abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:09:54 #51
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159262215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Goeie! Ik ga het nog een keer doen en dat proberen :D

Mja, diakrieten in mailadresen zijn ook zoiets leuks, officieel mag het tegenwoordig maar ik geloof dat nog geen 20% van de systemen zich aan die RFC's houdt.
Een e-mailadresvalidator bouwen is dan ook nagenoeg onmogelijk. De enige check die je kunt doen is controleren of er een apestaartje in staat. :')
pi_159262231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef b2py het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het zo vaak bij James mis gaat?
Ik heb geen idee, ik heb geen uitgebreide statistiek bijgehouden van de avonturen van James en de gtvb's.
pi_159262246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef James1988 het volgende:

[..]

Een e-mailadresvalidator bouwen is dan ook nagenoeg onmogelijk. De enige check die je kunt doen is controleren of er een apestaartje in staat. :')
Je bedoelt voor een website? Ja klopt. Er zijn wel tekens die er echt niet in mogen zoals twee punten achter elkaar en meerdere apenstaartjes.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:14:46 #54
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159262354
a@b is een geldig e-mailadres. Net als melanie.schultz.van-haegen.mees.geesteranus@leden.van.het.kabinet.namens.de.vvd.nl. _O-
pi_159263750
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:33 schreef b2py het volgende:

[..]

Als iemand een vijf minuten overstap moet maken en beide treinen punctueel zijn maar er toch iets 'mis' gaat omdat reiziger x een broodje is gaan kopen kan dat inderdaad roet in het eten gooien terwijl er feitelijk niets mis is met het model.
Nee. Je weet de reizigersstromen. Je weet of trein X tijdig op station A is aangekomen om de overstap op trein Y te kunnen halen. Dan telt dat dus mee als OK. Dan weet je ook dat als chipkaart 12345 toch een half uur later op eindstation B is aangekoen, deze blijkbaar een krant/broodje/vette bek is gaan halen.
pi_159263832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Nee. Je weet de reizigersstromen. Je weet of trein X tijdig op station A is aangekomen om de overstap op trein Y te kunnen halen. Dan telt dat dus mee als OK. Dan weet je ook dat als chipkaart 12345 toch een half uur later op eindstation B is aangekoen, deze blijkbaar een krant/broodje/vette bek is gaan halen.
Ik dacht precies dit vanmiddag onderweg naar het station.
pi_159263843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:

We hebben het hier toch over manipuleerbare data?

We hebben het hier toch over de klantvriendelijkheid van de NS?

Fixed for you.
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:04:33 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159263899
Ik vraag me wel af hoeveel mensen hun reis onderbreken om wat te gaan snacken, maar wel op het station blijven. Ik denk dat dat niet zo veel mensen zijn, de 'dagelijkse forens' zal liever een half uur eerder op plaats van bestemming willen zijn, en gaat dan op z'n eindstation wel even langs Piet friet.
pi_159263928
quote:
6s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:03 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Fixed for you.
De mensen aan de telefoon waren trouwens echt briljant geniaal en zijn out-of-their-way gegaan om het proberen op te lossen.

Ik zie al dat ik hier op mijn werk mee aankom; ja sorry, je account is gelockt, ik ga je account weggooien en je moet zelf zorgen dat je data terugkomt. Bestel overal maar de hele meuk die erop hoort. Dat is denk ik mijn laatste werkdag.
pi_159263968
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen hun reis onderbreken om wat te gaan snacken, maar wel op het station blijven. Ik denk dat dat niet zo veel mensen zijn, de 'dagelijkse forens' zal liever een half uur eerder op plaats van bestemming willen zijn, en gaat dan op z'n eindstation wel even langs Piet friet.
Als de mensen die ik regelmatig spreek enige indicatie zijn dan doen ze dat regelmatig op stations waar de overstap slechts 5 minuten is die dan 20 minuten wordt. Dus als er ieder kwartier een trein rijdt zeg maar.
pi_159264017
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef James1988 het volgende:
Mensen die dachten wat 'fast food' te gaan halen maar vervolgens geconfronteerd worden met langere wachttijden..
pi_159264027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Fair enough.

Ik vraag me wel af waar dan de crux van het ingewikkelde model in zit want als jij dit kan bedenken moet een modelleur dat zeker ook kunnen. Ergens zitten wat addertjes die we nog niet hebben ontrafeld.
pi_159264123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef b2py het volgende:

[..]

Fair enough.

Ik vraag me wel af waar dan de crux van het ingewikkelde model in zit want als jij dit kan bedenken moet een modelleur dat zeker ook kunnen. Ergens zitten wat addertjes die we nog niet hebben ontrafeld.
Systeemautisme en niet out-of-the-box durven denken misschien.
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:09:37 #64
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159264130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Als de mensen die ik regelmatig spreek enige indicatie zijn dan doen ze dat regelmatig op stations waar de overstap slechts 5 minuten is die dan 20 minuten wordt. Dus als er ieder kwartier een trein rijdt zeg maar.
Dat kan dan nog wel ja. Die tijd ben je anders toch kwijt aan het wachten en opeten, dus dan kan dat wel tijdens een overstap. Bij halfuursdiensten doen denk ik veel minder mensen dat.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 januari 2016 @ 20:10:02 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_159264143
quote:

[..]

Fair enough.

De HC die snel de deuren van zijn trein sluit als de deuren van de andere trein open gaan. Die situatie moet je ook afvangen bijvoorbeeld of spoorwijzigingen, waardoor treinen plots niet crossplatform staan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_159264169
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:09 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat kan dan nog wel ja. Die tijd ben je anders toch kwijt aan het wachten en opeten, dus dan kan dat wel tijdens een overstap. Bij halfuursdiensten doen denk ik veel minder mensen dat.
Ik merk het bij mezelf ook, als ik van Hengelo naar Deventer moet dan wacht ik rustig op de volgende trein maar als ik van Hengelo naar Zwolle moet dan echt no way.
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:20:24 #67
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_159264532
Ik onderbreek mijn reis in Utrecht altijd wel even een kwartiertje, maar een half uur vind ik wel te lang als ik alleen maar even wil rondkijken hoe de verbouwing ervoor staat.
doei
pi_159264551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Systeemautisme en niet out-of-the-box durven denken misschien.
Dat geloof ik niet.

Een quick-scan naar wetenschappelijke onderzoeken leverde niets op helaas. Misschien kan Jdm iets nuttigs roepen, die volgt het vak Transport Modelling.
pi_159264631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet.

Een quick-scan naar wetenschappelijke onderzoeken leverde niets op helaas. Misschien kan Jdm iets nuttigs roepen, die volgt het vak Transport Modelling.
Hoezo geloof je dat niet, waren er recentelijk niet enkele vernietigende rapporten over de angst voor vernieuwing in de sector?
pi_159264640
"quick-scan" is hipsterlingo voor "ik was te belazerd om verder te kijken dan mijn neus lang is"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159264669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Hoezo geloof je dat niet, waren er recentelijk niet enkele vernietigende rapporten over de angst voor vernieuwing in de sector?
Omdat ik niet geloof dat ze met angst aan vernieuwing op zo'n model doelen. Zo'n model is vereist om aan de concessie-eisen te voldoen, als ze daar niet aan voldoen is dat zeer schadelijk voor het bedrijf zelf vanwege boetes oid.
pi_159264674
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
"quick-scan" is hipsterlingo voor "ik was te belazerd om verder te kijken dan mijn neus lang is"
Heb meer te doen ja :6
pi_159264698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef b2py het volgende:

[..]

Omdat ik niet geloof dat ze met angst aan vernieuwing op zo'n model doelen. Zo'n model is vereist om aan de concessie-eisen te voldoen, als ze daar niet aan voldoen is dat zeer schadelijk voor het bedrijf zelf vanwege boetes oid.
In de jaren '90 heeft een machinist ooit een prijs gewonnen omdat hij een doodeenvoudige manier had gevonden om het afvallen van de snelschakelaars te voorkomen bij heftige regen in de 1600-serie. Had NedTrain zich al heel lang de kop over gebroken. Dat iemand iets bedenkt betekent niet dat het door een ander ooit als serieuze optie is gezien.
pi_159264720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

In de jaren '90 heeft een machinist ooit een prijs gewonnen omdat hij een doodeenvoudige manier had gevonden om het afvallen van de snelschakelaars te voorkomen bij heftige regen in de 1600-serie. Had NedTrain zich al heel lang de kop over gebroken. Dat iemand iets bedenkt betekent niet dat het door een ander ooit als serieuze optie is gezien.
Laat Rikus zijn idee insturen en we horen het graag. Rikus zegt zelf altijd graag dat hij ingangen heeft ;)
pi_159264763
quote:

[..]

Fair enough.

Onwil van de NS. Want ze moeten dan hoe dan ook met de billen bloot. Ze staan dan in hun hemd omdat hun beweringen tot nu toe over reizigerspunctualiteit als resultante van treintjespunctualiteit veel te optimistisch waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')