ik heb tot leiden op zicht gereden en daar de trdl gebeld.. die vertelde mij dat het achter mij was bij leiden en dat ik normale snelheid naar Den Haag kon. Maar dan ga je dus gewoon +5 weg uit leiden terwijl ik op tijd vanuit Heemstede was vertrokkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat dan geduurt, paar minuutjes?
Ik heb gister op werk een presentatie gehad van iemand die dat soort gebieden bepaald. het gaat grofweg om een vrije baan of bediend gebied afgebakend door door bediende seinen en dan een ruime remweg voor die seinen. De gebieden kunnen dus overlappen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb tot leiden op zicht gereden en daar de trdl gebeld.. die vertelde mij dat het achter mij was bij leiden en dat ik normale snelheid naar Den Haag kon. Maar dan ga je dus gewoon +5 weg uit leiden terwijl ik op tijd vanuit Heemstede was vertrokken
Gaat lekker met CAF zoquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:39 schreef James1988 het volgende:
CAF gaat de nieuwe treinen voor Arriva Rail North bouwen. Het gaat om 43 elektrische treinstellen (31x 3 bakken + 12x 4 bakken) en 55 dieseltreinstellen (25x2 + 30x3). Deze treinen komen onder andere te rijden als vervanger van de alomverguisde Pacer, een stadsbus op treinwielen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Het gaat om dekkingscellen die weer worden bepaald door de plaatsing van de GSMr-masten. Een alarmering door de trdl zet alle cellen in een bepaald gebied in alarm, een alarmering door de mcn een cel of drie vóór de trein en één achter de trein. Geloof ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik heb gister op werk een presentatie gehad van iemand die dat soort gebieden bepaald. het gaat grofweg om een vrije baan of bediend gebied afgebakend door door bediende seinen en dan een ruime remweg voor die seinen. De gebieden kunnen dus overlappen.
Ja dat is dus het probleem. Niet iedere honduitlater die 112 belt zegt "zet IC3682 stil tussen Ht en Tb want ik vind dat hij stinkt". Misschien moeten we honduitlaters gaan trainenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat om dekkingscellen die weer worden bepaald door de plaatsing van de GSMr-masten. Een alarmering door de trdl zet alle cellen in een bepaald gebied in alarm, een alarmering door de mcn een cel of drie vóór de trein en één achter de trein. Geloof ik.
De woorden van de docent voor de spuitlicentie (werken met gewasbeschermingsmiddelen) "altijd oppassen voor witte Volkswagen busjes* én mensen met honden - want die klagen altijd overal over"quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem. Niet iedere honduitlater die 112 belt zegt "zet IC3682 stil tussen Ht en Tb want ik vind dat hij stinkt". Misschien moeten we honduitlaters gaan trainen![]()
Maar dat lijntje krijg je gewoon niet veel korter.
Dat is wel echt waar trouwens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef derLudolf het volgende:
*mensen van de AID rijden vaak in witte Caddy's
Welke foto?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel echt waar trouwens.
Was mijn eerste klus in de IT![]()
Heb je die foto nog gezien?
Algemene Inspectie Dienst, die kunnen het boeren soms knap lastig maken als ze iets niet helemaal volgens de regeltjes doen.quote:
Valt dat anno 2016 niet ook onder ILenT?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Algemene Inspectie Dienst, die kunnen het boeren soms knap lastig maken als ze iets niet helemaal volgens de regeltjes doen.
Volgens mij heet het tegenwoordig weer anders sinds we als een van de weinige ontwikkelingslanden geen ministerie meer hebben voor landbouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |