Gamen blijft nooit bij 1 potjequote:Op donderdag 21 januari 2016 02:13 schreef renwan het volgende:
Nog even een potje RL, het blijft nooit bij een potje
quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:13 schreef renwan het volgende:
Nog even een potje RL, het blijft nooit bij een potje
Ja naar 020 moeten is altijd kutquote:
046quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja naar 020 moeten is altijd kut
Voor de rest maak ik me niet druk
Wordt een vent weet ik alquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:56 schreef Argo het volgende:
[..]
046
Succss man hopelijk is er een lekkere meid die in opleiding is voor arts of zo.
Dat is weer jammer dan, als het een lekkere meid was geweest had je meteen kunnen laten zien dat je fysiek top fit bentquote:
Meteen die 35cm demonstrerenquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is weer jammer dan, als het een lekkere meid was geweest had je meteen kunnen laten zien dat je fysiek top fit bent
quote:
Ik ben ook wel eens moe jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens je vakantie op tijd je nest in gaan![]()
Dacht dat je ouder was dan 12 M4cr0
Doorspoelen met kwaliteitszaadquote:
Niet hierquote:
Die verantwoordelijkheid though.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:09 schreef renwan het volgende:
Eerst gekeurd worden (en geschikt bevonden worden) en nu weer meteen door de barbaas uithangen, manmanman
Een van de laatste keren een BarBaas zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:09 schreef renwan het volgende:
Eerst gekeurd worden (en geschikt bevonden worden) en nu weer meteen door de barbaas uithangen, manmanman
Mag nog een week of 5/6 hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de laatste keren een BarBaas zijn
OPSNOL! LANG NIET GEZIENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |