zelf aan hecht. Maar kijk vooral naar wat jullie zelf willen, daar hebben anderen gewoon niks over te vertellen...
Ben je er al uit over wel/geen combinatietest?
Fijn dat het uiteindelijk toch geregeld lijkt te zijn! Ik had nooit huisarts ingelicht vorige keer, maar toch kwamen ze vorige keer op babybezoek, haha! Ik was heel verbaasd, zo'n huisarts die ik nooit had gezien plots aan je bed.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, heerlijk om dat te lezen. Gelukkig denken vriend en ik daar ook lekker hetzelfde over.
Ik heb net gebeld met de vk om onze beslissing door te geven. Geen combinatietest (wel 20 weken echo). Check!
Overigens ook even netjes de huisarts gebeld om de zwangerschap door te geven. Kwam daar (gelukkig) nooit. Toch handig voor ze, leek me. En er zijn een aantal dingen geboekt in begin okt die nu niet door kunnen gaan, waar voor kosteloos annuleren een doktersverklaring nodig is... En voor het aanvragen van die ZEZ voor freelancers is dat misschien ook nodig (?). De assistente en huisarts wisten zich alleen nergens raad mee en hebben me een tijdje in de wacht gezet. Uiteindelijk hebben mijn eerste dag laatste menstruatie gevraagd en vertelden me dat de reisverzekering het wel met hun regelt en dat verlof via mijn werkgever gaat. Nu gaat het niet om een reis (maar een loopevenement in het buitenland)en heb ik geen werkgever
Afijn, ik heb mijn beste beentje voorgezet en het doorgegeven. Als de babs er is wil ik overigens over naar een andere huisarts, met wat meer betrokkenheid. Dit is van de zotte.
Verder: chill
O my god, dat is ook watquote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef Svane het volgende:
[..]
Fijn dat het uiteindelijk toch geregeld lijkt te zijn! Ik had nooit huisarts ingelicht vorige keer, maar toch kwamen ze vorige keer op babybezoek, haha! Ik was heel verbaasd, zo'n huisarts die ik nooit had gezien plots aan je bed.
Ik inderdaad ook zo'n grote praktijk, vind ik zelf geen enkel probleem. Ben de afgelopen tien jaar alleen voor wat post-bevallingsklachten er geweest, alle jaren daarvoor niet. Maar dan voelt zo'n huisbezoek in de kraamweek wel wat overijverig, als het een volslagen onbekende is, haha. Was trouwens prima, ze bleef 5 minuten.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
O my god, dat is ook wat![]()
Dit is een praktijk met zoveel huisartsen en ik ken geen enkele. Vijftien jaar geleden ben ik bewust weggegaan bij mijn vertrouwde oude huisarts, omdat de halve familie standaard in de wachtkamer zat en ik daar een beetje zenuwachtig van werd. Nu woon ik weer in de buurt en lijkt het me fijn om iemand te hebben die mij goed kent.
Hmmm ben duidelijk geen jongentjes gewend... mijn simpele idee van broek en een shirt en klaar is dus te simpelquote:Op maandag 25 januari 2016 10:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]![]()
Broeken, jumpsuits, zippersuits, shirts, longsleeves, hoodies, vestjes...
Mijn zoons hebben echt veel te veel
Voor je verlof heb je een zwangerschapsverklaring nodig, die kun je bij je verloskundige of gynaecoloog krijgenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, heerlijk om dat te lezen. Gelukkig denken vriend en ik daar ook lekker hetzelfde over.
Ik heb net gebeld met de vk om onze beslissing door te geven. Geen combinatietest (wel 20 weken echo). Check!
Overigens ook even netjes de huisarts gebeld om de zwangerschap door te geven. Kwam daar (gelukkig) nooit. Toch handig voor ze, leek me. En er zijn een aantal dingen geboekt in begin okt die nu niet door kunnen gaan, waar voor kosteloos annuleren een doktersverklaring nodig is... En voor het aanvragen van die ZEZ voor freelancers is dat misschien ook nodig (?). De assistente en huisarts wisten zich alleen nergens raad mee en hebben me een tijdje in de wacht gezet. Uiteindelijk hebben mijn eerste dag laatste menstruatie gevraagd en vertelden me dat de reisverzekering het wel met hun regelt en dat verlof via mijn werkgever gaat. Nu gaat het niet om een reis (maar een loopevenement in het buitenland)en heb ik geen werkgever
Afijn, ik heb mijn beste beentje voorgezet en het doorgegeven. Als de babs er is wil ik overigens over naar een andere huisarts, met wat meer betrokkenheid. Dit is van de zotte.
Verder: chill
Thanks! Fijn om dat te weten.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
Voor je verlof heb je een zwangerschapsverklaring nodig, die kun je bij je verloskundige of gynaecoloog krijgen
Kidscase als eerste pakjequote:Op maandag 25 januari 2016 11:02 schreef Svane het volgende:
Dat is natuurlijk worthless without pics, dus deze:
[ afbeelding ]
Nee hoor, er is ook teveel leuks voor jongetjes!quote:Op maandag 25 januari 2016 09:27 schreef sprotje het volgende:
Ha teveel kleertjes dat ken ik nog wel van mn dochtertjes ja! Maar dat zal nu met een jongentje wel anders zijn... ik bedoel voor meisjes heb je jurkjes rokjes broekjes leggings.... bij jongens alleen broeken en truien. Ik heb tot nu toe alleen 3 rompers en een t shirt en allemaal gekregen. Ach nog 18 weken de tijd om te shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |