Jajajaja! Finally!quote:Op maandag 1 februari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
Zojuist ontvangen van mijn lieftallige collega: de namen van de winnaars van de tweede ronde!
• Dual charger: PerryVogelbekdier
• 5-port desk charger: Tokko1 (de aanhouder wint)
• 2-port USB car charger: Halldor
• 4-port car charger+USB micro B: JiePieWie
• 6-port high speed desktop charger: Den_Haag
Winnaars gefeliciteerd!Stuur mij ajb een PM met je naam, volledige adresgegevens, emailadres en indien van toepassing kleurvoorkeur.
![]()
Niet gewonnen? Deze week korting op een aantal chargers, en ik geef nog zeven BlitzWolf-producten weg! Vanaf vrijdag kun je weer aangeven wat je wilt winnen!![]()
P.S. alle adresgegevens van de winnaars van week 1 zijn binnen. De prijzen worden vandaag opgestuurd, en indien het om een pre-order gaat wordt deze verstuurd zodra het product hier binnen is.
Yeah! Precies hetgene wat ik nodig had! Banggood bedanktquote:Op maandag 1 februari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
Zojuist ontvangen van mijn lieftallige collega: de namen van de winnaars van de tweede ronde!
• 4-port car charger+USB micro B: JiePieWie
- Qualcomm Certifiedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:17 schreef Banggood het volgende:
[...]
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf Bluetooth speaker (t.w.v. ¤32,87) toe aan de give-away!
Winnen? Geef dan vanaf a.s. vrijdag in het reactietopic antwoord op de volgende vraag:
Van welke certificering zijn de nieuwste BlitzWolf chargers voorzien? En welk product (anders dan dual, desk en car chargers) heeft deze certificering ook? Tip: de BlitzWolf-productpagina.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 06:52 schreef Banggood het volgende:
De afgelopen twee weken deelde ik dagelijks een weetje. Om kans te maken op de prijzen van deze laatste week dien je voor elk product dat je wilt winnen antwoord te geven op een vraag. Je kunt vanaf vandaag alle vijf de vragen beantwoorden in één post en dan automatisch meedoen voor alle prijzen. De antwoorden kun je halen uit de weetjes die ik heb gedeeld in dit topic.
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf 40W 5-port high speed desktop charger (t.w.v. ¤18,30) toe aan de give-away!
Winnen? Geef dan vanaf vandaag in het reactietopic antwoord op de volgende vraag:
Wat voor BlitzWolf-producten kun je de komende tijd onder andere nog verwachten?
[ afbeelding ]
Qualcomm certifiedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:17 schreef Banggood het volgende:
De afgelopen twee weken deelde ik dagelijks een weetje. Om kans te maken op de prijzen van deze laatste week dien je voor elk product dat je wilt winnen antwoord te geven op een vraag. Je kunt vanaf vrijdag alle vijf de vragen beantwoorden in één post en dan automatisch meedoen voor alle prijzen. De antwoorden kun je halen uit de weetjes die ik heb gedeeld in dit topic.
Vandaag voeg ik 1x de BlitzWolf Bluetooth speaker (t.w.v. ¤32,87) toe aan de give-away!
Winnen? Geef dan vanaf a.s. vrijdag in het reactietopic antwoord op de volgende vraag:
Van welke certificering zijn de nieuwste BlitzWolf chargers voorzien? En welk product (anders dan dual, desk en car chargers) heeft deze certificering ook? Tip: de BlitzWolf-productpagina.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:47 schreef Banggood het volgende:
De laatste week van de BlitzWolf Weken!
De afgelopen twee weken deelde ik dagelijks een weetje. Om kans te maken op de prijzen van deze laatste week dien je voor elk product dat je wilt winnen antwoord te geven op een vraag. Je kunt vanaf vrijdag alle vijf de vragen beantwoorden in één post en dan automatisch meedoen voor alle prijzen. De antwoorden kun je halen uit de weetjes die ik heb gedeeld in dit topic.
Vandaag voeg ik 2x de BlitzWolf desk lamp met eye care protection (t.w.v. ¤42,05) toe aan de give-away!
Hoeveel maanden garantie krijg je op BlitzWolf-producten en in welke taal is de support beschikbaar?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |