SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken tussen KLB en ONZ blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Wanneer ik klaar ben met studeren en vast werk heb zal ik vast en zeker AH basic ook wel omzeilenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja oké dat begrijp ik dan ook wel weer.
Maar toch ik vind die AH Basic er altijd zo pauper uit zien dat ik geen enkele vorm van kwaliteit durf te verwachten. Tenzij het is met iets waar je weinig mee kan verneuken zoals kankworst
No prob !!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:00 schreef renwan het volgende:
Sorry Geerd, de ervaring leert me dat na een lapo van jou een nieuw topic even kan duren.
#kaapbescherming
Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst basic in huis hadquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met studeren en vast werk heb zal ik vast en zeker AH basic ook wel omzeilen
quote:
Gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:01 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand al gemeld dat dit topic nummer 2277777 is ?
prachtig win getalquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:01 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand al gemeld dat dit topic nummer 2277777 is ?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
Alle 3 de delen Insidious maar even binnen aan het harken
Deze manquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:05 schreef Geerd het volgende:
Alle 3 de delen Insidious maar even binnen aan het harken
Oh shit, dat is vrij ernstigquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)apen_verstoppen.html
PN ben jij dat?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze man
Je moet wel een beetje van films over spoken/geesten houden anders wordt het niks! Durf het geen horror te noemen want gebrek aan gore
Niet te hoge verwachtingen hebben gaarne, gratis tip!quote:
gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)apen_verstoppen.html
PN ben jij dat?
Waarom keek jij hem dan ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen hebben gaarne, gratis tip!
FERRY DOEDENSquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_de_de_tiefus.html
Wat een homo met je Johny Bravo kapsel![]()
![]()
Ik heb ze allemaal gezien en van deel 1 was ik in 2010 nog aardig onder de indruk, deel 2 scoorde meer punten voor het verhaal en 3 is ook niet slecht.quote:
Het is een homoquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:10 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_de_de_tiefus.html
Wat een homo met je Johny Bravo kapsel![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Ferry homo is he?quote:
Dat niet weten, wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Ferry homo is he?
Ik zie die kop nu voor het eerst man! Maja komt misschien ook omdat ik al meer dan 7 jaar geen tv meer kijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Ferry homo is he?
Goed punt!quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie die kop nu voor het eerst man! Maja komt misschien ook omdat ik al meer dan 7 jaar geen tv meer kijk
Daar zeg je me watquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je zo een nicht als schoonbroer
Wel een oudere zus schijnbaar maar ben te lui om foto's te zoekenquote:
Vannacht gaat ze jou ventieltje opblazen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
Verdomme, vriendin heeft trouwens een ventiel voor me gejat van een fietswrak
#thuglifequote:Op woensdag 20 januari 2016 01:36 schreef M4rc0 het volgende:
Verdomme, vriendin heeft trouwens een ventiel voor me gejat van een fietswrak
Heeft ze vanavond al gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vannacht gaat ze jou ventieltje opblazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |