SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik heb hier al veel belachelijke quotes langs zien komen, maar deze spant toch wel de kroon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef luxerobots het volgende:
Valt me op hoe weinig deze lieden van de economie begrijpen.
Een kolfje naar je hand om mijn argumenten te ontkrachten, maar dat doe je niet, je speelt op de man.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb hier al veel belachelijke quotes langs zien komen, maar deze spant toch wel de kroon.
Een of andere nitwit vwb economie die de topeconomen van het IMF een gebrek aan economische kennis verwijt
En zeggen dat andere mensen er geen verstand van hebben is niet op de man spelen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een kolfje naar je hand om mijn argumenten te ontkrachten, maar dat doe je niet, je speelt op de man.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef luxerobots het volgende:
Valt me op hoe weinig deze lieden van de economie begrijpen.
'Klauwen met geld'.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef hugecooll het volgende:
omdat ze de overheid klauwen met geld kosten
Je bevestigt die economische groei zelf al.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een kolfje naar je hand om mijn argumenten te ontkrachten, maar dat doe je niet, je speelt op de man.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:09 schreef Toefjes het volgende:
De DNB en het IMF die iets over economie vertellenJaja, wat weten zij nou van economie. Nee, de posters in NWS. Die hebben pas verstand van economie
De rest van mijn quote (inhoudelijk) laat je weg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En zeggen dat andere mensen er geen verstand van hebben is niet op de man spelen?
[..]
Een economische sigaar uit eigen doos, die ons land minder concurrerend maakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bevestigt die economische groei zelf al.
Dat maakt het overigens des te leuker dat je het IMF onwetendheid verwijt.
Je geeft ook niet aan waarom je het oneens bent met de analyse van IMF dus daar ontbreekt ook de onderbouwing waarom hun analyse niet juist zou zijn en waarom ze er geen verstand van hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De rest van mijn quote (inhoudelijk) laat je weg.
Maar er is dus wel economische groei.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een economische sigaar uit eigen doos, die ons land minder concurrerend maakt.
Met werk voor sociaal werkers.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:16 schreef Woestijnvos het volgende:
En ze brengen ook meer criminaliteit.
Lijkt wel alsof het IMF een positief stukje wil/moet schrijven over asielzoekers.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar er is dus wel economische groei.
Maar oh wat weten die IMF'ers weinig van economie af zeg.
Dat stuk is niet geschreven door het IMF.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef luxerobots het volgende:
Lijkt wel alsof het IMF een positief stukje wil/moet schrijven over asielzoekers.
Heb je het rapport eigenlijk wel gelezen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het IMF een positief stukje wil/moet schrijven over asielzoekers.
De meerderheid beland in een sociale huurwoning in de bijstand, heel positief voor de economische groei.
Dat is wel de directe aanleiding voor de economische groei 'door vluchtelingen'. Het is niet zo dat dat door hun eigen bijdrage is of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Klauwen met geld'.
0,5% van de overheidsuitgaven
Ik ben er nu mee bezig, ik zie nog geen opvallende dingen die niet genoemd zijn in het nieuwsartikel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb je het rapport eigenlijk wel gelezen?
Maar waarom moet er dan een verdeelplan komen? Dan zouden landen toch moeten vechten om vluchtelingen, want goed voor de economie !!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat stuk is niet geschreven door het IMF.
Helder licht
Vreemd dat je dan al schrijft dat ze er geen verstand van hebben, vooral omdat ze gewoon ook schrijven wat jij al hebt verteld, jullie zijn het blijkbaar aardig eens. Oeps...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben er nu mee bezig, ik zie nog geen opvallende dingen die niet genoemd zijn in het nieuwsartikel.
quote:For the first year, the output impact is entirely due to the aggregate demand impact of the additional fiscal spending.
Ik denk dat het IMF te positief is, het is niet alleen het eerste jaar problematisch. Als je kijkt naar de asielstroom die in de jaren '90 binnenkwam. Is de werkloosheid nog steeds enorm. Meer dan 15 jaar terug.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan al schrijft dat ze er geen verstand van hebben, vooral omdat ze gewoon ook schrijven wat jij al hebt verteld, jullie zijn het blijkbaar aardig eens. Oeps...
[..]
En toen was er nog niet eens crisis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het IMF te positief is, het is niet alleen het eerste jaar problematisch. Als je kijkt naar de asielstroom die in de jaren '90 binnenkwam. Is de werkloosheid nog steeds enorm. Meer dan 15 jaar terug.
Desondanks is er ook grote economische groei geweest. Ondanks de hoge werkloosheid onder immigranten komen er wel banen beschikbaar door de toegenomen vraag.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het IMF te positief is, het is niet alleen het eerste jaar problematisch. Als je kijkt naar de asielstroom die in de jaren '90 binnenkwam. Is de werkloosheid nog steeds enorm. Meer dan 15 jaar terug.
Er was arbeidskrapte, men kon de handjes goed gebruiken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:36 schreef berko13 het volgende:
[..]
En toen was er nog niet eens crisis.
Oorzaak en aanleiding van de huidige vluchtelingen/migranten problematiek zijn volledig te wijten aan buitenlandss politiek en militair beleid van de VS. De rekening wordt gepresenteerd aan de EU lidstaten en zijn bewoners. Dat is voor iedereen waarneembaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom twijfel je hier precies aan?
Mooi man!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef berko13 het volgende:
De toestroom van vluchtelingen uit Syrië naar Europa
Toegenomen vraagquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks is er ook grote economische groei geweest. Ondanks de hoge werkloosheid onder immigranten komen er wel banen beschikbaar door de toegenomen vraag.
Dit zinnetje zegt eigenlijk alles....quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef berko13 het volgende:
Als de integratie mislukt, dan verdwijnt het positieve effect maar nemen de overheidsschuld en de werkloosheid wel verder toe
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:57 schreef Hathor het volgende:
De enige groei die tot nu toe duidelijk te constateren valt, is die van hun geslachtsdeel zodra ze een blond meisje zien lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |