Ik probeer die 20cm kabel te bestellen, maar krijg de foutmelding " Coupon is only allowed to use in special countries." :squote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef Banggood het volgende:
Vanaf vandaag: 20% korting op onderstaande kabels!
BlitzWolf 2.1A Micro USB reversible braided kabel 100 cm. Met code Blitzwbc betaal je ¤3,00.
(Let op: deze kabel is op dit moment te pre-orderen en wordt vanaf 10 februari verstuurd).
BlitzWolf 2.4A USB type-C reversible braided kabel 100 cm. Met code Blitzwtc betaal je ¤4,50.
BlitzWolf Lightning naar USB kabel 100 cm. Met code Blitzwap betaal je ¤5,94.
BlitzWolf 2.1A Micro USB double sided reversible kabel 20 cm. Met code Blitzwac betaal je ¤1,95.
Bovenstaande codes zijn geldig t/m 31 januari 2016.
In de winkelwagen even het vinkje bij Nederland of België aanvinkenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:38 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Ik probeer die 20cm kabel te bestellen, maar krijg de foutmelding " Coupon is only allowed to use in special countries." :s
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In de winkelwagen even het vinkje bij Nederland of België aanvinken
Ja, je bent de verkeerde kabel aan het bestellenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:14 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb staan dat ie naar NL moet komen. Of zie ik iets over het hoofd?
Met of zonder account maakt geen verschil (ik heb n banggood account en daarmee werkt het ook niet). En de kabel die ik aan't proberen te bestellen ben, komt direct uit de gepostte URL...quote:Op maandag 25 januari 2016 17:02 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ja, je bent de verkeerde kabel aan het bestellen
+ je hebt nog geen enkel adres ingegeven op je accountinstellingen je hebt nog geen Banggood account![]()
![]()
Checkquote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef Banggood het volgende:
Vanaf vandaag: 20% korting op onderstaande kabels!
BlitzWolf 2.1A Micro USB reversible braided kabel 100 cm. Met code Blitzwbc betaal je ¤3,00.
(Let op: deze kabel is op dit moment te pre-orderen en wordt vanaf 10 februari verstuurd).
quote:Op maandag 25 januari 2016 08:20 schreef Banggood het volgende:
Deze week: chargers!
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf Dual USB Fast charger toe aan de give-away!
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:29 schreef Banggood het volgende:
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf 5-port Desk Charger met 3S-technologie toe aan de give-away!
quote:Op woensdag 27 januari 2016 04:21 schreef Banggood het volgende:
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf two port USB car charger toe aan de give-away!
quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:41 schreef Banggood het volgende:
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf Qualcomm 2.0 4-port car charger met USB reversible micro-B kabel toe aan de give-away!
Ook nog tot en met morgen: 20% korting op onderstaande kabels!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf 6-port high speed dekstop charger toe aan de give-away!
Reacties in het reactietopic aub.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef Banggood het volgende:
BlitzWolf 2.4A USB type-C reversible braided kabel 100 cm. Met code Blitzwtc betaal je ¤4,50.
BlitzWolf Lightning naar USB kabel 100 cm. Met code Blitzwap betaal je ¤5,94.
BlitzWolf 2.1A Micro USB double sided reversible kabel 20 cm. Met code Blitzwac betaal je ¤1,95.
Hi, welke speaker bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Heb je nog weer een geldige coupon voor die speaker?
Oke top!quote:Op maandag 15 februari 2016 04:12 schreef Banggood het volgende:
Kleine update: alle gegevens van de winnaars van de tweede en derde ronde zijn binnen! Vandaag (of uiterlijk morgen, i.v.m. de gigadrukte na de nieuwjaarsbreak) worden alle orders aangemaakt.
Jazeker, alle prijzen worden met een tracking nummer verstuurd.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:23 schreef SDeath het volgende:
[..]
Oke top!
Krijgen we nog iets van track trace nummers als het is verstuurd?
Nu wil ik niet als een zeurder over komenquote:Op maandag 15 februari 2016 10:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Jazeker, alle prijzen worden met een tracking nummer verstuurd.Zodra de bestelling is doorgevoerd krijg je automatisch een email met je ordernummer, en na een paar dagen krijg je dan ook een email met trackingnummer.
Hoi, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Nu wil ik niet als een zeurder over komen, maar ik heb na 2 weken nog geen mailtje ontvangen
![]()
De Blitzwolfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, welke speaker bedoel je precies?De BlitzWolf-speaker van deze give-away of van een eerdere aanbieding?
Met code blitzwspe krijg je tot en met zondag 21 februari 2016 20% korting op de BlitzWolf Bluetooth speaker!quote:
Top, besteldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Met code blitzwspe krijg je tot en met zondag 21 februari 2016 20% korting op de BlitzWolf Bluetooth speaker!
NL en BE-only.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |