MAAR LATEN WE NIET DOEN ALSOF NS DAAR ALS ENIGE IN FAALT.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Een Schotse vriend van me is nu via Facetime over Abellio aan het zeikenIets met reisinformatie.
Ik vind de blokjesloc het mooiste als ze hem even weer wassenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:20 schreef dennistd het volgende:
Leuke line-up op de Kijfhoek (foto via de Facebookpagina van HSL):
[ afbeelding ]
Zo moeilijk kan heb toch niet zijn, wat een stel incapabelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 06:59 schreef Fixers het volgende:
Tussen Den Bosch en Tilburg vanmorgen nog steeds geen treinen.
http://nos.nl/artikel/208(...)osch-en-tilburg.html
Wat? Die techneuten werken fucking hard, ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 07:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan heb toch niet zijn, wat een stel incapabelen.
https://www.prorail.nl/ni(...)venleiding-den-boschquote:Daarbij is inmiddels op meerdere plaatsen tussen Tilburg en Den Bosch schade geconstateerd aan de bovenleiding. Alles wijst er nu op dat de schade is ontstaan door een defect aan de stroomafnemer van de trein.
of Den Bosch wordt niet belangrijk genoeg gevonden >> bij Sloterdijk was er wel capaciteit bijgeschakeld >> Calimero etcquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:33 schreef Fixers het volgende:
Op de site van Prorail:
[..]
https://www.prorail.nl/ni(...)venleiding-den-bosch
De foto's bij het artikel lijken me nogal een eindje van het station te zijn. Er moet nogal wat gerepareerd worden. Maar dat er dan niet een extra aannemer bijgehaald wordt is dan weer een blijk van Fles zijn zo geliefde onwil.
Oh die monteurs geef ik ook niet de schuld. Maar iets ogenschijnlijk simpels als een bovenleiding moet toch wel ruim binnen vierentwintig te repareren zijn? Zet anders meer personeel in.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat? Die techneuten werken fucking hard, ga je mond spoelen.
misschien kun je ze gaan vertellen dat er beter gereedschap in de handel is dan stofzuigers. Voor deze klusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Met tien man één stofzuiger bedienen werkt ook niet altijd even handig.
Dan ga je naar Boels en huur je negen stofzuigers bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Met tien man één stofzuiger bedienen werkt ook niet altijd even handig.
Ogenschijnlijk simpels? Wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh die monteurs geef ik ook niet de schuld. Maar iets ogenschijnlijk simpels als een bovenleiding moet toch wel ruim binnen vierentwintig te repareren zijn? Zet anders meer personeel in.
Ik denk stiekem dat het eigenlijk wel de moeilijkste discipline binnen het spoor is.. Wellicht komt seinwezen met de 1:34,7 in de buurt maar daar kan je dan weer makkelijk met zeven man aan knutselen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh die monteurs geef ik ook niet de schuld. Maar iets ogenschijnlijk simpels als een bovenleiding moet toch wel ruim binnen vierentwintig te repareren zijn? Zet anders meer personeel in.
Die waslijn die kapot is getrokken.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat het eigenlijk wel de moeilijkste discipline binnen het spoor is.. Wellicht komt seinwezen met de 1:34,7 in de buurt maar daar kan je dan weer makkelijk met zeven man aan knutselen.
Elektriciteit zelf maakt het ingewikkeld. Veiligheid is hier nog meer absolute topprioriteit dan elders want je wilt niet dat de mannen onder stroom komen te staan. De precisie waarmee de draad weer opgehangen moet worden, ieder hangdraadje dat correct bevestigd moet zijn. Het kost gewoon ongelofelijk veel tijd om zoiets te repareren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt?
Wat is er zo ingewikkeld aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |