Khaste nabasiquote:
hey ebahquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Stimorols keel beurs te neuken.
Hoezo?quote:
Echt, wat een misvergelijking. Probeer het nog eens> want je zit er wéér naast?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hoezo?
Volgens de Koran was Mohammed en al zijn acties perfect. Als je vindt dat een deel van Mohmeds actiea niet perfect was dan ben je volgens de Koran geen moslim.
Oftewel, alkes wat Mohammed heeft gedaan is perfect. Dus als jij kleine kinderen nueken niet goed vindt, ben je volgens de Koran geen moslim.
Ga je me nog een bron geven waaruit blijkt dat Jozef seks had met Maria als kind?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt, wat een misvergelijking. Probeer het nog eens> want je zit er wéér naast?
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je me nog een bron geven waaruit blijkt dat Jozef seks had met Maria als kind?
Ben al drie dagen misselijk, kan niks eten, maar verder gewoon tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ee hoe gaan de dingen voor de rest
Huis kinderen werk
Heb je al een naam verzonnen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al drie dagen misselijk, kan niks eten, maar verder gewoon toch
Wat jij
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet alwetend, kan geen datum noemen
Ik kan niet zwanger wordenquote:
Waarom duid je dan niet aan waar ik fout zit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt, wat een misvergelijking. Probeer het nog eens> want je zit er wéér naast?
Ja, heb je baarmoeder voor me?quote:
Omdat je onjuiste beweringen doet. Je praat wat losse dingen en denkt daarmee een valide uitspraak te doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom duid je dan niet aan waar ik fout zit?
In de Koran zelf wordt beweerd dat alle regels die er uit volgen los staan van tijd en plaats. Ook zou Mohammed perfect zijn. Ook is het verboden om acties die M. heeft uitgevoerd strafbaar te stellen.
Voldoe je niet aan die regels, dan ben je volgens de Koran geen echte moslim. Dat heeft niets met syromingen te maken; het heilige boek zegt zelf dat je geen moslim bent als je de eerdergenoemde regwltjes niet accepteert of volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |