Precies dit! Echt heel mooi!quote:Op maandag 22 februari 2016 09:17 schreef DonnaRush het volgende:
Wat mooi Serinde, die kleuren zijn ook fantastisch!
Ik heb er ooit een sjaal mee gebreidquote:Op maandag 22 februari 2016 19:29 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb bolletjesgaren gekregen, zoiets als dit
[ afbeelding ]
Maar hoe maak ik daar in hemelsnaam iets van? Ik heb ook geen idee waar ik op moet zoeken voor een patroon van bijv een sjaal met dit soort garen.
Die is wel heel grappig zo ja!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een sjaal mee gebreid
http://handwerktuin.blogspot.nl/2010/11/sjaal-breien.html?m=1
heb je een foto?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik heb een patroon gekocht waarbij gebruikt gemaakt wordt van de Mochilla-haaktechniek. Ik heb dat nog nooit gedaan, ben erg benieuwd of ik het onder de knie kan krijgen...
Van het patroon dat ik wil gaan haken bedoel je?quote:
Het is iets met yarn under en een meeloopdraad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:16 schreef trui het volgende:
Leuk, snoeptomaatje! Dat wil ik ook altijd nog eens proberen. Is dat nou hetzelfde als tapestry haken of net iets anders? (Misschien heb ik dat al eens gevraagd maar dan ben ik 't antwoord alweer vergeten). Succes!
Volgens mij is dat hetzelfde. Ik ga ergens in april een workshop volgenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:16 schreef trui het volgende:
Leuk, snoeptomaatje! Dat wil ik ook altijd nog eens proberen. Is dat nou hetzelfde als tapestry haken of net iets anders? (Misschien heb ik dat al eens gevraagd maar dan ben ik 't antwoord alweer vergeten). Succes!
Nee, nog steeds niet. Ik ben haak-inspiratieloos.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:04 schreef trui het volgende:
Nou, noem dat maar superweinig, Serinde. Geweldig kraamcadeau!
En, ben je er al uit, Arual?
nou, dat van dat yarn under wist ik dus nog niet. succes!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Van het patroon dat ik wil gaan haken bedoel je?
[..]
Het is iets met yarn under en een meeloopdraad.
Zo ver ben ik dus![]()
ja, ik ken t patroon nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:20 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Van het patroon dat ik wil gaan haken bedoel je?
[..]
Het is iets met yarn under en een meeloopdraad.
Zo ver ben ik dus![]()
Hij is leukquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:57 schreef Amnistia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baby Groot is af!
Alleen zie ik dat hij op de foto niet echt tot zijn recht komt.
In het echt is hij leuker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |