Met jou een discussie, verhaal, iets aangaan is echt niet mogelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij is Mohammed niet eens een profeet.
Ik geef gewoon mijn mening... Zoals ik aan jou kan vragen: geloof jij dat Jezus de Zoon van God is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jou een discussie, verhaal, iets aangaan is echt niet mogelijk.
Ga maar weer door je varkensvlees op te hemelen.
Ja, maar in het kader van PVV stijl vergeten wij de normen en waarden die toen ok waren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
kindhuwelijken waren in die tijd sws vrij normaal toch
maar ze vroeg niet of jij mohammed als een profeet zietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening... Zoals ik aan jou kan vragen: geloof jij dat Jezus de Zoon van God is?
Ben ook geen profeet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij is Mohammed niet eens een profeet.
Maar dat vroeg ik niet aan je? Ik vroeg je iets anders .quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening... Zoals ik aan jou kan vragen: geloof jij dat Jezus de Zoon van God is?
Religie discussie voeren met een gaysensueel?? Jij bent helemaal gekkiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jou een discussie, verhaal, iets aangaan is echt niet mogelijk.
Ga maar weer door je varkensvlees op te hemelen.
Trouwen met een kind van 9 acht ik vrij ziek ja... of je nou katholiek, moslim, atheïst of paprika bent...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ze vroeg niet of jij mohammed als een profeet ziet
Beetje fok, beetje scriptie, beetje gay sensual. ja tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Religie discussie voeren met een gaysensueel?? Jij bent helemaal gekkie
Van die leeftijd en dan ook consumeren? Nee, dat deden enkel machtige pedo's.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
kindhuwelijken waren in die tijd sws vrij normaal toch
ja ik ook, maar dat is ook alleen maar omdat wij 'nu' levenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwen met een kind van 9 acht ik vrij ziek ja... of je nou katholiek, moslim, atheïst of paprika bent...
Ok, het huwelijk werd geconsumeerd toen zij ongeveer 12 tot 14 was. Wat vind je daarnvan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwen met een kind van 9 acht ik vrij ziek ja... of je nou katholiek, moslim, atheïst of paprika bent...
oh, dat weet ik verder nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van die leeftijd en dan ook consumeren? Nee, dat deden enkel machtige pedo's.
Dan geeft hij antwoord over hypothetische profeet Mohammed of gewone sterveling Mohammed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ze vroeg niet of jij mohammed als een profeet ziet
Nog zieker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok, het huwelijk werd geconsumeerd toen zij ongeveer 12 tot 14 was. Wat vind je daarnvan?
dat je kontjebonkt maar dan op een echt gaye manierquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gay sensueel... ik weet geeneens wat dat is...
DerMann???
Aha... maar dat doe ik helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je kontjebonkt maar dan op een echt gaye manier
daarom vond ik het ook een rare aannamequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aha... maar dat doe ik helemaal niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |