SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
het is echt een poepnummerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik hem na vanavond niet meer hoef te draaien
Die tekst ook, subliem tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik hem na vanavond niet meer hoef te draaien
en sms-en is zo 2000quote:
quote:
garnalenpeller mag ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
Dat deze "zanger" maar snel een baan als burgerflipper bij de Mc Donalds mag krijgen!
Proestquote:
quote:
Slaap ze Broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Muis kort maar krachtig bedankt![]()
Ik ga richting bed
Awww hee later man!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
Daardoor moest ik ook proesten van het lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen denken aan die reclame van vroeger van die vrouw met die zenuwtic, waar op het laatst die schepen er aan komen!
Niet helemaal lekkerquote:
he je ook hurintreders?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen denken aan die reclame van vroeger van die vrouw met die zenuwtic, waar op het laatst die schepen er aan komen!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Karzai, vind je dit nummer nog steeds een flop?
Slaapze broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
Jij moet eerst je stoomgemaal aanzetten om je computer aan te zetten johquote:
ja toch wel ik ga dit niet draaienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Karzai, vind je dit nummer nog steeds een flop?
Mijn PC is high end.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij moet eerst je stoomgemaal aanzetten om je computer aan te zetten joh
Ik ook niet. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat je denkt dat de plaat gaat doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja toch wel ik ga dit niet draaien
Consequentquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja toch wel ik ga dit niet draaien
Tenzij ik het spelletje al die tijd verkeerd heb begrepen, klopt dat idd, ja!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat je denkt dat de plaat gaat doen.
Toch?
reanimeren geen optie ?quote:
vast nieuwer dan de mijnequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar niet vertellen wat voor mobiel ik nog gebruik
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
En we gaan zo weer los met:
[ afbeelding ]
Dus geef bij de volgende nummers aan of jij het een Top of een Flop vindt
Een Bosch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
Flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ronnie Flex – Wij zijn altijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Spezza denkt dat dit een Top gaat worden
Ik ben ook bang voor het laatstequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Flop
Maar dit wordt inderdaad vast helaas een top
Ik denk dat weinigen maar naar de tekst zullen luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
oke even concentreren, flop te moeilijk voor de jeugd allemaal problemen
Maar, maar, maar het leven is heel erg moeilijk hoor voor de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
oke even concentreren, flop te moeilijk voor de jeugd allemaal problemen
Mehh, flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
Claudia de Breij ft. Wylon – Mis je Zo graag
[ afbeelding ]
Spezza hoort hier ongehoord al een Top in
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!quote:
Waylonquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!
van de week was ze ergens live, het was verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh mijn hemel, ze kan niet zingen, gewoon echt niet
echt een top flopnummerquote:
Het is Waylon, kom op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!
Ik zou ze onterven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje en schoonzusje zijn fan van Claudia
Dat nummer waar ze bekend mee is geworden, vond ik echt zwaar over de top. Het irriteerde me gewoon!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Keeping Your Head Up
[ afbeelding ]
Spezza, ziet Birdy Floppen
Dat magquote:
Goed hèquote:
True!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit kind moet echt ophouden, het is wederom waardeloos gejank
Uhoh, dit wordt ruzie, Symphquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |