Blitzwolf desklamp:
Q: Hoeveel maanden garantie krijg je op BlitzWolf-producten en in welke taal is de support beschikbaar?
A: BlitzWolf geeft 18 maanden garantie op haar producten!
BlitzWolf wordt volledig voorzien van Engelstalige support. Handleidingen, productomschrijvingen, service en apps zijn daarom volledig in goed Engels beschikbaar!Blitzwolf bluetooth speakers:
Q: Van welke certificering zijn de nieuwste BlitzWolf chargers voorzien? En welk product (anders dan dual, desk en car chargers) heeft deze certificering ook?
A: Quallcom certificering. USB fastchargers hebben deze certificering ook.Blitzwolf VR-glasses:
Q: Voor welke drie woorden staat 3S-technologie? (S....., S....., S.....)
A: BlitzWolf chargers beschikken over 3S-technologie: Smart, high Speed en Safe. Elke poort identificeert het aangesloten apparaat, om deze dan de snelst mogelijke power output te geven.10400mah powerbank:
Q: Waarvoor werd de naam ‘Blitz Wolf’ oorspronkelijk gebruikt en wanneer was dat?
A: De naam 'Blitz Wolf' werd eerder gebruikt voor een Amerikaanse anti-Duitsland-cartoon tijdens de Tweede Wereldoorlog. Deze cartoon is gebaseerd op het verhaal van de drie biggetjes en de grote boze wolf, en gaat over Adolf Wolf die probeert Pigmania te bezetten. BlitzWolf 40W 5-port high speed desktop charger:
Q: Wat voor BlitzWolf-producten kun je de komende tijd onder andere nog verwachten?
A: Er komen onder andere nieuwe USB (type-C) kabels, chargers en een nieuwe speaker!
Ik vind alles mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de lamp
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Jan-Itor op 05-02-2016 15:41:03 ]
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."