Wicked? Maar ik ben katholiek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het in jouw wicked world niet als bewezen valt, dat is prima.
Ja en ik joodquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wicked? Maar ik ben katholiek.
quote:
is dit uit harry potterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Credo in unum Deum,
Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae, visibilium omnium et invisibilium.
Et in unum Dominum Iesum Christum, Filium Dei unigenitum,
et ex Patre natum ante omnia saecula.
Deum de Deo, Lumen de Lumine, Deum verum de Deo vero,
genitum non factum, consubstantialem Patri; per quem omnia facta sunt.
Qui propter nos homines et propter nostram salutem descendit de caelis.
Et incarnatus est de Spiritu Sancto ex Maria Virgine, et homo factus est.
Crucifixus etiam pro nobis sub Pontio Pilato, passus et sepultus est,
et resurrexit tertia die, secundum Scripturas,
et ascendit in caelum, sedet ad dexteram Patris.
Et iterum venturus est cum gloria, iudicare vivos et mortuos, cuius regni non erit finis.
Et in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui ex Patre Filioque procedit.
Qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur: qui locutus est per prophetas.
Et (in) unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam.
Confiteor unum baptisma in remissionem peccatorum.
Et expecto resurrectionem mortuorum,
et vitam venturi saeculi.
Amen.
Iewl pedoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Credo in unum Deum,
Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae, visibilium omnium et invisibilium.
Et iterum venturus est cum gloria, iudicare vivos et mortuos, cuius regni non erit finis.
Et in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui ex Patre Filioque procedit.
Qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur: qui locutus est per prophetas.
Amen.
Allah u hakbbarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Credo in unum Deum,
Amen.
Der enige mann op wie ik kan bouwen!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je in de OP gezet grote vriend
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou emma watson dat wel kreunend horen willen voorlezen hoor
Dat is logisch, je ruikt immers naar wat je eet. DAarom zeg ik het. Maar goed, blijkbaar kan het wel bij Turken, maar kunnen Nederlanders niet ruiken naar varkensvlees.quote:
Mooi he? Ja, dat is wat me zo aanspreekt ook... de mystiek.quote:
Word moslim. Erg mystiekquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi he? Ja, dat is wat me zo aanspreekt ook... de mystiek.
Ik ruik niet naar varkensvlees, daar ik me gewoon elke dag was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is logisch, je ruikt immers naar wat je eet. DAarom zeg ik het. Maar goed, blijkbaar kan het wel bij Turken, maar kunnen Nederlanders niet ruiken naar varkensvlees.
Voor geen miljoen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word moslim. Erg mystiekBEKEER JE
Je bent bekend met het begrip lichaamsgeur mag ik aannemen? Dat was je niet zo even weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ruik niet naar varkensvlees, daar ik me gewoon elke dag was.
Gek hè?
Jawel hoor... Nivea en een kettingzaag doen wonderenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip lichaamsgeur mag ik aannemen? Dat was je niet zo even weg.
Eten turken oud zweet dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is logisch, je ruikt immers naar wat je eet. DAarom zeg ik het. Maar goed, blijkbaar kan het wel bij Turken, maar kunnen Nederlanders niet ruiken naar varkensvlees.
Wat doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, ga maar door met kinderen doen dan.
wow ik wilde dit bijna typenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:51 schreef deadprez het volgende:
en omdat de geur van goedkope wiet en bier overheerst
nee mi mangquote:
ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten turken oud zweet dan?
Yoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, ga maar door met kinderen doen dan.
Kip en rund toch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:50 schreef deadprez het volgende:
ik ruik niet naar varkensvlees daar ik dat bijna nooit eet
ja dat zag ik al aankomen dus ik dacht laat ik maar sneller zijnquote:
is veel lekkerder iddquote:
Is dit Weesgegroet maria?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Credo in unum Deum,
Amen.
Ave Maria, gratia plena,quote:
hihiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Credo in unum Deum,
Amen.
quote:
Heb ze tijdens de communie gewoon in het Nederlands gedaan hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ave Maria, gratia plena,
Dominus tecum.
Benedicta tu in mulieribus,
et benedictus Fructus ventris tui, Iesus.
Sancta Maria, Mater Dei,
ora pro nobis peccatoribus,
nunc et in hora mortis nostrae.
Amen.
cuus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:52 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik eet veel kut. Nu ruik ik naar vis.
En dan noemen ze Arabisch een ashmalgamela taaltjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ave Maria, gratia plena,
Dominus tecum.
Benedicta tu in mulieribus,
et benedictus Fructus ventris tui, Iesus.
Sancta Maria, Mater Dei,
ora pro nobis peccatoribus,
nunc et in hora mortis nostrae.
Amen.
Pardon?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
etto.
Hey Che_ heb je zin in mais?
Kun je paar van die autisten niet eens aan? Valt me wel tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
etto.
Hey Che_ heb je zin in mais?
Etto, vind je dat profeet Mohammed de fout is gegaan door toentertijd een huwelijk aan te gaan met een kind?quote:
Voor mij is Mohammed niet eens een profeet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Etto, vind je dat profeet Mohammed de fout is gegaan door toentertijd een huwelijk aan te gaan met een kind?
Met jou een discussie, verhaal, iets aangaan is echt niet mogelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij is Mohammed niet eens een profeet.
Ik geef gewoon mijn mening... Zoals ik aan jou kan vragen: geloof jij dat Jezus de Zoon van God is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jou een discussie, verhaal, iets aangaan is echt niet mogelijk.
Ga maar weer door je varkensvlees op te hemelen.
Ja, maar in het kader van PVV stijl vergeten wij de normen en waarden die toen ok waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
kindhuwelijken waren in die tijd sws vrij normaal toch
maar ze vroeg niet of jij mohammed als een profeet zietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening... Zoals ik aan jou kan vragen: geloof jij dat Jezus de Zoon van God is?
Ben ook geen profeet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij is Mohammed niet eens een profeet.
Maar dat vroeg ik niet aan je? Ik vroeg je iets anders .quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening... Zoals ik aan jou kan vragen: geloof jij dat Jezus de Zoon van God is?
Religie discussie voeren met een gaysensueel?? Jij bent helemaal gekkiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jou een discussie, verhaal, iets aangaan is echt niet mogelijk.
Ga maar weer door je varkensvlees op te hemelen.
Trouwen met een kind van 9 acht ik vrij ziek ja... of je nou katholiek, moslim, atheïst of paprika bent...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ze vroeg niet of jij mohammed als een profeet ziet
Beetje fok, beetje scriptie, beetje gay sensual. ja tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Religie discussie voeren met een gaysensueel?? Jij bent helemaal gekkie
Van die leeftijd en dan ook consumeren? Nee, dat deden enkel machtige pedo's.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
kindhuwelijken waren in die tijd sws vrij normaal toch
ja ik ook, maar dat is ook alleen maar omdat wij 'nu' levenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwen met een kind van 9 acht ik vrij ziek ja... of je nou katholiek, moslim, atheïst of paprika bent...
Ok, het huwelijk werd geconsumeerd toen zij ongeveer 12 tot 14 was. Wat vind je daarnvan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwen met een kind van 9 acht ik vrij ziek ja... of je nou katholiek, moslim, atheïst of paprika bent...
oh, dat weet ik verder nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van die leeftijd en dan ook consumeren? Nee, dat deden enkel machtige pedo's.
Dan geeft hij antwoord over hypothetische profeet Mohammed of gewone sterveling Mohammed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ze vroeg niet of jij mohammed als een profeet ziet
Nog zieker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok, het huwelijk werd geconsumeerd toen zij ongeveer 12 tot 14 was. Wat vind je daarnvan?
dat je kontjebonkt maar dan op een echt gaye manierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gay sensueel... ik weet geeneens wat dat is...
DerMann???
Aha... maar dat doe ik helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je kontjebonkt maar dan op een echt gaye manier
daarom vond ik het ook een rare aannamequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aha... maar dat doe ik helemaal niet?
Wat vind je hier dan van:quote:
Wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door Guus die als battie is uitgekomen voel ik me zekerder
... Toon mij even de passage waarin aangehaald wordt dat Jozef het huwelijk met Maria consumeerde..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat vind je hier dan van:
Als zij twaalf jaar oud is, wordt Maria door de hogepriester uitgehuwelijkt aan Jozef, een weduwnaar op leeftijd.
wist je dat nog nietquote:
Oh dat veranderd het totaal jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok, het huwelijk werd geconsumeerd toen zij ongeveer 12 tot 14 was. Wat vind je daarnvan?
Watquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DOOR GUUS DIE ALS BATTIE IS UITGEKOMEN VOEL IK ME ZEKERDER
Ze werd uitgehuwelijk op 12 jarige leeftijd. Maakt consumeren dan wel of niet uit? Immers:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Toon mij even de passage waarin aangehaald wordt dat Jozef het huwelijk met Maria consumeerde..
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar die waren geen moslims. Dan mag het.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:02 schreef deadprez het volgende:
de romeinen en grieken neukten ook met kleine jongetjes
Hou recenter de bron, hoe ouder ze opeens is volgens doe teksten. Geeft wel aan dat ze door middel van geschiedvervalsibg pedofilie proberen te verbergen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat veranderd het totaal ja
hij is paar maanden geleden uit de kast gekomen blijkbaarquote:
Heb jij de bijbelse definitie van verloven weleens gelezen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze werd uitgehuwelijk op 12 jarige leeftijd. Maakt consumeren dan wel of niet uit? Immers:
[..]
Nee hoor, leeftijd varieert per bron wel. Het is alleen bespottelijk hoe schijnheilig jullie zijn. Over een maria, Romeinen en weet ik veel wat nog meer hoor ik jullie niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hou recenter de bron, hoe ouder ze opeens is volgens doe teksten. Geeft wel aan dat ze door middel van geschiedvervalsibg pedofilie proberen te verbergen.
Ah. Hier is ie dan. Het goedpraten omdat het anders niet in jouw straatje past.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb jij de bijbelse definitie van verloven weleens gelezen?
En JA, consumptie maakt wel degelijk uit.
Jozef heeft haar niet bevlekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat vind je hier dan van:
Als zij twaalf jaar oud is, wordt Maria door de hogepriester uitgehuwelijkt aan Jozef, een weduwnaar op leeftijd.
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt, is het wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor, leeftijd varieert per bron wel. Het is alleen bespottelijk hoe schijnheilig jullie zijn. Over een maria, Romeinen en weet ik veel wat nog meer hoor ik jullie niet.
Net als dat Nederland nooit echt duidelijik heeft gereageerd op het kind neuken van priestertjes etc.
Eenshquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:05 schreef BozeHaas het volgende:
Pedofielen die pedofilie in stand houden verdienen sws klappen, religie of geen religie
Niks van meegekregen, maar goed ff twee jaartjes wachten dus, Hermannquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is paar maanden geleden uit de kast gekomen blijkbaar
Nee, wat boeit mij het nou wat mensen in het verleden hebben verzonnen en opgeschreven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees de rest ook even.
Daarnaast https://nl.wikipedia.org/wiki/Broers_en_zussen_van_Jezus
Oke pedo aanbidderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt, is het wel?
Waarom denk je dat Jozef 'voedstervader' werd genoemd?
Lees Matteüs 1,25 even.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees de rest ook even.
Daarnaast https://nl.wikipedia.org/wiki/Broers_en_zussen_van_Jezus
Ow jawel hoor. Jij zegt dat trouwen met een kind van 9 niet kan en spreekt het vervolgens weer helemaal goed omdat het nu om Jozef gaat. Huichelaar zou ik bijna roepen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt, is het wel?
Waarom denk je dat Jozef 'voedstervader' werd genoemd?
Als ik gebruik is het kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent geen kwaliteitsuser, klopt dat?
quote:
Trouwen van een kind om er vervolgens gemeenschap mee te hebben acht ik verderfelijk ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Jij zegt dat trouwen met een kind van 9 niet kan en spreekt het vervolgens weer helemaal goed omdat het nu om Jozef gaat. Huichelaar zou ik bijna roepen.
Maria is uitgehuweljkt aan een oude weduwe. Of ze nu seks hebben gehad of niet is dan niet relevant, want je zegt zelf dat het trouwen al nasty is
Hebbie het nu over drugs of over kwaliteit van je posts?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik gebruik is het kwaliteit.
Tevens geloofsdiscussies...
Mag niet van bepaalde users hierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over lekkere wijven hebben ofzo?
Wie is de heilige geest? Wie heeft Maria zwanger gemaakt?quote:18De afkomst» van Jezus Christus was als volgt. Toen zijn moeder Maria al was uitgehuwelijkt» aan Jozef maar nog niet bij hem woonde, bleek ze zwanger te zijn door de heilige Geest. 19Haar man Jozef, die een rechtschapen» mens was, wilde haar niet in opspraak brengen en dacht erover haar in het geheim te verstoten». 20Toen hij dit overwoog, verscheen hem in een droom een engel van de Heer. De engel zei: ‘Jozef, zoon van David, wees niet bang je vrouw Maria bij je te nemen, want het kind dat ze draagt is verwekt door de heilige Geest. 21Ze zal een zoon baren. Geef hem de naam Jezus, want hij zal zijn volk bevrijden van hun zonden.’ 22Dit alles is gebeurd opdat in vervulling zou gaan wat bij monde van de profeet door de Heer is gezegd: 23‘De maagd» zal zwanger zijn en een zoon baren, en men zal hem de naam Immanuel geven,’ wat in onze taal betekent ‘God met ons’. 24Jozef werd wakker en deed wat de engel van de Heer hem had opgedragen: hij nam haar bij zich als zijn vrouw, 25maar hij had geen gemeenschap met haar voordat ze haar zoon gebaard had. En hij gaf hem de naam Jezus.
Drugs. Zie niet in waarom ik me in KLB bezig zou moeten houden met de kwaliteit van mijn posts.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebbie het nu over drugs of over kwaliteit van je posts?![]()
![]()
nicequote:
Jozef wist niet dat zij uitverkorene was voor greater things. Hij heeft haar genomen om haar te nakken. Wilde lekker vies doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwen van een kind om er vervolgens gemeenschap mee te hebben acht ik verderfelijk ja.
Bron?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jozef wist niet dat zij uitverkorene was voor greater things. Hij heeft haar genomen om haar te nakken. Wilde lekker vies doen.
Gelukkig post je louter kwaliteitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Drugs. Zie niet in waarom ik me in KLB bezig zou moeten houden met de kwaliteit van mijn posts.
Jozef zelf zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wie is de heilige geest? Wie heeft Maria zwanger gemaakt?
De middelste is een feit, de laatste hopen we inderdaad maar en de eerste is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig post je louter kwaliteitEn gebruik je louter kwaliteit en baar je louter kwaliteit, dat laatste hopen we allemaal althans.
Waar is jouw bron dat Jozef wist dat zij uitverkoren was? Immers Jozef wilde haar verstoten omdat zij zwanger van een ander.quote:
... Matteüs hoofdstuk 1, lees het eens voordat je als een kip zonder kop gaat lopen panikeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar is jouw bron dat Jozef wist dat zij uitverkoren was? Immers Jozef wilde haar verstoten omdat zij zwanger van een ander.
Snap het niet zo. De heilige geest is de geest van God. Daarnaast heb je God en zijn "zoon" Jezus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heeft God Maria Bezwangert? Pedo
Nee, quote maar wat ik moet lezen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Matteüs hoofdstuk 1, lees het eens voordat je als een kip zonder kop gaat lopen panikeren.
Daarin staat: maar hij had geen gemeenschap met haar voordat ze haar zoon gebaard had. En hij gaf hem de naam Jezus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Matteüs hoofdstuk 1, lees het eens voordat je als een kip zonder kop gaat lopen panikeren.
Doe ff normaal, zure trol.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Jozef wist niet dat zij uitverkorene was voor greater things. Hij heeft haar genomen om haar te nakken. Wilde lekker vies doen.
9 maanden ervoor ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daarin staat: maar hij had geen gemeenschap met haar voordat ze haar zoon gebaard had. En hij gaf hem de naam Jezus.
Dus 6 maanden na haar bevalling hadden ze dus gewoon dampende sex?
Sws je leven laten leiden door een sprookjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:15 schreef Myrr het volgende:
De bijbel als bron aanduiden...
Telegraaf iets.
De herkomst van Jezus Christus was deze. Zijn moeder Maria was verloofd met Jozef, en voordat ze bij elkaar gingen wonen, bleek zij zwanger te zijn van de heilige Geest. Jozef, haar man, was een rechtvaardige. Omdat hij haar niet in opspraak wilde brengen, kwam hij op de gedachte om in stilte van haar te scheiden. Terwijl hij dit overwoog, verscheen hem in een droom een engel van de Heer, die zei: ‘Jozef, zoon van David, wees niet bang uw vrouw Maria bij u te nemen, want wat bij haar tot leven is gewekt, is van de heilige Geest. Ze zal een zoon krijgen en u moet Hem de naam Jezus geven, want Hij is degene die zijn volk zal redden uit hun zonden.’ Dit alles is gebeurd opdat vervuld zou worden wat door de Heer bij monde van de profeet gezegd is: Zie, de maagd zal zwanger worden en een zoon baren,quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, quote maar wat ik moet lezen?
Verschillende bronnen. Net als de bronnen rondom Mohammed en zijn kindbruid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De herkomst van Jezus Christus was deze. Zijn moeder Maria was verloofd met Jozef, en voordat ze bij elkaar gingen wonen, bleek zij zwanger te zijn van de heilige Geest. Jozef, haar man, was een rechtvaardige. Omdat hij haar niet in opspraak wilde brengen, kwam hij op de gedachte om in stilte van haar te scheiden. Terwijl hij dit overwoog, verscheen hem in een droom een engel van de Heer, die zei: ‘Jozef, zoon van David, wees niet bang uw vrouw Maria bij u te nemen, want wat bij haar tot leven is gewekt, is van de heilige Geest. Ze zal een zoon krijgen en u moet Hem de naam Jezus geven, want Hij is degene die zijn volk zal redden uit hun zonden.’ Dit alles is gebeurd opdat vervuld zou worden wat door de Heer bij monde van de profeet gezegd is: Zie, de maagd zal zwanger worden en een zoon baren,
en ze zullen Hem de naam Immanuël geven,
wat betekent: God met ons.
Toen Jozef uit zijn slaap wakker werd, deed hij zoals de engel van de Heer hem had opgedragen. Hij nam zijn vrouw bij zich, en hij had geen gemeenschap met haar voordat zij een zoon baarde. Hij gaf Hem de naam Jezus. (Matt. 1,1-25).
Ben ook benieuwd hoe je aan de leeftijd 'twaalf' komt.
Volgens mij weerlegt het een en ander prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verschillende bronnen. Net als de bronnen rondom Mohammed en zijn kindbruid.
Je bron weerlegt niets?
Wie is volgens jou nou de heilige geesst? God?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De herkomst van Jezus Christus was deze. Zijn moeder Maria was verloofd met Jozef, en voordat ze bij elkaar gingen wonen, bleek zij zwanger te zijn van de heilige Geest. Jozef, haar man, was een rechtvaardige. Omdat hij haar niet in opspraak wilde brengen, kwam hij op de gedachte om in stilte van haar te scheiden. Terwijl hij dit overwoog, verscheen hem in een droom een engel van de Heer, die zei: ‘Jozef, zoon van David, wees niet bang uw vrouw Maria bij u te nemen, want wat bij haar tot leven is gewekt, is van de heilige Geest. Ze zal een zoon krijgen en u moet Hem de naam Jezus geven, want Hij is degene die zijn volk zal redden uit hun zonden.’ Dit alles is gebeurd opdat vervuld zou worden wat door de Heer bij monde van de profeet gezegd is: Zie, de maagd zal zwanger worden en een zoon baren,
en ze zullen Hem de naam Immanuël geven,
wat betekent: God met ons.
Toen Jozef uit zijn slaap wakker werd, deed hij zoals de engel van de Heer hem had opgedragen. Hij nam zijn vrouw bij zich, en hij had geen gemeenschap met haar voordat zij een zoon baarde. Hij gaf Hem de naam Jezus. (Matt. 1,1-25).
Ben ook benieuwd hoe je aan de leeftijd 'twaalf' komt.
nee sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens mij weerlegt het een en ander prima.
Staat in het boekje dus het is echt zo. Sws dat Jozef haar neuktr in haar slaap en dat ze ongewenst zwanger raakte dus verzon hij maar eem mooi verhaaltjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
lekker geloofwaardig ook, een chick die zwanger raakt van een geest
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Staat in het boekje dus het is echt zo. Sws dat Jozef haar neuktr in haar slaap en dat ze ongewenst zwanger raakte dus verzon hij maar eem mooi verhaaltje
OK... toon me dan even de passages waaruit blijkt dat Jozef een 12-jarige Maria huwde, en gemeenschap met haar had nog voor de geboorte van Jezus.quote:
Hoe oud was Maria dan volgens jouw Godverdommeeeeequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK... toon me dan even de passages waaruit blijkt dat Jozef een 12-jarige Maria huwde, en gemeenschap met haar had nog voor de geboorte van Jezus.
De vroegste bronnen over Mohammed stellen dat het huwelijk op 9-jarige leeftijd geconsumeerd is. Alleen bronnen van later voeren die leeftijd op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verschillende bronnen. Net als de bronnen rondom Mohammed en zijn kindbruid.
Je bron weerlegt niets?
eerste heb ik net gedaan: google rond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK... toon me dan even de passages waaruit blijkt dat Jozef een 12-jarige Maria huwde, en gemeenschap met haar had nog voor de geboorte van Jezus.
Geen idee, de bijbel spreekt daar niet over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe oud was Maria dan volgens jouw Godverdommeeeee
staat gewoon in de bijbelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Koran vraagt de mensen mee te gaan met de tijd, my man.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
De vroegste bronnen over Mohammed stellen dat het huwelijk op 9-jarige leeftijd geconsumeerd is. Alleen bronnen van later voeren die leeftijd op.
Verder is volgens de Koran verboden om dingen die M. gedaan heeft strafbaar te stellen, dus in principe keur je dat soort huwelijken goed als je de Koran volgt.
Niet gekeken nog, 12 seconden... Maar dan nu de hamvraag, hebben ze ook echt iets gedaan of was het gewoon een beetje tegen elkaar aan liggen rijden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar nu naar belangrijker haram nieuws: Tetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou dus net zo goed 6 kunnen zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, de bijbel spreekt daar niet over.
dat laten ze voor het gemak maar even weg jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, de bijbel spreekt daar niet over.
HEY STOPPEN HOORquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zou dus net zo goed 6 kunnen zijn?
Dat heb je niet... Je hebt een wikipedia pagina gegeven... Aangezien jij je aan de Koran houdt, houd ik me aan de Bijbel: dus, vertel me waaruit blijkt dat Maria 12 was en 'vies' deed met Jozef.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eerste heb ik net gedaan: google rond.
tweede heb ik nergens gezegd.
Ik ben zeker niet boosquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb je niet... Je hebt een wikipedia pagina gegeven... Aangezien jij je aan de Koran houdt, houd ik me aan de Bijbel: dus, vertel me waaruit blijkt dat Maria 12 was en 'vies' deed met Jozef.
Of ben je gewoon een beetje boos dat ik jouw religie niet zie als de waarheid?
Daar is wel wat meer voor nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet boosWilde je een beetje opfokken, thats it.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je toont wel aan dat je hypocriet bent.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is wel wat meer voor nodig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zou dus net zo goed 6 kunnen zijn?
Omdat ik het consumeren van een huwelijk met een 9-jarig meisje verwerpelijk vind?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je toont wel aan dat je hypocriet bent.
Waarschijnlijk niet aangezien Maria als kind werd opgedragen aan de Tempel.quote:
Moet je me wel even uitleggen wat de tempel is.. als je daar zin in hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet aangezien Maria als kind werd opgedragen aan de Tempel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |