Ho, ik zou niet durvenquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Maar wie heeft dat lelijke bloemen spul gedaan? Kabuf?
en bij nummer een was de stok al zo?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ho, ik zou niet durven
Ik heb 'm opgehaald in Nummer Eén en daarna gelijk gedropt in Heimolen.
Ik had 'm in Nummer Een zo achtergelaten destijds:quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en bij nummer een was de stok al zo?
Hij zag er vrij verneukt uit ja. Maar geen bloemspul gezien?quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en bij nummer een was de stok al zo?
wie woont er op redelijke rij afstand van de stok en heeft wel vaker dit soort grapjes? o o oquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Dus iemand moet de stok hebben gepakt voor ik er was, ingepakt en de stok weer terug op z'n plek gelegd?
Kabuf woont daarquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wie woont er op redelijke rij afstand van de stok en heeft wel vaker dit soort grapjes? o o o
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mij kan een setje als dit er wel mee overweg
[ afbeelding ]
Jij kunt de stok ook weleens verplaatsen Fogelquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liggen onder de auto van mijn vrouw. Scheelt echt veel qua grip, maar je moet natuurlijk nog steeds voorzichtig zijn want je glijdt minder maar in vergelijking tot op droog wegdek nog steeds best een stuk.
Ik zag dat hij half was ingepakt met vage tape ofzo, maar niet gezien dat dat bloemetjes waren? Maar zo goed heb ik 'm ook weer niet bekeken om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Dus iemand moet de stok hebben gepakt voor ik er was, ingepakt en de stok weer terug op z'n plek gelegd?
Ja Fogel, stap eens in de auto vanmiddagquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
Jij kunt de stok ook weleens verplaatsen Fogel
Hij moest gewoon zwart zijn. Als ie dat niet was, is Fien de schuldigequote:Op donderdag 21 januari 2016 12:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zag dat hij half was ingepakt met vage tape ofzo, maar niet gezien dat dat bloemetjes waren? Maar zo goed heb ik 'm ook weer niet bekeken om eerlijk te zijn.
Die "vage tape" zat er al op toen ik 'm in Nummer Een uitzette. Die tape was voor zover ik weet om dat briefje met spelomschrijving vast te zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zag dat hij half was ingepakt met vage tape ofzo, maar niet gezien dat dat bloemetjes waren? Maar zo goed heb ik 'm ook weer niet bekeken om eerlijk te zijn.
Hij was echt gewoon zwart/donkergroen toen ik 'm in Nummer Een uit had gezetquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moest gewoon zwart zijn. Als ie dat niet was, is Fien de schuldige
Rozequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Mijn zwarte inkt is op
Voorkeuren voor de tekstkleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |