Hi, welke speaker bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Winnaars gefeliciteerd!
Heb je nog weer een geldige coupon voor die speaker?
Oke top!quote:Op maandag 15 februari 2016 04:12 schreef Banggood het volgende:
Kleine update: alle gegevens van de winnaars van de tweede en derde ronde zijn binnen! Vandaag (of uiterlijk morgen, i.v.m. de gigadrukte na de nieuwjaarsbreak) worden alle orders aangemaakt.
Jazeker, alle prijzen worden met een tracking nummer verstuurd.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:23 schreef SDeath het volgende:
[..]
Oke top!
Krijgen we nog iets van track trace nummers als het is verstuurd?
Nu wil ik niet als een zeurder over komenquote:Op maandag 15 februari 2016 10:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Jazeker, alle prijzen worden met een tracking nummer verstuurd.Zodra de bestelling is doorgevoerd krijg je automatisch een email met je ordernummer, en na een paar dagen krijg je dan ook een email met trackingnummer.
Hoi, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Nu wil ik niet als een zeurder over komen, maar ik heb na 2 weken nog geen mailtje ontvangen
![]()
De Blitzwolfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, welke speaker bedoel je precies?De BlitzWolf-speaker van deze give-away of van een eerdere aanbieding?
Met code blitzwspe krijg je tot en met zondag 21 februari 2016 20% korting op de BlitzWolf Bluetooth speaker!quote:
Top, besteldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Met code blitzwspe krijg je tot en met zondag 21 februari 2016 20% korting op de BlitzWolf Bluetooth speaker!
NL en BE-only.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |