SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken tussen KLB en ONZ blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Wanneer ik klaar ben met studeren en vast werk heb zal ik vast en zeker AH basic ook wel omzeilenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja oké dat begrijp ik dan ook wel weer.
Maar toch ik vind die AH Basic er altijd zo pauper uit zien dat ik geen enkele vorm van kwaliteit durf te verwachten. Tenzij het is met iets waar je weinig mee kan verneuken zoals kankworst
No prob !!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:00 schreef renwan het volgende:
Sorry Geerd, de ervaring leert me dat na een lapo van jou een nieuw topic even kan duren.
#kaapbescherming
Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst basic in huis hadquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met studeren en vast werk heb zal ik vast en zeker AH basic ook wel omzeilen
quote:
Gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:01 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand al gemeld dat dit topic nummer 2277777 is ?
prachtig win getalquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:01 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand al gemeld dat dit topic nummer 2277777 is ?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
Alle 3 de delen Insidious maar even binnen aan het harken
Deze manquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
Alle 3 de delen Insidious maar even binnen aan het harken
Oh shit, dat is vrij ernstigquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)apen_verstoppen.html
PN ben jij dat?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze man
Je moet wel een beetje van films over spoken/geesten houden anders wordt het niks! Durf het geen horror te noemen want gebrek aan gore
Niet te hoge verwachtingen hebben gaarne, gratis tip!quote:
gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)apen_verstoppen.html
PN ben jij dat?
Waarom keek jij hem dan ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen hebben gaarne, gratis tip!
FERRY DOEDENSquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_de_de_tiefus.html
Wat een homo met je Johny Bravo kapsel![]()
![]()
Ik heb ze allemaal gezien en van deel 1 was ik in 2010 nog aardig onder de indruk, deel 2 scoorde meer punten voor het verhaal en 3 is ook niet slecht.quote:
Het is een homoquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_de_de_tiefus.html
Wat een homo met je Johny Bravo kapsel![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Ferry homo is he?quote:
Dat niet weten, wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Ferry homo is he?
Ik zie die kop nu voor het eerst man! Maja komt misschien ook omdat ik al meer dan 7 jaar geen tv meer kijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Ferry homo is he?
Goed punt!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie die kop nu voor het eerst man! Maja komt misschien ook omdat ik al meer dan 7 jaar geen tv meer kijk
Daar zeg je me watquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je zo een nicht als schoonbroer
Wel een oudere zus schijnbaar maar ben te lui om foto's te zoekenquote:
Vannacht gaat ze jou ventieltje opblazen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
Verdomme, vriendin heeft trouwens een ventiel voor me gejat van een fietswrak
#thuglifequote:Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
Verdomme, vriendin heeft trouwens een ventiel voor me gejat van een fietswrak
Heeft ze vanavond al gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vannacht gaat ze jou ventieltje opblazen?
Een half uur later reageer je ook eensquote:
Ik kon ff niet meer recht kijken manquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Een half uur later reageer je ook eens
Als de Brabantse muziek je niet bevalt mag je het ook proberen met de Limburgse!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik kon ff niet meer recht kijken man
quote:
Ik voel je pijn niet (meer) maar begrijp het welquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:50 schreef M4rc0 het volgende:
Het topreaguursel had van mij kunnen zijn
http://www.dumpert.nl/med(...)r_niet_vies_van.html
Minstens zo ergquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Als de Brabantse muziek je niet bevalt mag je het ook proberen met de Limburgse!
Oh, je bent er zo eenquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:51 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Minstens zo erg
Nee, doe mij deze maar!
Zoenen is echt wel vies lekker gekquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:50 schreef M4rc0 het volgende:
De slet!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:50 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd Geile Beerquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:59 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_schermen_bij.html
[ afbeelding ]
"Regardless of this is actually them or not, somehow the video quality is worse 10 years on"quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:15 schreef M4rc0 het volgende:
Aanstaande zaterdag ga ik hier hard op
https://soundcloud.com/dr-peacock/dr-peacock-zyklon-overload
Frituren als een baasquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:08 schreef Simterklaas het volgende:
Moest ik net toch even als een malle naar de keuken sprinten omdat mijn kroket was open gespat
Je kan vast wel een beetje beweging gebruiken.quote:
Ik sprint al genoeg met die pakketjesquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Je kan vast wel een beetje beweging gebruiken.
Ik slinger hem vanavond aan
Helaas. Het is al onderweg naar mijn buikquote:
Heb net ook even kroket in de frituur gegooid als een baasquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Helaas. Het is al onderweg naar mijn buik
Wel weer jammer dat je voor ons niets in de frituur gooitquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Helaas. Het is al onderweg naar mijn buik
Er zat nog maar één kroket in het pak en ik wilde 'm zo graagquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat je voor ons niets in de frituur gooit
Dan is het je vergeven. Heb net ook de laatste in de frituur gegooidquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er zat nog maar één kroket in het pak en ik wilde 'm zo graag
quote:
Ik ga ook nog maar een bakkie doen en dan op naar mijn werk.quote:
Later!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook nog maar een bakkie doen en dan op naar mijn werk.
Tot vannacht!
Barbaasquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook nog maar een bakkie doen en dan op naar mijn werk.
Tot vannacht!
Af en toe een beetje zondigen kan geen kwaad.quote:
Als dat al zondigen is mag ik wel duizend jaar branden in de helquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Af en toe een beetje zondigen kan geen kwaad.
Overal rustaaaaagh vandaagquote:
Ik zou Danny alvast informeren als ik jou was. Gegarandeerd succes.quote:
Dan moet diegene ze even posten, gooi ik ze wel op m'n webspacequote:
Iedereen zit in de WAquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen
De WA is het vervolg op deze scquote:
We gaan minimaal voor de 450quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deel 200 zal er wel niet in zitten.
Zolang we internet connecties hebben zal FOK! blijven bestaan.quote:
Tijdens je vakantie op tijd je nest in gaanquote:
Boh zo ff kijkenquote:
Zijn er al professionele leagues?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Simterklaas het volgende:
Eens kijken of ik wat mooie goaltjes voor jullie kan opnemen
Professioneel als in?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zijn er al professionele leagues?
Ik speel Outlast, nu al spijt vanquote:
Zeker een aanrader! Loopt een topic over trouwensquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Schijnt heeeel goed te zijn.
Als ik klaar ben met Masters of None kan ik het wel kijken.
Kun je niet meer slapen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik speel Outlast, nu al spijt van
Genieten hoor, die seriequote:Op donderdag 21 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik speel Outlast, nu al spijt van
Net keihard geschrokkenquote:
Helemaal gezien en spartelde net van de bankquote:
Die zenuwslopende muziek ook! Ik had ook voor Little Big Planet 3 kunnen gaan waarom kocht ik deze?quote:
Little Big Planetquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Die zenuwslopende muziek ook! Ik had ook voor Little Big Planet 3 kunnen gaan waarom kocht ik deze?
Het spelen is nog ergerquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik één keer tijdens serie bijna een hartverzakking kreeg
Ja dat was genieten hequote:
Dit was dan ook de eerste keer ooit dat ik Twitch heb gebruikt voor iets anders dan kijkenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:29 schreef renwan het volgende:
Hoorde je me dat biertje open trekken?
Spartelen viel ook nog wel mee, telkens die naakte mannen achter je reet aanquote:
Ze vallen op jequote:Op donderdag 21 januari 2016 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Spartelen viel ook nog wel mee, telkens die naakte mannen achter je reet aan
Heb ik weer naakte mannen die achter me aan zittenquote:
HA! DIE VOOR JE!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:04 schreef Simterklaas het volgende:
Het lukt niet
Nog 1 potje en dan geef ik het op.
Met je puckquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
HA! DIE VOOR JE!
Toch nog lukt gelukt in die laatste wedstrijd
Laatste he kut morgen fit zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:29 schreef renwan het volgende:
Hoorde je me dat biertje open trekken?
Ben nog harstikke nuchter!quote:
Goedzo ! Straks gaan ze die slimme meter plaatsen moet je beetje ruimte maken.quote:
Gamen blijft nooit bij 1 potjequote:Op donderdag 21 januari 2016 02:13 schreef renwan het volgende:
Nog even een potje RL, het blijft nooit bij een potje
quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:13 schreef renwan het volgende:
Nog even een potje RL, het blijft nooit bij een potje
Ja naar 020 moeten is altijd kutquote:
046quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja naar 020 moeten is altijd kut
Voor de rest maak ik me niet druk
Wordt een vent weet ik alquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:56 schreef Argo het volgende:
[..]
046
Succss man hopelijk is er een lekkere meid die in opleiding is voor arts of zo.
Dat is weer jammer dan, als het een lekkere meid was geweest had je meteen kunnen laten zien dat je fysiek top fit bentquote:
Meteen die 35cm demonstrerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is weer jammer dan, als het een lekkere meid was geweest had je meteen kunnen laten zien dat je fysiek top fit bent
quote:
Ik ben ook wel eens moe jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens je vakantie op tijd je nest in gaan![]()
Dacht dat je ouder was dan 12 M4cr0
Doorspoelen met kwaliteitszaadquote:
Niet hierquote:
Die verantwoordelijkheid though.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:09 schreef renwan het volgende:
Eerst gekeurd worden (en geschikt bevonden worden) en nu weer meteen door de barbaas uithangen, manmanman
Een van de laatste keren een BarBaas zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:09 schreef renwan het volgende:
Eerst gekeurd worden (en geschikt bevonden worden) en nu weer meteen door de barbaas uithangen, manmanman
Mag nog een week of 5/6 hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de laatste keren een BarBaas zijn
OPSNOL! LANG NIET GEZIENquote:
Voor 90%!quote:
Heb je weer een nat scheetje gelaten?quote:
sssstquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je weer een nat scheetje gelaten?
Natte scheetjes zijn ernstig. Daar mag je geen grappen over maken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je weer een nat scheetje gelaten?
Mooi als in harig?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:01 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als je een mooie dame betrapt op zwartrijden valt er dan af en toe nog wat te regelen?
Zal ik jou eens patsen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik Heb seks gehad met jouw dochter.
Ik pak er ook nog 1quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis en eindelijk een pilsje open trekken
Ik hier 0045. Dan pak ik er gelijk 2.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis en eindelijk een pilsje open trekken
Weg pakken is klappen ontvangenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik hier 0045. Dan pak ik er gelijk 2.
Tenzij huisgenoot heeft gepakt zonder terugleg ...
Ik ga er zo ook nog eentje pakken, eerst deze soldaat maken!quote:
Wat een groentje. Ik zou hem gewoon een schop geven na zo een opmerkingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Laatst zei hij "ow er is weer bier". We hebben een systeem met streepjes.
Ja lul.
Hij is een kop groter ...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een groentje. Ik zou hem gewoon een schop geven na zo een opmerking
BARBAASquote:
Bijna net zo een bazen beroep als HCquote:
Op Pausje na houd iedereen van tieten!quote:
Vanavond nog een shot gecreëerdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna net zo een bazen beroep als HC
Hoiquote:
Wat een BarBaasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Vanavond nog een shot gecreëerd
(moment voor pics)
Smoking tequillaquote:
Uh neequote:
Best lekker ook nog!quote:
Gejat van Tipsy Bartender maar aangepast aan wat ik huis had, even zoeken!quote:
Deze!quote:
Op die linker zou ik strijken!quote:
Fantasieënquote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En door die rechter laten pijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |