abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159361814
Ik probeer het wel buiten werktijd, maar inderdaad moeilijk moeilijk.. Tot nu toe heb ik mijn afspraken zo vroeg mogelijk in de ochtend gepland of aan het eind van de middag. En dan een smoes verzinnen... Tandarts ofzo :P
  zondag 24 januari 2016 @ 18:25:13 #252
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159361857
Ik probeer t altijd op mijn vrije dag maar als het niet zo uitkomt dan niet. Nu is mijn werk vrij flexibel dat scheelt. Zou als je het nu nog niet wilt vertellen gewoon houden op een doktersafspraak. Gaat ze niks aan waarvoor precies. Volgende keer zal wel ongeveer bekend zijn. Of je zegt dat de monteur langskomt voorbeen of ander.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159361968
Soof kan je niet zeggen dat je naar de huisarts gaat of tandarts ofzo?

Bij ons kan je ook savonds een afspraak maken bij de vk. Op zich is dat bij ons niet nodig want ik werk maar 20 uur en man is vrij in het plannen van zijn rooster.
Maar wel handig voor mensen die overdag moeten werken.
pi_159362117
Vk doen we op onze 'weekenddag' die door de week valt omdat vriend in horeca. Ik heb dus op het werk een afspraak (al tijden) dat ik altijd wil werken, behalve op die dag. Anders zien we elkaar letterlijk nooit en dat ging niet goed na een tijd. Echo kan niet op die dag of we moeten naar een ziekenhuis 40 km verderop. Voor een keer ook geen probleem maar ik heb het er bij mij op gegokt* en vriend heeft het wel tegen zijn baas verteld, is tevens goede vriend van hem. Daardoor kon hij vrij krijgen, anders was het ook niet gelukt.

* Door mijn reuma kan ik geen twee dagen achter elkaar werken en daar wordt zo veel mogelijk rekening mee gehouden. Echo is gepland op een dag voor mijn vaste werkdag dus de kans was vrij klein dat ik zou moeten werken en ik ben dus idd vrij die dag :)

En anders idd doktersafspraak of zo. 't is gelukkig ook niet zo'n lange tijd (absoluut gezien, voor je gevoel duurt het eeuwen) dat je moet 'liegen'.
pi_159362165
Ik werk maar 3 dagen, ik ga op die andere twee dagen naar de VK.
Bij de zwangerschap van F. probeerde ik 's avonds afspraken te maken, of zo vroeg of laat mogelijk zodat ik zo min mogelijk uren zou missen, maar er is nooit moeilijk gedaan over een vk afspraak.
Bij mijn eerste echo "ging ik naar de dokter". Niet eens heel erg gelogen, want het is ook een soort dokter, toch? ;)

Ik sta bij La Leche League in de stand op de NMB :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 24-01-2016 19:05:28 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159362217
Ik ga er eens over nadenken... Het is ook een rottijd :{
Werk in het onderwijs en dan moet in principe de hele ochtend een invaller komen daarvoor.

Bij tandartsafspraken wordt er eigenlijk verwacht dat je dat buiten je werktijd doet.
Maar misschien is een doktersafspraak niet zo'n gek idee inderdaad? Je 'liegt' dan eigenlijk niet :)

Ik hoef gelukkig niet bang te zijn voor een nukkige reactie mocht ik vertellen, maar wat ik ook vertel, het moet wel op tijd zijn, want de invallers zijn op :o

Maar wachten is stom :6
:)
pi_159362226
Precies Marjolijntje ;)
:)
pi_159362686
Ik blijf onder controle in het ziekenhuis en ik heb al m'n afspraken al staan tot aan de bevalling. Op m'n vrije dag en de vrije middag van mijn vriend. Kunnen we samen gaan. Mijn werkgever deed gelukkig ook niet moeilijk toen ik afspraken van het ziekenhuis doorkreeg die niet op mijn vrije dag konden.
Ik las over babyzaken enzo bekijken. Meubels hebben wij al, alleen nog een bedje maar ik wil geen standaard babybedje dus dat wordt waarschijnlijk kringloop of marktplaats. Volgende week ga ik wel met een vriendin naar babypark in Gouda. Ik kan daar altijd wel van genieten, mijn hormonen worden blij van al dat kleine spul (wat minder van de prijzen) en ik kan me ook kostelijk vermaken om hele lelijke babykamers met glitters op het bedje enzo. Naar de 9-maandenbeurs wil ik denk ik ook wel gaan. Gewoon om het eens mee te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fien10 op 24-01-2016 19:17:50 ]
pi_159362834
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het is heel persoonlijk natuurlijk maar ik ben er het type niet voor. Ik hou ook niet echt van gezellig winkelen. Winkelen is voor mij een gerichte bezigheid die ik het liefst alleen doe :@ Ik hou ook niet van veel mensen zoals op een markt Brrr.
Ben jij mij? :D

Mijn vriendin wilde me voor mijn verjaardag een uitje naar de 9 maandenbeurs cadeau doen (ik wist niet eens dat zoiets verschrikkelijks ook nog geld kost). Gelukkig had ze het nog niet gekocht, want ik moet er niet aan denken.
  zondag 24 januari 2016 @ 19:25:43 #260
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159363226
Ik heb via kruidvat 2 gratis kaartjes voor de vrijdagavond, dus ik ga met mijn schoonmoeder. Normaal is de hhb ook écht niks voor mij, maar de nmb wil ik wel eens meemaken!
  zondag 24 januari 2016 @ 19:25:55 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159363231
Negen maanden beurs is het ook niet voor mij. Ben ooit naar de huishoudbeurs geweest en ben gillend weggerend.

Resultaat van mijn door familie opgejaagde gevoel is wel dat ik nu aan het nadenken ben wáár er een babykamer gaat komen en wat daar dan leuk in is. En of de babs überhaupt op een eigen kamertje begint te slapen, ook een keuze. Intussen doen we hier tijdens de koffie nog wat laatste brainstorms over "combinatie test ja/nee" :)
pi_159364776
Babykamer, check! En dat zonder verschrikkelijke babywinkel! Ik kom alleen bij de prenetal als er mamma mazzeldagen zijn. (En als ze de tripp Trapp dan leuk geprijsd hebben!!)

Wij hebben 't kamertje vanochtend opgehaald! Lekker vroeg, 13 weken! Maar wat ik wilde voor een héél leuke prijs dus vriend was direct overtuigd! We hebben nu 't zelfde fijne kamertje in 'n ander kleurtje voor mini 2!

Niet verwacht, het kamertje van T. overgenomen van een vriendinnetje dus ik weet van welk jaar hij is en wat hij kostte, nu op een paar km afstand gevonden, daar gebruikt voor twee kindjes en nu gaan wij er plezier van hebben.

Alleen ergens komende weken even een nieuw matrasje scoren, dat vind ik zó vreemd (en misschien ook wel een beetje vies), dat mensen je dat meegeven.. (Of zou het zijn zodat ze het niet zelf hoeven weg te gooien?).

Voor de rest las ik over afspraken bij de VK. de onze werkt twee avonden (19.00/22.00) en net op de dagen dat opa/oma oppassen. Dus dan blijven die gewoon iets langer. Geen gezeur met werkgevers gelukkig.

De mijne zal sowieso not amused zijn verwacht ik, tweede seizoen op rij dat ik de drukste maanden van 't jaar verlof heb.. Maar goed, dat hij maar blij is dat ik geen 10 kinderen wil zeg maar 😂!
pi_159365166
Ik werk 2 dagen dus gelukkig redelijk ruim tijd voor de vk.
Alleen doe ik soms lastig met het afspraken maken omdat ik wil voorkomen dubbel te moeten fietsen. Dus ik plan het meteen na het brengen van O naar school, vlak voor het ophalen of ik ga met haar samen.
Benieuwd wel of ik het een beetje geregeld krijg straks wanneer ik naar de gyn toe moet. Eerste afspraak iig met Marcek samen dus dan geen gedoe qua vervoer.

Dikke baal hier nu..
Mijn telefoon viel net in de wc :(
Dat was 1...
Maar daarna verdween mijn simkaart in een andere telefoon die we tijdelijk wilde gebruiken en we krijgen hem er niet meer uit (verkeerde maat)... Met bijna 32wk vind ik het toch wel eng niet direct iemand te kunnen bellen als er iets is. (Bij O. lag ik met 33wk met een fikse bloeding in t zh)

On t bright side is het geboortekaartje wel voor 90% klaar :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 24 januari 2016 @ 21:08:37 #264
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159366305
Oh no Lamb, hoe krijg je het voor elkaar :')! Gauw even iets anders fixen dus!

En ik ben zo blij, ik heb zojuist mijn zomervakantie aangevraagd, en aangegeven dat ik onbetaald verlof wil opnemen tussen einde zwangerschapsverlof en start vakantie. Dus ik ga per 1 juli pas weer aan het werk straks!! *O*
pi_159367084
Dit is gewoon shit idd LB!
Ik eerst dom dus met telefoon in wc... en vriend deed er dus een schepje bovenop door de simkaart te slopen :') Nu snel nieuwe simkaart aanvragen, daar een paar dagen op wachten en dan hopen dat mijn telefoon nog gereanimeerd kan worden.
Ws haal ik morgen een tijdelijk prepaid telefoontje.

En wat lekker LB!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159368033
Heerlijk LB! Wat een fijn vooruitzicht O+ .
Lamb wat balen zeg -O- snel een prepaid fixen zou ik ook doen ja, je wil toch mensen kunnen bellen of bereikbaar zijn als er nu wel iets gebeurt. Meh!

Huishoudbeurs en 9maandenbeurs.. ik ga er nog niet heen als ik er geld voor krijg :') . Vreselijk, mensenmassa's. En dat gesjouw en geslenter. Maar ik heb ook een hekel aan winkelen :D dus lang leve het internet en marktplaats.

Quoi, laat je niks aanpraten door familie hoor. Men vindt dat er zoveel 'moet' maar feitelijk heeft een baby niets meer nodig dan een bedje, voeding, wat kleertjes en een heleboel liefde O+ . De rest mogen jullie er allemaal lekker zelf bijbedenken, zonder bemoeienis van anderen.
pi_159368067
Zo, de collectie babymeisjeskleding maat 62 is ook uitgezocht. Hier te vinden, voor wie interesse heeft: http://s1308.photobucket.com/user/razztwizzle/library/Maat%2062 .

Deze week ga ik bezig met maat 68. WAT EEN WERK :o! Ik heb me nu al voorgenomen dat baby 2 niet zoveel kleren krijgt als A. Het is werkelijk beschamend hoeveel kleertjes ik voor haar heb gekocht :@ . De helft heeft ze nooit aangehad.
  zondag 24 januari 2016 @ 22:09:08 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159368090
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, de collectie babymeisjeskleding maat 62 is ook uitgezocht. Hier te vinden, voor wie interesse heeft: http://s1308.photobucket.com/user/razztwizzle/library/Maat%2062 .

Deze week ga ik bezig met maat 68. WAT EEN WERK :o! Ik heb me nu al voorgenomen dat baby 2 niet zoveel kleren krijgt als A. Het is werkelijk beschamend hoeveel kleertjes ik voor haar heb gekocht :@ . De helft heeft ze nooit aangehad.
_O-

Oh en nog een dikke +1 op de laatste alinea van je vorige post. Baby heeft echt niet alles nodig wat er te koop is. Eten, warmte en liefde, daar gaat t om O+
pi_159369639
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik heb zo mogelijk voor deze baby nog meer kleren dan voor J destijds, ik leer niet van mijn fouten :').
Heb ook alles nu gewassen en gestreken in de kast liggen, zo heerlijk! O+.
pi_159369687
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oh no Lamb, hoe krijg je het voor elkaar :')! Gauw even iets anders fixen dus!

En ik ben zo blij, ik heb zojuist mijn zomervakantie aangevraagd, en aangegeven dat ik onbetaald verlof wil opnemen tussen einde zwangerschapsverlof en start vakantie. Dus ik ga per 1 juli pas weer aan het werk straks!! *O*
Omg wat heerlijk!! *jaloers*
pi_159370051
Wat heerlijk LB! Ik ga zelf ook voor een extra maand vrij, en daarna minder werken jee!
pi_159374472
Wat heerlijk LB!
Ik heb achter m'n verlof ook nog 3 weken vakantie geplakt, wel een lekker idee.
Ik ben benieuwd of ik het ga volhouden tot m'n verlof met werken. Ik ga al met 34 weken omdat doorwerken tot 36 weken met mijn beroep echt niet reëel is. Ik mag blij zijn als ik de 34 weken haal, al vraag ik me nu al af hoe ik dat ga doen. Ik sta de hele dag van 9 tot 6 op m'n benen en ik kan m'n werk niet goed zittend doen.
pi_159374601
Ha teveel kleertjes dat ken ik nog wel van mn dochtertjes ja! Maar dat zal nu met een jongentje wel anders zijn... ik bedoel voor meisjes heb je jurkjes rokjes broekjes leggings.... bij jongens alleen broeken en truien. Ik heb tot nu toe alleen 3 rompers en een t shirt en allemaal gekregen. Ach nog 18 weken de tijd om te shoppen ;)
  maandag 25 januari 2016 @ 09:33:04 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159374681
Ik stop ook met 34 weken, later is niet echt haalbaar met werk (fysiek en qua verantwoordelijkheid). En ik plak er een maand onbetaald verlof aan vast. Deze tijd kan ik maar één keer nemen dus dat doe ik lekker ook, fuck het geld ^O^

En net vacatures de deur uit gedaan voor mijn vervanging, toch een gek idee :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159375048
Ik wil doorgaan tot 36 weken als dat lukt en plak er een maand vakantie achter vast.

Nog 17 weken werken tot verlof. Ik tel al mee :')

Daarna ga ik van 32 uur per week naar 26 uur en zal iedere maandag en vrijdag vrij zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')